Minkälaista vakuutusta pidät pyörässäsi?

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

mikaj

Viesti Kirjoittaja mikaj »

Nordea. Vaimon työpaikka, mutta ilman alennuksiakin oli kysyessäni drz:aan halvempi kuin Pohjola. Siis täyskasko liikenteen lisänä.

Mika
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Pohjolassa mäkin pitäny
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Kunkku
Pyörä: Gessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

mopopoitsu kirjoitti: Onko jollain se Pohjolan "ei seiso" mainos jollain lailla tallella? (kersat tykkäsivät siitä)
- Tuota minäkin olen jäänyt kaipaamaan. Mikä siinä, kun ensin tehdään hieno mainos ja sitten se piilotetaan? :? :oops:
Adventure

Viesti Kirjoittaja Adventure »

Kunkku kirjoitti:
mopopoitsu kirjoitti: Onko jollain se Pohjolan "ei seiso" mainos jollain lailla tallella? (kersat tykkäsivät siitä)
- Tuota minäkin olen jäänyt kaipaamaan. Mikä siinä, kun ensin tehdään hieno mainos ja sitten se piilotetaan? :? :oops:
Mainos sai aika paljon suitsutusta, kun liikennevakuutusyhtiö tekee mainoksen, jossa äijä ottaa friidun kyytiin ilman kypärää ja lähtee pärtsäilemään. Tuossa animaatiossa oli aika paljon sellaista 70-luvun pärinäpoikahenkeä, ja semmoista arvomaailmaa, mistä nykyään pyritään eroon.

Toisaalla tilastoidaan henkilövahinkoja ja spekuloidaan meneekö kypärä liikennevakuutuksesta, ja toisaalla mainostetaan prätkävakuutuksia, joissa matkustajalla ei ole kypärää. Se vaan ei toimi. Ilmeisesti oli liian kallista teettää osa animaatiosta uusiksi, ja vetivät sen pois. Saattoi se 'ei seiso'-juttukin olla jollekin mummuille liikaa...

-Tero-

PS. Ei isokaskoa vaikka vielä kohtuu hinnakas mopo. Ekana kesänä oli, mutta kasko maksoi saman mitä kohtuuison lipan korjauskulut. Aattelin, jotta jos lippaa kerran vuodessa, niin maksaa saman kuin vakuutus parsia mopoa ite. Jos lippaa kahdesti, tulee takkiin, mutta jos pysyy pystyssä, niin säästää. No sen jälkeen pari kertaa ollut mopo könöllään, mutta käytännössä nollavauhdilla, eli damaget 0 euroa. Nyt siis kolme kesää mennyt säästön puolelle (kop kop)
Vastaa Viestiin