Inkkariverta katos...Tase kirjoitti:Olin, ajelin Takkurannan itäpuolella. Näin hiekkatiella myös nappularenkaiden jälkiä, mutta niin hyvä jäljittäjä en ole että osaisin pyörän merkkiä sanoa...FinMoto kirjoitti:Olikko sunnuntaina ajelemassa ? Näin hiekka tiellä Bemarin aiheuttamia renkaan jälkiä ?Bemussa on Tourancet ja sillä ajellaan sivistyneesti, onhan BMW herrasmiesten pyörä.
![]()
Jälkiä näkyi myös Yli-Iissä kanavan pohjoisreunalla lähellä Kiiminkiin menevän tien risteystä. Siellä oli joku nappularengas kuski jauhattanut.
Piikkejä alle Oulussa?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Joo, viestitellään vaan. Näillä näkymin käyn huomenna tai viikonloppuna ajelemassa jos ei kaatamalla sada ja lapset ei sairastu ja anoppi ei tule kylään ja vaimolla ei ole menoja ja itse on terveenä jne... Perheellisellä on paljon rajoitteita joten aikatauluja harrastamiseen on hieman hankala tehdä. Vaan eiköhän sitä joskus ehdi, vaikka äkkilähtö se saattaa olla. Onko sinulla kumpikaan pyörä rekisterissä että pääsisi hieman kauemmaksi?FinMoto kirjoitti:Pitää laittaa enskerralla viestiä niin tavataan ennekuin törmäillään siellä nurkilla !
Ja nyt minä luovutan ja kipaisen remmpakaljat ja kietaisen nappulat takaisin alle.... tahtoo "jauhattamaan"Tase kirjoitti:Olin, ajelin Takkurannan itäpuolella. Näin hiekkatiella myös nappularenkaiden jälkiä, mutta niin hyvä jäljittäjä en ole että osaisin pyörän merkkiä sanoa...FinMoto kirjoitti:Olikko sunnuntaina ajelemassa ? Näin hiekka tiellä Bemarin aiheuttamia renkaan jälkiä ?Bemussa on Tourancet ja sillä ajellaan sivistyneesti, onhan BMW herrasmiesten pyörä.
![]()
Jälkiä näkyi myös Yli-Iissä kanavan pohjoisreunalla lähellä Kiiminkiin menevän tien risteystä. Siellä oli joku nappularengas kuski jauhattanut.
Quoto tutto eli sama täällä !!! Rekisterissä ei oo vielä kumpikaan, pitää alkaa laittaa katsastuskuntoon kun olis tuota aikaa ,,,Tase kirjoitti:Näillä näkymin käyn huomenna tai viikonloppuna ajelemassa jos ei kaatamalla sada ja lapset ei sairastu ja anoppi ei tule kylään ja vaimolla ei ole menoja ja itse on terveenä jne... Onko sinulla kumpikaan pyörä rekisterissä että pääsisi hieman kauemmaksi?FinMoto kirjoitti:Pitää laittaa enskerralla viestiä niin tavataan ennekuin törmäillään siellä nurkilla !
Palataan ! [/b]