Enhän mä saa koskaan myytyä pyörää pois kun mulla on tarjota mukaan rikkinäinen salkku, kuka nyt sellaista raiskattua pussukkaa haluaisi pyöränsä mukana
"Alkuperäinen KTM salkku löytyy"
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Re: "Alkuperäinen KTM salkku löytyy"
Kuuluuko alkuperäinen KTM-salkku takuun piiriin? Mulla on -13 mallisesta salkusta lähtenyt ompeleet ratkeamaan kantokahvan kohdalta, saiskohan uuden takuuseen? Tosin käyttö on ollut ilmeisesti virheellistä kun siinä on kuskattu läppäriä, mutta jos tätä ei mainitse takuureklamaatiossa...
Enhän mä saa koskaan myytyä pyörää pois kun mulla on tarjota mukaan rikkinäinen salkku, kuka nyt sellaista raiskattua pussukkaa haluaisi pyöränsä mukana
Kylätason kurapyöräilijä.
Onko muilla ollut 13 mallin salkussa (EXC 500) varaosakirjat ja suomenkielinen käyttöohje?
Salkun arvo kummasti heikompi kun/jos nuo karsittu.
antti
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Ei 350:ssä ainakaan ollut. Suomenkielisen manuaalin sai kyllä tiskiltä kun erikseen pyysi ja varaosakirjta netistä. Salkussa ei tainut olla juuri muuta kun joku paperilappu, työkalut ja power parts kataloogi.AnttiL kirjoitti:Onko muilla ollut 13 mallin salkussa (EXC 500) varaosakirjat ja suomenkielinen käyttöohje?
Kura lentää...
[quote="Koheltaja"]Kuuluuko alkuperäinen KTM-salkku takuun piiriin? Mulla on -13 mallisesta salkusta lähtenyt ompeleet ratkeamaan kantokahvan kohdalta, saiskohan uuden takuuseen? Tosin käyttö on ollut ilmeisesti virheellistä kun siinä on kuskattu läppäriä, mutta jos tätä ei mainitse takuureklamaatiossa...
[/quote]
No kylmaar tota salkkuakin joku tuotevastuulaki koskee. Vaatimalla vaadi ihmeessä uus salkku takuuseen tai ainakin takuuhuolto/korjaus jossain merkkikorjaamossa tai sitte meet suoraan vaan Ktm Nordicille tuupakantielle.Hehe.
No kylmaar tota salkkuakin joku tuotevastuulaki koskee. Vaatimalla vaadi ihmeessä uus salkku takuuseen tai ainakin takuuhuolto/korjaus jossain merkkikorjaamossa tai sitte meet suoraan vaan Ktm Nordicille tuupakantielle.Hehe.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it
- jarip
- Pyörä: Husqvarna Norden 901
500 EXC -12 mallissa tuli lontoonkiellellä ja 500 EXC -13 mallissa manuaali oli käännetty suomeksi. -13 mallin käännöksessä on ainakin pari käännösvirhettä, toinen on eturattaan pultin momentti joka ilmoitetaan muistaakseni peräti 100N (oikea 60Nm), se on mennyt ristiin ensiövedon rattaan kanssa joka on 100Nm.AnttiL kirjoitti:Onko muilla ollut 13 mallin salkussa (EXC 500) varaosakirjat ja suomenkielinen käyttöohje?
Mielenkiinnolla odotan millä kielellä 250 EXC -14 mallin manuska tulee...