No veneilijöille pitääkin antaa keppiä. On se sen verran kallis harrastus että siihen ei oo köyhällä varaa, veneen omistajalta löytyy kyllä maksukykyä.suke62 kirjoitti:Joskus tuntuu että suurimmilla erilaisista maksuista valittajilla on eniten varallisuutta![]()
Jos ajamme moottoripyörillämme olemme kyllä mielestäni yhdenmukaisuuden takia velvollisia maksamaan oma osamme![]()
En vieläkään voi olla vertaamatta nykyistä harrastustani veneilijöihin, jotka ovat keppiä saaneet ja saavat lisää
Ei mun talous kaadu tai harrastus lopu jos muutaman kympin joutuu mp-veroa vuodessa maksamaan. Muutama satanen niin sit pitää vähän jo miettiä. Tosin enemmän menee siltikin ihan johonkin turhaan. Varallisuutta mulla ei juurikaan ole, ainoastaan SE. Mutta valitan silti, ihan periaatteesta. Siihen mulla on oikeus koska maksan jo kaikenlaisia veroja ja ostan oluetkin kotimaasta.
Näitä madollisia tulevia harrastajia vaan mietin jotka mp-kauppaa ehkä enemmän elättäis. Prätkät on kalliita hankkia, vanhatkin. Ajokortin hankinta on kuulemma tehty (tai tehdään, en ole tutustunu asiaan tarkemmin) hankalaksi ja vakuutusmaksut on pilvissä. Nyt vielä lisätään käyttömaksut niin luulempa että moni nuori ja heidän vanhempansa toteavat että se syljeskely jossain ostarilla onkin ihan hyvä harrastus.
Välillä käy vaan mielessä että tulisko niitä verotuloja lisää jos jotain veroja vähän laskettais..? Jos kansa lakkais pihtaamasta ja alkais vähän kuluttamaan. Saatais enemmän kauppaa kotimaahan ja tavaraa liikkeelle. Vois tulla vaikka lisää työpaikkoja.
Ai niin! Eihän niin voi tehdä!! Ilmasto lämpenee, maapallo tuhoutuu, ihmiset alkoholisoituu ja heille saattaa jäädä rahaa säästöönkin.