Piikkejä alle Oulussa?

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

FinMoto

Viesti Kirjoittaja FinMoto »

Tase kirjoitti:
FinMoto kirjoitti:Olikko sunnuntaina ajelemassa ? Näin hiekka tiellä Bemarin aiheuttamia renkaan jälkiä ? :wink:
Olin, ajelin Takkurannan itäpuolella. Näin hiekkatiella myös nappularenkaiden jälkiä, mutta niin hyvä jäljittäjä en ole että osaisin pyörän merkkiä sanoa... :lol: Bemussa on Tourancet ja sillä ajellaan sivistyneesti, onhan BMW herrasmiesten pyörä. :roll:

Jälkiä näkyi myös Yli-Iissä kanavan pohjoisreunalla lähellä Kiiminkiin menevän tien risteystä. Siellä oli joku nappularengas kuski jauhattanut.
Inkkariverta katos... :lol: ..jälki tuntui lämpimältä varsinkin mutkissa oli kaasua käytetty ! Korvaan meni hiekkaa kun kumarruin kuuntelemaan tuleeko kohti ... Pitää laittaa enskerralla viestiä niin tavataan ennekuin törmäillään siellä nurkilla ! :wink:
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

FinMoto kirjoitti:Pitää laittaa enskerralla viestiä niin tavataan ennekuin törmäillään siellä nurkilla ! :wink:
Joo, viestitellään vaan. Näillä näkymin käyn huomenna tai viikonloppuna ajelemassa jos ei kaatamalla sada ja lapset ei sairastu ja anoppi ei tule kylään ja vaimolla ei ole menoja ja itse on terveenä jne... Perheellisellä on paljon rajoitteita joten aikatauluja harrastamiseen on hieman hankala tehdä. Vaan eiköhän sitä joskus ehdi, vaikka äkkilähtö se saattaa olla. Onko sinulla kumpikaan pyörä rekisterissä että pääsisi hieman kauemmaksi?
Ruoste

Viesti Kirjoittaja Ruoste »

Tase kirjoitti:
FinMoto kirjoitti:Olikko sunnuntaina ajelemassa ? Näin hiekka tiellä Bemarin aiheuttamia renkaan jälkiä ? :wink:
Olin, ajelin Takkurannan itäpuolella. Näin hiekkatiella myös nappularenkaiden jälkiä, mutta niin hyvä jäljittäjä en ole että osaisin pyörän merkkiä sanoa... :lol: Bemussa on Tourancet ja sillä ajellaan sivistyneesti, onhan BMW herrasmiesten pyörä. :roll:

Jälkiä näkyi myös Yli-Iissä kanavan pohjoisreunalla lähellä Kiiminkiin menevän tien risteystä. Siellä oli joku nappularengas kuski jauhattanut.
Ja nyt minä luovutan ja kipaisen remmpakaljat ja kietaisen nappulat takaisin alle.... tahtoo "jauhattamaan"
FinMoto

Viesti Kirjoittaja FinMoto »

Tase kirjoitti:
FinMoto kirjoitti:Pitää laittaa enskerralla viestiä niin tavataan ennekuin törmäillään siellä nurkilla ! :wink:
Näillä näkymin käyn huomenna tai viikonloppuna ajelemassa jos ei kaatamalla sada ja lapset ei sairastu ja anoppi ei tule kylään ja vaimolla ei ole menoja ja itse on terveenä jne... Onko sinulla kumpikaan pyörä rekisterissä että pääsisi hieman kauemmaksi?
Quoto tutto eli sama täällä !!! Rekisterissä ei oo vielä kumpikaan, pitää alkaa laittaa katsastuskuntoon kun olis tuota aikaa ,,, :lol:
Palataan ! [/b]
DR Markku
Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri

Viesti Kirjoittaja DR Markku »

Eh...säätiedotus lupaili huomiseksi pyöräkelejä niinpä heitin piikkarit nurkkaan ja nappulat tilalle.
Vastaa Viestiin