Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Eilen pöristeli joku sinisen harmaalla BMW F650 GS:lla meikäläisen ikkunan alta Tammelassa. Ajettuaan Patamontien päähän huomasi tulleensa as***tille ja kääntyi takaisin Torrolle päin. No ni, antaa kuulua! Tunnustakaa! Oliko joku palstalainen? Seuraavalla kerralla ehdottomasti pysähdyttävä ja tultava jutulle ja/tai kahveelle!
Merkillistä käytöstä.
-Mika
Merkillistä käytöstä.
-Mika
Good judgment is based on experience. Experience is based on bad judgment.
- av2
- Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
Tänään Helsingin Koskelantiellä noin 1530 ajelin letkassa. Sininen V-Storm jonka perässä oli poliisipyörä jota taas itse seurailin. Poliisimotoristisetä jäi letkasta Koskelan varikolle muiden poliisisetien ja tätien luokse. Onkos V-Stormilainen näiltä sivuilta? Meikäläisellä musta afrikaano ja muutenkin hyvin liikenteessä erottuvat mustat ajovarusteet. 
XRV-97
- av2
Ei oo tullu Allrightissä käytyä kuin viimeksi 14.4 avajaisissa pulla kahveella(kahdesti) 
Siellä bongasin parkissa bemun F650GS DAKAR sinivalkoisena jossa oli takaboxi ja harmaa kypärä. Ja yhden oranssin 990adventuren takalaukulla, sivulaukkuraudoilla, tankkilaukulla ja etupleksinkorokkeella varustettuna.
EDIT: ja taas tänään pulla kahveilla samassa paikassa klo1400

Siellä bongasin parkissa bemun F650GS DAKAR sinivalkoisena jossa oli takaboxi ja harmaa kypärä. Ja yhden oranssin 990adventuren takalaukulla, sivulaukkuraudoilla, tankkilaukulla ja etupleksinkorokkeella varustettuna.
EDIT: ja taas tänään pulla kahveilla samassa paikassa klo1400
Viimeksi muokannut av2, La Huhti 28, 2007 5:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
XRV-97
14.4. olin joo allraitissa, pullaa, kaffeeta ja hirveesti mopoi. Niin ja se sini-harmaa dagari+ harmaa potta oli mun.av2 kirjoitti:Ei oo tullu Allrightissä käytyä kuin viimeksi 14.4 avajaisissa pulla kahveella(kahdesti)
EDIT: ja taas tänään pulla kahveilla samassa paikassa klo1400![]()
![]()
- av2
Sainpas sitten bongattua kurapyöräsivulaisenpanu.. kirjoitti:14.4. olin joo allraitissa, pullaa, kaffeeta ja hirveesti mopoi. Niin ja se sini-harmaa dagari+ harmaa potta oli mun.av2 kirjoitti:Ei oo tullu Allrightissä käytyä kuin viimeksi 14.4 avajaisissa pulla kahveella(kahdesti)
![]()
Tänään siellä oli yksi africaano ja kle & ST pariskunta, kaikkille oli nää sivut tuttuja muttei vielä rekisteröityneitä.
XRV-97
No vihree oon minäki tällä foorumilla, kun viime syksynä vaihtui tuo tyylikin.av2 kirjoitti:Sainpas sitten bongattua kurapyöräsivulaisenpanu.. kirjoitti:14.4. olin joo allraitissa, pullaa, kaffeeta ja hirveesti mopoi. Niin ja se sini-harmaa dagari+ harmaa potta oli mun.av2 kirjoitti:Ei oo tullu Allrightissä käytyä kuin viimeksi 14.4 avajaisissa pulla kahveella(kahdesti)
![]()
![]()
Tänään siellä oli yksi africaano ja kle & ST pariskunta, kaikkille oli nää sivut tuttuja muttei vielä rekisteröityneitä.
- av2
Mulla mopo ja varusteet mustaa, tankissa ruskee harmaat kuviot. MRA Varioscreen pleksi, turhatekin pleksinpala lamppujen edessä ja takana musta 40l kappa(ja turhatek lukee vähän joka osassa). Mutta Kaivarissa olin viimeksi joskus 2006 puolella.
Ja oli kyllä tuulinen päivä Seutula-Tuusula-Vantaa pikkukierroksellakin
Ja oli kyllä tuulinen päivä Seutula-Tuusula-Vantaa pikkukierroksellakin
XRV-97
- gabbernaut
- Viesti:
On foorumilaisia, rohkeasti vain Harrin juttusille (mikäli pujottelijan tiellä ei kovin montaa isoa GS:ää ole).Onkos palstalaisia hän joka omistaa tuon BMW:n tuossa toisella puolella tietä Rovaniemellä Pujottelijan tiellä? Itse suhailen näissä ympyröissä tuolla könpijällä tällä hetkellä jos tunnistat
antti