Tämä on hyvä ratkaisu. Minulla oli Suizassa 2 mm rosterista kilven taustalevy. Ei notku eikä taivu ja kestää kyntää maata.Pekkavee kirjoitti:Laita aidon kilven alle tukilevy, Sikaflexiä väliin ja kunnon pulteilla kiinni.
Ei ihan äkkiä putoa.
Ei tommosia feikkikilpiä mihinkään tarvita.![]()
![]()
![]()
Pekka
![]()
![]()
kilpi
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: kilpi
timo kirjoitti:Alkuperäiseen kysymykseen ei tämä raati osannut vastata juu tai ei.VAK kirjoitti:Onko tarvetta "maastorekisterikilvelle"?
laita yv mikäli tuollainen levy kiinnostaa.
Juu, ei. Tämä on (seurustelu)matkaendurofoormi. Off-Road Pro:n keskustelupalstalta olisi saanut vastauksen.
Itse hoidin oman 200EXC:n rekisterikilpiongelman niin, että otin kopiokoneella pienennetyn kopion kilvestä, päällystin sen kontaktimuovilla ja laitoin ohueen muovilevyyn kiinni.
Virkavalta ei pysäyttänyt siirtymillä kertaakaan, ja kävin minä sillä pari kertaa Pyynkilläkin ja Kipan naapurin pellolla.
Kokemuksesta voin sanoa, että täysikokoinen laillisesti asennettu kilpi ei pysy metsässä rymytessä ehjänä.
PS. Kuinka monella on paikallaan asetuksen vaatimat valkoiset ruuvikantojen peitetulpat?
Veijo
Oho.Yhtään kilpeä en ole rikki saanut 7 vuoden aikana. On ajettu motoa, crossia ja enskaa. Ja kaatunutkin olen jokusatakertaa. Lokasuoja katkennut aina ennen kuin kilpi hajonnut. Kai sitä vaan ajaa niin hiljaa.Veijo kirjoitti:Kokemuksesta voin sanoa, että täysikokoinen laillisesti asennettu kilpi ei pysy metsässä rymytessä ehjänä.
Tai on yksi kilpi hajonnut. Meni 250exc seisaaltaan keuliessa nelosta vaihtaesa ympäri, mutta sen jälkeen kilpi oli pienin murhe.
-
petrol
- Pyörä: Suzuki DR-Z 400, RM125 en, RM-Z 250, KT
Ensimmäistä kertaa tällä pyörällä enska-polulla ja heti kilpi rusetilla ja kaveri veti vielä ylämäessä sen yli joten nyt komistavat kilpeäni myös komeat naarmut. Ylämäessä loppui vauhti ja ympärihän se meni kun otti pitoja.Hesio kirjoitti:Oho.Yhtään kilpeä en ole rikki saanut 7 vuoden aikana. On ajettu motoa, crossia ja enskaa. Ja kaatunutkin olen jokusatakertaa. Lokasuoja katkennut aina ennen kuin kilpi hajonnut. Kai sitä vaan ajaa niin hiljaa.Veijo kirjoitti:Kokemuksesta voin sanoa, että täysikokoinen laillisesti asennettu kilpi ei pysy metsässä rymytessä ehjänä.![]()
Tai on yksi kilpi hajonnut. Meni 250exc seisaaltaan keuliessa nelosta vaihtaesa ympäri, mutta sen jälkeen kilpi oli pienin murhe.
Asiaan, onko missään/kellään kuvaa kilvestä johon kirjoittais vaan oman tunnuksen ja kopiois, laminoisi ja lätkäsis perään?
Itse ostin Biltemalta kanssa laminointi koneen tosin muihin käyttötarkoituksiin mutta tein kanssa vanhaan enskapyöräänPete H kirjoitti:itsellä tehty kopiokoneella pienempi kopio kilvestä ,ja laitettu laminointi päälle kestää hyvin .painepesurilla pesusta ei oikein tykkää.
kilven sillein että skannasin alkuperäisen, pienensin sen 120x100mm,
printtasin valokuvapaperille (vähänpaksumpaa kuin normaali)
ja vetäsin tuplalaminaatin päälle, kesti todella hyvin eikä haitannut edes painepesu.
Tuolla kun ajelee pikkuteillä siirtymiä niin ei virkavalta puutu siihen
pää asia että on kilpikiinni samoten kun skannattu rekisteri ote
ettei alkuperäinen mene pilalle vyölaukussa.
-
petrol
Ei vaan huvita maksaa uudesta kilvestä montaa kertaa, nytkin tuurilla satuin huomaamaan että jotain puuttuu.niemikko kirjoitti:niinkauan kun kilpi pysyy ok jos tippuu niin tippukoon...............
Kameralla otin kuvan ja valokuvaparille tulostin, huomenna töissä sitten laminointi päälle. Vähän pienemmän vielä tein kuin peltinen.
-
petrol
Ei vaan huvita maksaa uudesta kilvestä montaa kertaa, nytkin tuurilla satuin huomaamaan että jotain puuttuu.niemikko kirjoitti:niinkauan kun kilpi pysyy ok jos tippuu niin tippukoon...............
Kameralla otin kuvan ja valokuvaparille tulostin, huomenna töissä sitten laminointi päälle. Vähän pienemmän vielä tein kuin peltinen.