"Alkuperäinen KTM salkku löytyy"

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Re: "Alkuperäinen KTM salkku löytyy"

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Kuuluuko alkuperäinen KTM-salkku takuun piiriin? Mulla on -13 mallisesta salkusta lähtenyt ompeleet ratkeamaan kantokahvan kohdalta, saiskohan uuden takuuseen? Tosin käyttö on ollut ilmeisesti virheellistä kun siinä on kuskattu läppäriä, mutta jos tätä ei mainitse takuureklamaatiossa... :lol:

Enhän mä saa koskaan myytyä pyörää pois kun mulla on tarjota mukaan rikkinäinen salkku, kuka nyt sellaista raiskattua pussukkaa haluaisi pyöränsä mukana :shock:
Kylätason kurapyöräilijä.
AnttiL
Pyörä: exc

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Onko muilla ollut 13 mallin salkussa (EXC 500) varaosakirjat ja suomenkielinen käyttöohje?
Salkun arvo kummasti heikompi kun/jos nuo karsittu.
antti
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Viesti Kirjoittaja tertsu »

AnttiL kirjoitti:Onko muilla ollut 13 mallin salkussa (EXC 500) varaosakirjat ja suomenkielinen käyttöohje?
Ei 350:ssä ainakaan ollut. Suomenkielisen manuaalin sai kyllä tiskiltä kun erikseen pyysi ja varaosakirjta netistä. Salkussa ei tainut olla juuri muuta kun joku paperilappu, työkalut ja power parts kataloogi.
Kura lentää...
RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

[quote="Koheltaja"]Kuuluuko alkuperäinen KTM-salkku takuun piiriin? Mulla on -13 mallisesta salkusta lähtenyt ompeleet ratkeamaan kantokahvan kohdalta, saiskohan uuden takuuseen? Tosin käyttö on ollut ilmeisesti virheellistä kun siinä on kuskattu läppäriä, mutta jos tätä ei mainitse takuureklamaatiossa... :lol:

Enhän mä saa koskaan myytyä pyörää pois kun mulla on tarjota mukaan rikkinäinen salkku, kuka nyt sellaista raiskattua pussukkaa haluaisi pyöränsä mukana :shock:[/quote]

No kylmaar tota salkkuakin joku tuotevastuulaki koskee. Vaatimalla vaadi ihmeessä uus salkku takuuseen tai ainakin takuuhuolto/korjaus jossain merkkikorjaamossa tai sitte meet suoraan vaan Ktm Nordicille tuupakantielle.Hehe.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
jarip
Pyörä: Husqvarna Norden 901

Viesti Kirjoittaja jarip »

AnttiL kirjoitti:Onko muilla ollut 13 mallin salkussa (EXC 500) varaosakirjat ja suomenkielinen käyttöohje?
500 EXC -12 mallissa tuli lontoonkiellellä ja 500 EXC -13 mallissa manuaali oli käännetty suomeksi. -13 mallin käännöksessä on ainakin pari käännösvirhettä, toinen on eturattaan pultin momentti joka ilmoitetaan muistaakseni peräti 100N (oikea 60Nm), se on mennyt ristiin ensiövedon rattaan kanssa joka on 100Nm.

Mielenkiinnolla odotan millä kielellä 250 EXC -14 mallin manuska tulee...
Vastaa Viestiin