Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

MikaM
Pyörä: Tenere 700

Viesti Kirjoittaja MikaM »

Eilen pöristeli joku sinisen harmaalla BMW F650 GS:lla meikäläisen ikkunan alta Tammelassa. Ajettuaan Patamontien päähän huomasi tulleensa as***tille ja kääntyi takaisin Torrolle päin. No ni, antaa kuulua! Tunnustakaa! Oliko joku palstalainen? Seuraavalla kerralla ehdottomasti pysähdyttävä ja tultava jutulle ja/tai kahveelle!

Merkillistä käytöstä.

-Mika
Good judgment is based on experience. Experience is based on bad judgment.
av2
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997

Viesti Kirjoittaja av2 »

Tänään Helsingin Koskelantiellä noin 1530 ajelin letkassa. Sininen V-Storm jonka perässä oli poliisipyörä jota taas itse seurailin. Poliisimotoristisetä jäi letkasta Koskelan varikolle muiden poliisisetien ja tätien luokse. Onkos V-Stormilainen näiltä sivuilta? Meikäläisellä musta afrikaano ja muutenkin hyvin liikenteessä erottuvat mustat ajovarusteet. :D
XRV-97
av2

Viesti Kirjoittaja av2 »

Ja heti perään kysymys että kukas sen GS1200 Bemun omistaa, joka on mun työpaikan ikkunan alla melko usein Kuotaneenkadulla Helsingissä? Siniharmaa täydellä laukkavarustuksella. On tullut sitä ihailtua ikkunasta ja ihan vierestäkin pariin otteeseen. :)
XRV-97
2old
Pyörä: KTM 990 Adv

Viesti Kirjoittaja 2old »

....Kävitkö itse Allrightissa tänään Vantaalla????
av2

Viesti Kirjoittaja av2 »

Ei oo tullu Allrightissä käytyä kuin viimeksi 14.4 avajaisissa pulla kahveella(kahdesti) :D
Siellä bongasin parkissa bemun F650GS DAKAR sinivalkoisena jossa oli takaboxi ja harmaa kypärä. Ja yhden oranssin 990adventuren takalaukulla, sivulaukkuraudoilla, tankkilaukulla ja etupleksinkorokkeella varustettuna.
EDIT: ja taas tänään pulla kahveilla samassa paikassa klo1400 :lol: :oops: :D
Viimeksi muokannut av2, La Huhti 28, 2007 5:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
XRV-97
RTJ
Pyörä: none

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Olipas tutunoloinen ST Ke25.4 klo12:30 Roninmäessä, missäs kuski? Ei ole näkynyt ajoissa.

Riku
Hannu^
Pyörä: CRF450X

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Onkos palstalaisia hän joka omistaa tuon BMW:n tuossa toisella puolella tietä Rovaniemellä Pujottelijan tiellä? Itse suhailen näissä ympyröissä tuolla könpijällä tällä hetkellä jos tunnistat 8)
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
RTJ
Pyörä: none

Viesti Kirjoittaja RTJ »

up

teeaa????
panu..
Pyörä: Versys
Viesti:

Viesti Kirjoittaja panu.. »

av2 kirjoitti:Ei oo tullu Allrightissä käytyä kuin viimeksi 14.4 avajaisissa pulla kahveella(kahdesti) :D
Siellä bongasin parkissa bemun F650GS DAKAR sinivalkoisena jossa oli takaboxi ja harmaa kypärä. Ja yhden oranssin 990adventuren takalaukulla, sivulaukkuraudoilla, tankkilaukulla ja etupleksinkorokkeella varustettuna.
14.4. olin joo allraitissa, pullaa, kaffeeta ja hirveesti mopoi. Niin ja se sini-harmaa dagari+ harmaa potta oli mun. :D
av2

Viesti Kirjoittaja av2 »

panu.. kirjoitti:
av2 kirjoitti:Ei oo tullu Allrightissä käytyä kuin viimeksi 14.4 avajaisissa pulla kahveella(kahdesti) :D
14.4. olin joo allraitissa, pullaa, kaffeeta ja hirveesti mopoi. Niin ja se sini-harmaa dagari+ harmaa potta oli mun. :D
Sainpas sitten bongattua kurapyöräsivulaisen :D
Tänään siellä oli yksi africaano ja kle & ST pariskunta, kaikkille oli nää sivut tuttuja muttei vielä rekisteröityneitä.
XRV-97
panu..
Pyörä: Versys
Viesti:

Viesti Kirjoittaja panu.. »

av2 kirjoitti:
panu.. kirjoitti:
Sainpas sitten bongattua kurapyöräsivulaisen :D
Tänään siellä oli yksi africaano ja kle & ST pariskunta, kaikkille oli nää sivut tuttuja muttei vielä rekisteröityneitä.
No vihree oon minäki tällä foorumilla, kun viime syksynä vaihtui tuo tyylikin. :D Tänään kävin ajelulla tuolla kouvolan ja kotkan seudulla, sellaisia asfaltti- ja sorateitä ajelulla oli. Ja pikkasen oli KYLMÄ ja kova tuuli. :lol: minkä värinen mopo se sun on.. meinaan että ihan ku olisin joskus tässä bongannu sut kaivarissa?
av2

Viesti Kirjoittaja av2 »

Mulla mopo ja varusteet mustaa, tankissa ruskee harmaat kuviot. MRA Varioscreen pleksi, turhatekin pleksinpala lamppujen edessä ja takana musta 40l kappa(ja turhatek lukee vähän joka osassa). Mutta Kaivarissa olin viimeksi joskus 2006 puolella.
Ja oli kyllä tuulinen päivä Seutula-Tuusula-Vantaa pikkukierroksellakin
XRV-97
gabbernaut
Viesti:

Viesti Kirjoittaja gabbernaut »

Kuopio ja Kallavedensillat. 2kertaa tälläviikolla (vko17) tullut vastaan sini/valkea Suzuki DR Big vastaan, onko foorumilaisia?

-mika-
Ylimatti
Pyörä: BMW F650 GSD 2004

Viesti Kirjoittaja Ylimatti »

av2 kirjoitti: Ja oli kyllä tuulinen päivä Seutula-Tuusula-Vantaa pikkukierroksellakin
Sielläpä mekin; lentskareita katselemassa... :wink:
Taas menossa jonnekin...
AnttiL
Pyörä: exc

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Onkos palstalaisia hän joka omistaa tuon BMW:n tuossa toisella puolella tietä Rovaniemellä Pujottelijan tiellä? Itse suhailen näissä ympyröissä tuolla könpijällä tällä hetkellä jos tunnistat
On foorumilaisia, rohkeasti vain Harrin juttusille (mikäli pujottelijan tiellä ei kovin montaa isoa GS:ää ole).
antti
Vastaa Viestiin