Jukka kirjoitti:mopopoitsu kirjoitti:Jukka kirjoitti:150 ekeä tipahti samalla myös auton vakuutus!
Tä?
Onko autoihin sama systeemi vai tingiitkö muuten vain?
Äijä kyseli että laitetaanko samalla uusiksi autovakuutus samoilla herkuilla, halvemmaksi tulis. Mie notta laita vain. Se meinas että kaikilla autoilla ei tule halvemmaksi.
Mikäs äijä tämä sitten oli?
Mä sain langanpäähän vain jonkun naisen ja hän sanoi, että kyseinen systeemi koskee vain mopoja (=moottoripyöriä)
Oli ollu mukava jos tämän olis saanu autoihinkin, kun kaikki mun autot(kin) on aika hengettömiä
IceFire kirjoitti:Millonkohan alkaa uudelleenkatsatus rumpa "lisälaitteiden" kera jotta saataisiin mahdollisimman alhaiset vakuutusmaksut? 30 litran tankki täyteen, alumiiniset taka- ja sivulaukut täynnä kiviä, tankkilaukku jne. Myös tehotkin voi mitata uudelleen, kun pyörä on hieman tukossa esim. "likainen" ilmansuodatin. Ainakin jos saksasta meinaa pyörän tuoda niin kannattaa pitää mielessä.
Tuolla oli jo mainittukin mopojen tehojen rajoittamisesta ja painon lisäämisellä muutoskatsastuksessa saadut hyödyt.
Kuinkas tämä juttu sitten lähtee etenemään?
Jos mä laitan vaikka Tunskan 11 millisen Bingin 50 suuttimella mun AT:iin,

niin mitähän siitä mahtaa lähteä tehoja? Eikä varmaan tartte enää edes painoja lisätä. On siinä taas A-katsastusmiehellä ihmettelemistä.
Vai kaivetaanko tähän tätä nykyä joku saasteparagraafi, ettei sitä mopoon ihan mitä sattuu veeperiä isketä?