Millä muoviosat puhtaaksi?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Re: Millä muoviosat puhtaaksi?
Tehkää poikkeus ja avatkaa siivouskomero. Sieltä saattaa löytyä mm. Ajax universal yleispuhdiste, suihkepullossa. Kokeilkaa sitä, kyllä sillä mustat rasvajäljet yms. muoveista irtoaa ja jonkinlainen kiiltokin saattaa tulla.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Autoglymin tuotteissa on vaan yksi vika,hinta.
Tuttu kotarikuski putsaa WD40:llä pelkästään ja on kovin tyytyväinen ja sitähän myydään joka R-kioskilla tarjouksessa,http://www.wd40.fi/
Tuttu kotarikuski putsaa WD40:llä pelkästään ja on kovin tyytyväinen ja sitähän myydään joka R-kioskilla tarjouksessa,http://www.wd40.fi/
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- Ilmari
- Pyörä: TDM900,CBR600
Mää sain tankin puhtaaksi semmosella valkoisella taikasienellä. Millään pesuaineella en saanut sitä puhtaaksi.
-Ile-
-Ile-
Oikeasti!. Testasin tuota taikasientä ja lähtee muovit tosi puhtaaksi. Semmoiset mustat nirhaumat saappaista yms.
Lähetetty minun GT-I9100 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun GT-I9100 laitteesta Tapatalkilla
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
E. F. Schumacher
-
Tallikoira
- Pyörä: Ktm 690
Taikasieni on hiova, joten naarmuttomia, vain likaisia pintoja sillä ei kannata käsitellä. Kun käyttää mitä tahansa ainetta lianirrotukseen, niin hyvä mikrokuituliina siihen kaveriksi auttaa asiaa.
Noista kalliimmista aineista sellaisen huomion olen tehnyt, että riittoisuus on hyvää tasoa ja siten hinta kompensoituu sitä kautta. Itse olen hylännyt markettituotteet lähes kokonaan tämän huomion jälkeen.
Noista kalliimmista aineista sellaisen huomion olen tehnyt, että riittoisuus on hyvää tasoa ja siten hinta kompensoituu sitä kautta. Itse olen hylännyt markettituotteet lähes kokonaan tämän huomion jälkeen.