Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
juhop
- Pyörä: bmw f 650 dakar + honda cb 500
Re: Tulitko vastaan??
Juu oikein harmitti että omat mopot oli piilossa kun kerrankin joku eksyi täällä ajelemaan.
Aika sattuma oli meiänki ajelu, ton reitin tein liki 2 vuotta takaperin. Sillon joutu jättämään
kesken, kun oli edellisenä yönä satanu paikoin ensilumen ja domilla ajelin kesärenkailla
yksikseni, vaatetta liian vähän päällä, eli umpijäässä...
Tuossa sitten Koskt:n kanssa mietittiin, mihin ajelis sunnuntaina, ja löysin
tuon keskenjääneen reitin navista, käytiin sitten ajelemassa se.
Tarvii vissiin joskus koukkia tuo uuestaan, vaikka nastakumeilla, ja ottaa kahvipaketti
matkaan ja stopata pihaan silleen, ettei elukoita tarvi keräillä pois jaloista
kesken, kun oli edellisenä yönä satanu paikoin ensilumen ja domilla ajelin kesärenkailla
yksikseni, vaatetta liian vähän päällä, eli umpijäässä...
Tuossa sitten Koskt:n kanssa mietittiin, mihin ajelis sunnuntaina, ja löysin
tuon keskenjääneen reitin navista, käytiin sitten ajelemassa se.
Tarvii vissiin joskus koukkia tuo uuestaan, vaikka nastakumeilla, ja ottaa kahvipaketti
matkaan ja stopata pihaan silleen, ettei elukoita tarvi keräillä pois jaloista
Tarkkaa on homma, vähän niinku pärekaton kulottaminen...
-
ic3
- Pyörä: GasGas SM 450 FSE -04
Oulu: Alakyläntie-Jääli välillä montulla KTM LC4, ehdittiin sen verran pysähtyä, että varoittelin kun tuli poliisit vastaan. Itse olin mustalla GasGasin supermotolla valkoisessa kypärässä. Turistaan ens kerralla pidempään!
edit
Viimeksi muokannut kapo, Pe Syys 19, 2014 1:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Larsanjus
- Pyörä: 950 Adv -04
Kolmen ison tohtorin letka meni tosta ikkunan alta muutama tunti sitten, Hyvinkään pääkadulla.. Foorumilaisia?
Mie, Koskt ja Saroki...Larsanjus kirjoitti:Kolmen ison tohtorin letka meni tosta ikkunan alta muutama tunti sitten, Hyvinkään pääkadulla.. Foorumilaisia?
Vähän rapasilla mopoilla ja mulla öölit valuskeli pihalle lohkosta, mutta
mukava 6 tuntia takana kuitenkin
Tarkkaa on homma, vähän niinku pärekaton kulottaminen...
-
Harri Hemmilä
- Pyörä: R1200GS
Eilen lähti 2 Transalppia Ylivieskan ABC:ltä Sieviä kohti, ite ajelin kotilolla vastaan.
Liekö kuskit täältä?
Liekö kuskit täältä?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
kukas päristeli lauantaina iltapäivästä mäntyharjulla kinnintietä kohti mouhua... tultiin kahella mopolla peräläntieltä just risteykseen... nosteltiin käsiä
Joku tuli Tampereella E63(orivedelle) tiellä vastaan Olkahisten kohdalla, isompi kuramopo, liekö AT? Oli sen verran komea moikkaus että luulisi olevan voorumilaisia, tultiin kolmella pikkumopolla vastaan.
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Kuka tuli eilen illalla Gessulla vastaan Hangasjärventiellä?itse olin Betalla böristelemässä 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Oliko tältä foorumilta kuskeja keskiviikkona ylöjärvellä hiekkamontun polulla sileillä renkailla hiekkapatikossa. Olisko ollut musta 650 DR SE ja toinen puna/valkoinen olisko ollut DR myös? Morjenstin nopeesti ohikulkumatkalla.
---x mopolla suohon x---
-
Patu_Patukka
- Pyörä: AT
Toivotaan ettei ollu foorumilaisia Kuopiossa tänään,Varadero menossa hinurin lavalle.Keula paskana,on voinu koskee kuskiin..... 
- Maarala
- Pyörä: Polle Haukansilmä...
Tuliko vastaan GoPro Hero 2:n kotelo ja katkennut kiinnitysvarsi? Todennäköisesti kampe on piiloutuneena Pyhäjoen Pelkosperän ja Raahen Susinevan välisellä alueella. Löytymiseen johtavista vihjeistä tarjolla löytöpalkkio 
Ei tullut vastaan vaan ohitti: Orimattilassa välillä Viljamaa-Pennala Transalppi päästeli ohitte komeesti kun ajelin oppilaan kanssa Kottaraisella. Minä 690 Dukella ja ajokamu satapiikki Dukella. Kuka muistaa ohittaneensa (mielestäni) komean selkämerkin?
treriksrøysare
Olikos joku foorumilaisista 690:llä Mäntsälän ympäriajossa myötäpäivään itapäivällä? Tulit meikäläistä vastaan kakskertaa, ite kiersin vastapäivään 
Ana.