Nyt näkyy linkit myös tuossa subsilver2-teemassa.
Siihen ei minusta istunu ihan yhtä kivasti, pitäs melkeen olla noillekin linkeille tuommoset söpöt pikkukuvakkeet että
näyttäs samalta muiden linkkien kanssa.
Ihan hyvä tuo linkkirivi on jo tuollaisenaan. Hieman vain nyt hämää, kun sivulla on kaksi linkkiä "Etusivulle" ja ne vievät eri paikkoihin (toinen koko sivuston etusivulle ja toinen foorumin etusivulle. Tuota voisi vielä miettiä.
Olenkos muuten minä ainoa, jolla on hymiöiden näkymisen kanssa ongelmia? Ihan perushymiö eli kaksoispiste ja sulku tuottaa ainakin minulle linkin kuvaan, jota ei serveriltä löydä. Tässä esimerkki ja se osoittaa tiedostoon http://www.matkaendurot.net/phpBB3/imag ... _smile.gif , jota ei löydy serveriltä. Muutama muukin hymiö näyttää tuottavan ongelmia.
Omakinen kirjoitti:Mitäs tämä oikein tarkoittaa kun joskus viestin lopussa lukee " MisterX on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo......"? Ihan vaan mielenkiinnosta...
Oliko foorumissa ollut joku häiriö, kun ei päästänyt minua sisään reiluun vuorokauteen, kokeilin sekä omalla etta vaimokokelaan koneella.
Vai onko häiriö minussa
skuikka kirjoitti:Oliko foorumissa ollut joku häiriö, kun ei päästänyt minua sisään reiluun vuorokauteen, kokeilin sekä omalla etta vaimokokelaan koneella.
Vai onko häiriö minussa
Jotain häikkää oli, muttei foorumissa. Kännykän kautta pelitti, mutta kiinteän ADSL liittymän kautta ei.
Miekään en päässyt millään konstilla kiinni... Jotain hämärää on yhä liikkeellä, kun en saa
serveriin pääteyhteyttä. Selvittelen asiaa ylläpidon kanssa.
Mistäs se voi johtua että en aina ei nuo liitetyt kuvat näy selaimessa.
Näkyy vain tiedoston nimi ja kun sitä klikkaa imuroi selain sen liitteen koneelleni.
Sitten se pitää erikseen avata?
Kokeilin Operalla ja Safarilla. Sama juttu molemmilla...
sami
"The tree the tempest with a crash of wood
Throws down in front of us is not bar"
-Robert Frost-
Säätelin vähän lisää kuvien latailua. Nyt kun liität kuvan, foorumi pienentää sen max 800 pikseliä leveäksi ja näyttää sen suoraan viestissä.
Kuvaa painamalla näkee alkuperäisen kuvan.
Antakaapas palautetta, kuinka ison thumbnailin haluatte nähdä viestissä? Vai haluatteko laisinkaan?