Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tulitko vastaan??
Nokianvirran kohdalla tuli 12 -tiellä vastaan valkoinen 9x0 kotari, kuskilla oranssi kypärä. Autolla koomasin kotimatkaa..
Русский военный корабль, иди на хуй
Ja tänään ajeli punainen 1200gs Joroisten teboilin kohdalta varkauteen päin alusivulaukkujen kanssa. Olikohan foorumilainen? Itse käännyin pikkuvarrella teboililta toiseen suuntaan.
- Pallokala
- Pyörä: Dominatör, 450MT
Kuopiossa Teknian sisäpihan "mopoparkista" bongattu parikin Transalppia, PikkuGessu ja vanhakoppainen Super Tenere.
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
Tänään Pirkkalan ja Lempäälän välisessä soratiesirkuksessa tuli muutama heebo vastaan: Ensin parivaljakko mönkijällä ja jollain pikkucrossilla: oli sen verran houkuttelevat jäljet jääneet sähkölinjan alle ja pitihän sitä käydä siellä KeLElläkin tsumbailemassa (tuli hiki).
Sitten myöhemmin tapasin Kotarikuskin, jonka kanssa jopa muutama sana vaihdettiin. Olin se lievästi eksyksissä ollut hemuli, jonka kanssa karttaakin vähän vilkaistiin.
Oli kyllä taas kaikenkaikkiaan maukkaat surauttelut!
Sitten myöhemmin tapasin Kotarikuskin, jonka kanssa jopa muutama sana vaihdettiin. Olin se lievästi eksyksissä ollut hemuli, jonka kanssa karttaakin vähän vilkaistiin.
Oli kyllä taas kaikenkaikkiaan maukkaat surauttelut!
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
1-tiellä Hesan suuntaan hurautin jonkun "karavaanin" ohi, näytti olevan oranssi pyörä kärryn päällä, SE?
Tuikkasin vesisatessa mökiltä kotiin pikasiirtymänä motaria pitkin, jiihuu
Kylätason kurapyöräilijä.
- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
Koheltaja kirjoitti:1-tiellä Hesan suuntaan hurautin jonkun "karavaanin" ohi, näytti olevan oranssi pyörä kärryn päällä, SE?
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
No älä ny, olin 3 päivää vetelemässä mettäautoteitä ja vähän spooria sileillä supermotoilla
Aamulla oli ainoa mielekäs vaihtoehto tehdä pikasiirtymä motaria pitkin kotiin, vaikka ajokamppeet sietää vettä niin minä en. Vesisateen olisin sietänyt jos olisi ollut nappulat alla, silloin olisin tullut hiekkateitä pitkin himaan ilman mitään kiirettä.
Aamulla oli ainoa mielekäs vaihtoehto tehdä pikasiirtymä motaria pitkin kotiin, vaikka ajokamppeet sietää vettä niin minä en. Vesisateen olisin sietänyt jos olisi ollut nappulat alla, silloin olisin tullut hiekkateitä pitkin himaan ilman mitään kiirettä.
Kylätason kurapyöräilijä.
-
JKM
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
Tuliko Juha vastaan Vaajakoskelta Leppäveen suuntaan klo 10:12 ?
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Vastaan tuli tänään Laukaaseen mennessä Ktm Adve,itse hopeisella BMW Advella takaisin tullessa parikin pikkugessua,keltainen ja dakarvärinen
tossa ip.Keitä mahtoivatkaan olla

Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Jep. Ethän saanu sakkoja, koitin kyllä varoitella rysästä.JKM kirjoitti:Tuliko Juha vastaan Vaajakoskelta Leppäveen suuntaan klo 10:12 ?
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
-
JKM
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
En saanu sakkoja.juhan kirjoitti:Jep. Ethän saanu sakkoja, koitin kyllä varoitella rysästä.JKM kirjoitti:Tuliko Juha vastaan Vaajakoskelta Leppäveen suuntaan klo 10:12 ?
Viimeksi muokannut JKM, Ke Touko 08, 2013 9:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tulitko vastaan??
Mulla on "Namibian Orange" GS. Siis sillä tänään Laukaalla ajelin.
- trukki-jukka
- Pyörä: KTM Freeride 350
Kuka mahtoi ajella Joensuussa lentoasemantiellä huhtikuun lopulla suuntaan ja toiseen sinisellä xt 660 z :lla? Jos joku tuntee miehen niin sanokaa jotta pyörähtää siinä Trukki-Ukon hallilla. Ajoseuraa olis tarjolla ja koeajo pikku tenerellä kiinnostas myös 
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
joku mennä pöllytteli advella ridasjärventietä iltakymmeneltä tänään. käännyin siinä sähkölinjalla pois takaa...
- Muddy Waters
- Pyörä: KTM+GSA
Musta kotarin pikkuadve sekä bemari tuli vastaan tänään permantokosken voimalaitoksella.
Ite istuin patrollin hanttimiehen paikalla kärryssä kaks kuramopotinta. Tultiin mökille surautteleen vkonlopuksi...
Foorumilaisia vastaantulleet?
Ite istuin patrollin hanttimiehen paikalla kärryssä kaks kuramopotinta. Tultiin mökille surautteleen vkonlopuksi...
Foorumilaisia vastaantulleet?
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-