Miksi?

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Muddy Waters
Pyörä: KTM+GSA

Re: Miksi?

Viesti Kirjoittaja Muddy Waters »

Trolli!

Mun mielestä molempi on mukavaa (alkoholin nauttiminen ja mopoilu) erikseen tietty
ja kunhan kummassakaan tapauksessa ei mopo karkaa käsistä! :lol:
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Jarno
Pyörä: KTM 640 Adv R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Kuva
_Mikko_1
Pyörä: EXC

Viesti Kirjoittaja _Mikko_1 »

Jos porukassa käydään ensin päivä päristelemässä ja istutaan iltaa niin miksi ei sitä muutamaa olutta voi hörpätä? Lärvien vetäminen on sitten eri juttu, etenkin jos ajopäiviä vielä edessä. Harva edes kauhesti jaksaakaan juopotella, jos päivän rämpiny mopolla pisin puskia, niin pari olutta saunan päälle ja johan alkaa uni maittaa.

Tietysti raittiusseuralaisen silmissä kun illan aika juot sixpäkin on täydellistä ryyppäämistä. Siis ajojen jälkeen yks, siitä saunassa pari ja loput kolme illan aikana syödessä ja muiden kanssa turinoidessa. Lopputulos, olen kulkenut koko illan tölkki kädessä, eli täyttä dokaamista.

Okei, tässä maassa kyllä ihmetellään jos joku ei ota. Aina pitäisi olla syy, miksi ei. Se on valitettavaa, mutta kuten Piese totesi niin nämä syystä tai toisesta raittiit pitävät kyllä usein kovaa meteliä jos muut ottavat ja muistavat tuoda oman juomattomuutensa (lue paremmuutensa) esille.
Kunkku
Pyörä: Gessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

_Mikko_1 kirjoitti: Se on valitettavaa, mutta kuten Piese totesi niin nämä syystä tai toisesta raittiit pitävät kyllä usein kovaa meteliä jos muut ottavat ja muistavat tuoda oman juomattomuutensa (lue paremmuutensa) esille.
Ehkä on yhtä turhaa alkaa tuomitsemaan niitä raittiita kuin juoppoja? Molemmin puolin ne ääripäät vaan näkyvät aika helposti...
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
timo
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN

Viesti Kirjoittaja timo »

tikale kirjoitti:Kurapyöräkansan kokoontumisissa en ole käynyt kertaakaan enkä tiedä teidän toimintamallista mitään..
Just.
No mä voin kertoa; kannattaa tutustua lajiin. Ota lapsesikin ilman huolen häivää mukaan.
Toiset meistä pärjää vissyllä, toiset kaipaa korkeaoktaanisempaa, ihan sama mulle, aikuisiahan olemme kaikki.
Ketään ei todellakaan ole koskaan kiinnostanut ottaa edes esille koko aihetta.
Pääasia, että aamulla ollaan taas timmissä AJOkunnossa.

Toisaalta juu.. kun tarkemmin muistelen, joskus on kyllä jonkin sortin raittiustyötä meidänkin porukassa harrastettu; joku tupakoitsija kerran keskeytti, tai ainakin katosi peilistä liian pitkän huilin tähden.
:)
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Mulle se muutama bisse riittää ajopäivän päätteeksi ja uni kutsuu :mrgreen:
SE ajaminen on pää asia ja kun oon käynyt muutamaissa normi ralleissa niin siellä on kokeiltu sitä et pe pää täyteen, lauantaina yritetään olla hengissä ja korjailla ja sunnuntaina hirveessä krapulassa kotio, yritä tuossa kunnossa ajaa makkara enduroa :lol:
Yksinäinen Susi
Piese
Pyörä: 60Yz/Ag175/FZR1000/FL 60/Street Glide ST
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Piese »

Piese kirjoitti: Aika moni absolutisti ja raivoraitis joutais suvaitsevaisuuskursseille.
Itse itseäni lainaten :mrgreen: toki sinne joutais reilulla kädellä niitä viinamäen miehiäkin mutta kuten Kunkku laittoi "Molemmin puolin ne ääripäät vaan näkyvät aika helposti..." omasta puolesta antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, ei ole itteltä pois jos joku viettää sen pe-su muistamattomassa tilassa tai joku saarnaa viinankiroista :mrgreen: ja itte ajelen noin 98% ajoista maantiellä ihan ittekseen (lauma-ajot ei kiinnosta sitte yhtään).

Eipä noita ole kiinnostanu miksi se olut ei niin hirveesti maistu ittelle (max 12kpl keskivahvaa viikonloppuna), yleensä ajosiivut (kesäisin) rallipaikoille on siinä 600-800km ja kun kerran pääsee kotoa pois sitte ajetaan :mrgreen: myös lauantaisin muutama tankillinen on tullu käytyä poltteleen ja sunnuntaisin jää usein se aamuvelli syömättä.

On vielä ihan hyvässä muistissa miten mukavaa ja nautinnollista se oli ajella 550km kotio kun perjantaista sunnuntai aamuun on kaatanu oikeen tunteella, onneksi tuolloin satoi edes vettä kaatamalla ja lämmintäkin oli +6°C ja -2°C väliltä.
Toivo

Viesti Kirjoittaja Toivo »

Viimeksi kun olin menossa kokoontumisajoon, käännyin portilta pois. Huuto ja meteli oli valtava. Jossain Ähtärissä 70- 80-luvulla.
Vastaa Viestiin