DR 350

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

NiKu
Pyörä: EiOo vielä..
Viesti:

Re: DR 350

Viesti Kirjoittaja NiKu »

pavianski kirjoitti:Elikkä onko kyseisen pyörän käyntiin polkeminen oikeasti niin hankalaa, kuin eri palstojen lukeminen antaa ymmärtää??
Ei oo oikeastaan tosta pyörästä kokeemusta. Mutta tost Amerikan puolell näkee kyll ku ne selittää ettei Honda XL lähe helpoll käymää.. Mull ainaki lähteny kylmänä 3-4 polkaisull, sekä lämpimänä 1-2 käyntiin.

Ja mä en oo viel sen kummemmin tottunut tohon pyörään viel.. jtn. max. 50 km. tullu ajettua.

Se on vähä nii et kaasarin säädöt pitää olla kohillaan, ni kyll lähtee.. mull oli ne nimenomaa persellee, ku katsastuxess piti olla vakioputki pääl.. jo se vaikutti tähä starttihommaa :shock:
Ei mopoilla tänäkää vuonna..
Agitheosis
Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Agitheosis »

Tämänkin kertonu josain ketjus aikasemi mut ei haitanne... Manuska ohjee vaihtaan bensaletkun
neljän vuoden välein. Itellä oli vanha poikinu kaasarin kanavas olevan mutkan täyteen kumimurs-
kaa. Kantsii samalla tehä siitä letkusta niin lyhyt että kraanaankiinnityskohdassa on sen ylin kohta.
Ei pysty jäämään ilmalukkoa jos mopo käy kenolla.... Ja jos hakee muualta ku mopoliikkeestä ni
kysyy ja varmistaa että letku on bensalle tarkotettua....
pavianski

Viesti Kirjoittaja pavianski »

Jep kiitoksia erittäin paljon informaatiosta. Tuli kuitenkin ostettua DRZ 400 S kun sattui sopivasti kohdalle. Butjetti kyllä ylitty aika ronskisti, mutta ainahan sitä voi olla vaikka syömättä :)
Jakke N
Pyörä: EXC450

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Mulla ei ole mitään vastausta topicin kysymykseen, mutta tuli vaan mieleen hauska juttu liittyen tohon häiriönpoistajaan ja radiohäiriöön.

Ajoin aikanaan inssin Husse WR 125:llä, jossa ei ilmeisesti ollut minkäänlaista häiriönpoistajaa.

Inssi tuli Ladalla perässä ja pätkittäin kuulin kun se karju mulle jotain epämääräistä. Mä vetelin ihan omia reittejäni kaupungilla ja kun se sai mut lopulta kiinni sen naama punoitti oudosti.

Mutta läpi meni inssi kuitenkin :lol:
Vastaa Viestiin