Ovatko moottoripyörät/pyöräilijät seksikkäitä??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Re: Miksi ajan moottoripyörällä

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

mopopoitsu kirjoitti:Joku (en minä) on miettinyt syitä mopoiluunsa:

Syitä löytyy! Keski-ikäinen (yli 40 v. perverssi) on mennyt syvälle itseensä ja miettinyt miksi ajaa moottoripyörällä.

Teininä siksi että tytöt huomais ja niitä sais kyytsättyä sopivaan paikkaan jossa vois muodostaa intiimin suhteen. Onnistui harvoin.

Parikymppisenä ajoin mp:llä että olisin erilainen ja hiukan macho verrattuna muihin kavereihin. Ja että sais iskettyä lyylin baarin kulmilta ja kyytsättyä sopivaan paikkaan jossa vois muodostaa intiimin suhteen. Ei onnistunut kovin hyvin mutta poikuus meni kuitenkin.

Puoltaväliä kolmekymppisenä tein reissua prätkällä pitkin Suomea ja pysähtelin mielenkiintoisissa paikoissa kuten la. iltaisin tanssilavan kulmilla. Mimmit tuli katsomaan prätkää ja koetin houkutella niistä jotakuta mukaan että sais sen kyytsättyä jne. Joskus onnistui kun oli teltta mukana.

Kolmikymppisenä matkustelin prätkällä ympäri Eurooppaa ja katselin paikkoja ja nähtävyyksiä. Yövyin hotelleissa yrittäen tehdä motoristi-imagolla vaikutusta paikallisiin misuihin. Viedäkseni hotellihuoneeseen jossa vois jne. Onnistui kohtalaisen hyvin paitsi katolisissa maissa. Niissäkin joskus.

Nelikymppisenä ajelin prätkällä pitkin maailmaa ja katselin nähtävyyksiä ja tutustuin paikalliseen kulttuuriin. Majoittauduin tasokkaisiin hotelleihin ja baarin puolella ikäistään nuoremman näköisiksi paklatut yksinhuoltajaäidit ja vanhatpiiat piirittivät meikäläistä viedäkseen sopivaan paikkaan jossa vois jne.

Nykyisin, päästäkseni kierteestä eroon tai sopeutuakseni, valitsin niistä vanhoistapiioista mukavimman ja annoin sen kyytsätä sopivaan paikkaan jne. Joskus hän haluaa itsekin reissulle mukaan mutta ei onneksi kovin usein.

Nykyään olen alkanut jo nauttimaan moottoripyörällä ajamisesta
Aika hyvä tarina. Kiitos.

Mulla jäi vaan väliin toi 25-45 vuotta, kun olin naimisissa ja tein lapsia rouvan kanssa, joka ei paljon pyöristä piitannut. Oli hän muutaman kerran kyydissä, mutta hommma loppui lyhyeen. Siis möin pyörän, että se siitä.

Silloin 70 luvulla Assenissakin kävi noin parina vuonna:
Parikymppisenä siksi että tytöt huomais ja niitä sais kyytsättyä sopivaan paikkaan jossa vois muodostaa intiimin suhteen.
Mukavia hollantilaisia tyttöjä.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Hannu^
Pyörä: CRF450X

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Voi teitä onnekkaita jotka olette saaneet mahdollisuuden nauttia tuosta aikakaudesta kun pärriä ei ihan joka pojalla ollut kuin myöskään näitä 24/7 tissiposkia joille isukki kustantaa kaiken :roll:
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
miki.
Pyörä: KTM 525 exc

Viesti Kirjoittaja miki. »

Anu kirjoitti:
Nii joo.. tässä on koko ajan keskitytty siihen onko miehet seksikkäitä pyöriensä kanssa. Entäs naiset? Njoo.. meitä on tietty aika vähän ja näkyvyys on heikko..
Niin kumma foorumi!! 97% käyttäjistä miehiä, ja tyyppejä kiinnostaa näyttääkö seksiltä ku mies ohjaa kurapyörää :D :lol: :lol:

