Millä saan kännykän kiinni pyörään?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Millä saan kännykän kiinni pyörään?
Mulla on samanlainen Samsungin puhelin, jonka olen naittanut Bluetoothilla Garmin autonaviin. Tulevat puhelut näkyy Garminin näytöltä. Mahtaako Zumo 220 olla naittamiskelpoinen puhelimesi kanssa?
- HarMi
- Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Ruma mutta toimii, 3 mm polyeteenistä taivutettu teline. Sisällä kumikourainen lukkiutuva Nokia CR-122 autoteline ja vedenkestävä Motorola Defy. Neliön muotoiset mutterit vanhojen moposaappaiden soljista.
routaisten peltojen pehtoori
No se juttu on toi hinta.ATC kirjoitti:Wanha ei ilmeisesti ymmärrä näitä juttuja. Onhan nämä asiat ratkaistu jo muiden toimesta, mutta kait tässä on jokin "juttu".
http://www.yepnet.fi/epages/Kaupat.sf/f ... -HOL-UN7BU
Lisään vielä että noissa RAM varsissa vaimenee värinät. Kukin tyylillään ja vappuja kaikille.
En halua maksaa mahdottomia hintoja vehkeistä, jos halvemmillakin ratkaisuilla pärjää hyvin.
Ja onhan se ihan kiva rakennella sitten itse kanssa jotain.
Pientä askartelua ajan kuluksi.
Pekka
Kokeilin tuota juttua.M31Suomi kirjoitti:Mulla on samanlainen Samsungin puhelin, jonka olen naittanut Bluetoothilla Garmin autonaviin. Tulevat puhelut näkyy Garminin näytöltä. Mahtaako Zumo 220 olla naittamiskelpoinen puhelimesi kanssa?
Kiitos vinkistä.
Ei se mun puhelin oikein juttele se Garminin kanssa.
Siinä puhelimessa on kai vaan joku Bluetooth kuulokejuttu.
Garmin löytää sen kyllä, mutta tulevat puhelut eivät siihen siirry hälytyksen muodossa.
Pekka
Kiitos Kampi, asia edistyy.
Ostin eilen Motonetistä puhelimen kiinnikkeen.
Laitan sen kiinni tuolla sinun ideallasi.
Saa nähdä mitä tulee.
Pekka

