Rapakko kirjoitti:Jepulis, minäpä hyvinkin. Seinäjoella pyörähin ja kävin Alahärmäs samalla velipoikaa ja vanhempiani moikaamassa.
Alahärmästä oltiin perheen kanssa autoilemassa kohti Kokkolaa. Power Parkissa heiluttiin koko lauantai.
On se öymaha kyllä lupaavan näköinen kampe, koskahan sitä saisi tutkiskella lähemmin...
Rapakko kirjoitti:Jepulis, minäpä hyvinkin. Seinäjoella pyörähin ja kävin Alahärmäs samalla velipoikaa ja vanhempiani moikaamassa.
Alahärmästä oltiin perheen kanssa autoilemassa kohti Kokkolaa. Power Parkissa heiluttiin koko lauantai.
On se öymaha kyllä lupaavan näköinen kampe, koskahan sitä saisi tutkiskella lähemmin...
Jos ei muuten satuta "törmäämään", niin pitää sopia vaikka tämän palstan kautta joku törmäysajankohta ja paikka, missä voidaan pällistelä puolin ja toisin
Juukasta kääntyen länteen päin, niin satuin samalle reitille peräänpitäjänä aika reipasta vauhtia pitävän kaks päällä matkustavan iäkkäämmän punaisen GS Bemun kanssa. Itse käännyin etelästä päin tulleena (koli) ja Bemu pohjoisesta. Tiemme erkani sitten jossain vaiheessa T-risteyksessä, kun käännyin Nilsiälle päin.
Viimeksi muokannut Rapakko, La Heinä 05, 2008 10:41 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oliko foorumilainen, kun olit Hyrylän ympyröissä menossa Riksuun päin. Itse ajelin busalla(laina) samassa ympyrässä. Ajelit hienolla kurabemulla. Kävi kateeks.
Mönnintiellä pe aamuna bmw gs, punamusta ajotakki ja alulaukut.
Taidan kohta perustaa oman topikin näille Mönnintien ajajille, sen verran paljon menee pyörää.
Moikka vaan saatoin tulla vastaan (koska en ajanut ohi yhdestäkään kotarista muutamasta transusta vaan)kun samaan aikaan silläpäin olin. Eli tervehdys vaan jälleen