Naisethan nyt näyttää hyvältä ihan minkä tahansa pyörän selässä polkupyörästä alkaen....ja varsinki k**kkyjen kanssa 8)
vkoivu
Pyörä: pyörät myyty

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

Anu kirjoitti:
roiala kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa että naisissa pyörän sarvissa on jotain kiehtovaa omalla tavallaan 8)
Nii joo.. tässä on koko ajan keskitytty siihen onko miehet seksikkäitä pyöriensä kanssa. Entäs naiset? Njoo.. meitä on tietty aika vähän ja näkyvyys on heikko..
Sanotaan vaikka niin, ettei se ainakaan seksikkyyttä vähennä. Toisaalta taas jos joku on hirmuisen "epäseksikäs" niin ei se mopokaan tilannetta pelasta.

Tänään muutes käväsin yhellä huoltsikalla ja siellä oli muistaakseni pari katumopotyttöä ja yks DR750:llä ajeleva blondi. En sen tarkempaa kehannu käydä kattelemaan, kuulustelemaan saati testaamaan olisiko se enska tyttö ollut kovinkin kuuma pakkaus. Vahingossa tapahtuneen syrjäsilmällä vilkaisun perusteella veikkaisin, että olisi hyvinkin saattanut olla.
Anu

Viesti Kirjoittaja Anu »

vkoivu kirjoitti: Tänään muutes käväsin yhellä huoltsikalla ja siellä oli muistaakseni pari katumopotyttöä ja yks DR750:llä ajeleva blondi. En sen tarkempaa kehannu käydä kattelemaan, kuulustelemaan saati testaamaan olisiko se enska tyttö ollut kovinkin kuuma pakkaus. Vahingossa tapahtuneen syrjäsilmällä vilkaisun perusteella veikkaisin, että olisi hyvinkin saattanut olla.
Ainakin varsin jäykkä se oli..
timo
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN

Viesti Kirjoittaja timo »

Anu kirjoitti:[

Keuliko :?: :wink:
Anu

Viesti Kirjoittaja Anu »

timo kirjoitti:

No ei.. Varsin rauhallinen kyyditys oli.. Vaikka kyllä se hyvin kulkee se Seattikin kun sille vähän antaa lämää, mut mä olin nyt vaan matkustajan ominaisuudessa..
Adventure

Re: Miksi ajan moottoripyörällä

Viesti Kirjoittaja Adventure »

mopopoitsu kirjoitti:Joku (en minä) on miettinyt syitä mopoiluunsa:

Syitä löytyy! Keski-ikäinen (yli 40 v. perverssi) on mennyt syvälle itseensä ja miettinyt miksi ajaa moottoripyörällä...
Tuo on Tahlon Matin tekstiä. Matti on henkeen ja vereen Guzzimies. On ollut TT650, NTX750 ja Quota 1000 -kuraguzzeja. Sittemmin ajellut raskaasti modatulla Centaurolla. Motomatin kurapyörätarinoita on ollut hauska joskus kuunnella. Guzzikin uppoaa syvälle kun lujaa ajaa. Paras tarina oli varmaan se, kun Guzzi meni tukkisillan kannesta tukkien välistä läpi, ja kapeaan rakoon pudotessaan napsahti molemmista pytyistä sytytystulpat poikki. No, sillä kertaa oli ollut varatulpat mukana.

Niinjoo, oli niistä sivulle sojottavista pytyistä se hyöty, että ihan ojaan asti ei Guzzi pudonnut, vaan jäi pyttyjen varaan, ja oli kammettavissa takaisin sillalle.

-Tero-
vkoivu
Pyörä: pyörät myyty

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

timo kirjoitti:

Mulla kyl keuli aika paljonkin. Olin liikkeellä tolla pienellä ja mustalla mikä keulii paljon helpommin kun se mun paksu punanen. Huoltoaseman lähettyvillä kyllä käyttäydyin kiltisiti ja siel ei keulinu eikä kumi palanu.
Vastaa Viestiin