Nyt on kaveri ymmärtäny väärin tämän järjestyksen...
Ehkä jossain muussa harrastuksessa mies voi olla alla mutta tämä ei kyllä toimi.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Onneksi olkoon, älä kerro enempää ettei tule vauvakuume...Pasi kirjoitti:Jos nyt ei vielä kurapyöräilijä niin kurahousu ainakin: mulle syntyi eilenaamulla 4. lapsi. Uros oli lajiltaan, normikokoinen ja terhakan oloinen.
Onnea kovasti ja nyt on sitten hyvä syy kävästä Tirtpikessä "äänenvaimentaja" ostoksilla. Meidän poika 9 kk on KTM tuttien suurkuluttaja, eikä muut kun oranssit edes kelpaaPasi kirjoitti:Jos nyt ei vielä kurapyöräilijä niin kurahousu ainakin: mulle syntyi eilenaamulla 4. lapsi. Uros oli lajiltaan, normikokoinen ja terhakan oloinen.
Onneksi olkoon täältäkin.Pasi kirjoitti:Jos nyt ei vielä kurapyöräilijä niin kurahousu ainakin: mulle syntyi eilenaamulla 4. lapsi. Uros oli lajiltaan, normikokoinen ja terhakan oloinen.
Kyllä vaan, tällä kertaa MP on auki suurelle yleisölle jo torstaina klo 16-20. Tervetuloa!
Mistä sait tuon tiedon? En löytänyt sitten niin mistään, mutta saattaa olla että vika onkin etsijässä. Finlexiä yritin kaivella, olisiko se jossain direktiivissä kuitenkin?AnttiL kirjoitti:Sopiva karkeus on määritelty melko yksiselitteisesti kuten autoissakin, M+S merkintä!
Liikenneturvan kanta on tällainen. En tiedä kuinka vanha tuo on ja onko laki muuttunut, mutta luulisi, että se olisi otettu pois, jos se ei pidä paikkaansa.Jakke N kirjoitti:Siis alkuperäiseen kysymykseen, tietääkö joku oikeasti??