Millä saan kännykän kiinni pyörään?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Millä saan kännykän kiinni pyörään?
Nyt ainakin näkyy. Työkaveri kertoi hauskan tarinan kännykästä: Perheen tytär nauhoitti äitinsä kännykkään vähän huutoa. Äiti pitää puhelintaan yleensä käsilaukussa ja ilmeet esimerkiksi ratikassa ovat kaikkea muuta kuin jäyhiä kun puhelin soi. Soittoäänenä tietenkin nauhoitus: ÄITI ÄITI, VASTAA JO, OON TÄÄLLÄ KASSISSA, VASTAA, OON TÄÄLLÄ KASSISSA.
treriksrøysare
Mainio ajatus. Pitää varmaan pyytää omiakin lapsia nauhoittamaan jotain tuollaista.Kampi kirjoitti:Nyt ainakin näkyy. Työkaveri kertoi hauskan tarinan kännykästä: Perheen tytär nauhoitti äitinsä kännykkään vähän huutoa. Äiti pitää puhelintaan yleensä käsilaukussa ja ilmeet esimerkiksi ratikassa ovat kaikkea muuta kuin jäyhiä kun puhelin soi. Soittoäänenä tietenkin nauhoitus: ÄITI ÄITI, VASTAA JO, OON TÄÄLLÄ KASSISSA, VASTAA, OON TÄÄLLÄ KASSISSA.
HEI FAIJA, VASTAA JO OLEN IHAN PULASSA.
Jaa mites tää nyt liittyy asiaan, josta keskusteltiin.
No voisithan Kampi laittaa tuon jutun tuonne leikkikentälle, niin varmaan tulisi paljon palautetta ja uusia ideoita miten kännykkään saa hauskoja viestejä.
Pekka
Millä saan kännykän kiinni pyörään?
Mää tilasin rohkeesti kokeilumielessä Kiinan pojilta tällaisen härrävärkin iLuurille. Hintaa tuli 30€.
http://ioomobile.com/shopbybrand/1227-c ... 06739.html
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://ioomobile.com/shopbybrand/1227-c ... 06739.html
Sent from my iPhone using Tapatalk
Se kännykän kompassi ei vaan toimi tuossa. On liikaa rautaa kai ympärillä.
Pekka

Pekka
-
lasimestari
- Pyörä: Transalp -99
-
tkarjala
- Pyörä: R1200GS Adv
Mikäs on tämä lasimestarin käyttämä teline...? Tuommoinen täytyy rakentaa.
Kurapyöräilijä, tuo oman elämänsä reittimestari!
-
lasimestari
- Pyörä: Transalp -99
teline on Nokian cr-122tkarjala kirjoitti:Mikäs on tämä lasimestarin käyttämä teline...? Tuommoinen täytyy rakentaa.