Ostin eilen Motonetistä puhelimen kiinnikkeen.
Laitan sen kiinni tuolla sinun ideallasi.
Saa nähdä mitä tulee.
Pekka
Moro! Tässä mun köyhän miehen viritelmä. Ei ehkä sovi hifisteille, mutta eipä ole kallis viritys niinkuin ei ole kännykkäkään, joka toimii navigaattorina. Huono puoli on, että sateella pitää ottaa känny pois ja sijoitus on hieman liian alhaalla.
Jaahas. Laitanpa kuvat myöhemmin. En osaa tällä omenapuhelimella lisätä kuvaa
Edittiä: Kuvat lisätty.
Ylemmät pultit korvasin pidemmillä, jotta sain tangon edelleen tiukasti kiinni omilla muttereilla ja teline on omilla muttereilla kinni. Telineen molemmille puolille laitoin kumiprikat.
Jaahas. Laitanpa kuvat myöhemmin. En osaa tällä omenapuhelimella lisätä kuvaa
Edittiä: Kuvat lisätty.
Ylemmät pultit korvasin pidemmillä, jotta sain tangon edelleen tiukasti kiinni omilla muttereilla ja teline on omilla muttereilla kinni. Telineen molemmille puolille laitoin kumiprikat.
Kiitos ja kumarrus. Tilaukseen menee.Lycanth kirjoitti:Tämmöinen käytössä
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Wanhan hyllyssä on saman tyylinen, jossa ei tuo kotelon lukitus jalustaan pidä. Äkikseltään näyttäisi että ei ole ihan sama kuin tuossa linkin kuvassa oleva jalustan lukitus.Lycanth kirjoitti:Tämmöinen käytössä
Muuten ihan hyvä ja helppokäyttöinen.
Weteraani kurapyöräilijä
No helekatti niinhän se tietenkin on. Kiva se on rassata ja värkätä etenkin jos vielä tulee hyvä ja säästöäkin syntyy. Juuri Trumppaan väsäsin romukopasta kahvanlämppärit kun marmorihyllyllä pyysivät yli 200e mokomista. Yhdistelin vanhoja purettuja osia ja hyvä tuli uusiokäyttömallista. Seuraava projekti on takaiskarin modaaminen romukopasta löytyvillä säädettävillä palikoilla.Pekkavee kirjoitti:No se juttu on toi hinta.ATC kirjoitti:Wanha ei ilmeisesti ymmärrä näitä juttuja. Onhan nämä asiat ratkaistu jo muiden toimesta, mutta kait tässä on jokin "juttu".
http://www.yepnet.fi/epages/Kaupat.sf/f ... -HOL-UN7BU
Lisään vielä että noissa RAM varsissa vaimenee värinät. Kukin tyylillään ja vappuja kaikille.
En halua maksaa mahdottomia hintoja vehkeistä, jos halvemmillakin ratkaisuilla pärjää hyvin.
Ja onhan se ihan kiva rakennella sitten itse kanssa jotain.
Pientä askartelua ajan kuluksi.
Pekka
![]()
![]()
Weteraani kurapyöräilijä
Tuossa omassa on kyllä niin jäykkä tuo lukitus, että en kehtaa edes irrottaa tuosta telineestä. Tuohon hintaan ollut hyvä ostos. Kuhan saa kunnon lammikkoon kipattua pyörän niin näkee todellisen vedenpitävyyden.ATC kirjoitti:Wanhan hyllyssä on saman tyylinen, jossa ei tuo kotelon lukitus jalustaan pidä. Äkikseltään näyttäisi että ei ole ihan sama kuin tuossa linkin kuvassa oleva jalustan lukitus.Lycanth kirjoitti:Tämmöinen käytössä
Muuten ihan hyvä ja helppokäyttöinen.
- mico
- Pyörä: KTM 990 Dakar 30th edition
On nuo RAM Mounts sarjat käteviä, hommasin pari sarjaa, joita käytän autossa sekä mp:ssä. Saa navin, kameran ja älykköpuhelimen sekä tabletin telineeseen (iso+pieni X-grip -kiinnike ja pari sarjaa 1" pallolla).
Olishan sitä ollut kiva puuhastella nuokin kiinnikkeet itse, mutta käytännöllisyys meni taas edelle
Olishan sitä ollut kiva puuhastella nuokin kiinnikkeet itse, mutta käytännöllisyys meni taas edelle
No nyt se teline on tehty.
Kiitos Kampi ideasta, käytin sitä soveltaen tuohon Motonetin pitimeen.

Pidin avattuna

Kännykkä kiinni

Sivusta nähtynä
Huom. varmistus rannelenkillä peilin ympäri.
Tarvikkeet
- Motonetistä autopidike
- Puuilosta kumivaimentimet
- Biltemasta naulauslevy
- Biltemasta tankokiinnikkeet 61-965
- Bauhausista hattumutterit
- 2 kpl ruuveja omasta takaa
Mielestäni tuli hyvä.
Kustannukset olivat hieman yli kympin.
Kiitos kaikille hyvistä neuvoista.
Pekka

Kiitos Kampi ideasta, käytin sitä soveltaen tuohon Motonetin pitimeen.
Pidin avattuna
Kännykkä kiinni
Sivusta nähtynä
Huom. varmistus rannelenkillä peilin ympäri.
Tarvikkeet
- Motonetistä autopidike
- Puuilosta kumivaimentimet
- Biltemasta naulauslevy
- Biltemasta tankokiinnikkeet 61-965
- Bauhausista hattumutterit
- 2 kpl ruuveja omasta takaa
Mielestäni tuli hyvä.
Kustannukset olivat hieman yli kympin.
Kiitos kaikille hyvistä neuvoista.
Pekka
Sehän on kuin tehtaassa tehty. Kyllä kelpaa. Joku voisi vääntää miksi känny silleen pitäisi saada mutta menköön johonkin toiseen topikkiin

treriksrøysare
No mitä se muille kuuluu missä mä mun kännykkää pidän.Kampi kirjoitti:Joku voisi vääntää miksi känny silleen pitäisi saada mutta menköön johonkin toiseen topikkiin![]()
Pekka
Viimeksi muokannut Pekkavee, La Touko 05, 2012 10:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.