Ei sitä ole wr:ssä, ainakaan mulla vaikka onkin orkkis valkkarikilpi. Heijastin siinä sentäs oli kileven alapuolella ja se häkkyrä jolla se kilpi saadaan masennettua riittävän alas.roiala kirjoitti:Rekisterikilven valo.
Yamaha WR450 -03 vaatimustenmukaisuustodistus
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Oletko varma ettei takavalon alapuolella ole läpinäkyvää osaa joka ajaa saman asian eli parkki loistaa tavallaan alaspäin lampun pohjan läpi? Kyllä se valo pitäisi olla!Ei sitä ole wr:ssä, ainakaan mulla vaikka onkin orkkis valkkarikilpi. Heijastin siinä sentäs oli kileven alapuolella ja se häkkyrä jolla se kilpi saadaan masennettua riittävän alas.
antti
Kai se määräysten mukaan varmaankin pitäis olla mutta ei mun yksilössä moista ollut, liekö jäänyt jonnekin välille ( ostin mopon vuoden käytettynä). Wr:ssä takavalo on lokarin päällä joten ei se pahemmin kilpeä valaise.
Tyyppikilpeäkään en muista koskaan nähneeni missään, pitää hämmästellä joskus tarkemmin mutta mielestäni moista ei missään ole. Kottaraisissahan se on rungossa ohjauslaakerin tykönä.
Tyyppikilpeäkään en muista koskaan nähneeni missään, pitää hämmästellä joskus tarkemmin mutta mielestäni moista ei missään ole. Kottaraisissahan se on rungossa ohjauslaakerin tykönä.
Dodii, nyt on wr tallissa. selvisi ettei maahantuojalla ole enää niitä rekisteröintipaketteja. Sain kuitenkin 250 ja 450 wr:n mallikohtaiset luettelot vaadittavista osista. Oli oikein kuvat osanumerot ja kaikki. Täytyy nyt vielä hetken verran miettiä noiden verojen maksua kun menisivät ylivuotisen uuden pyörän hinnan mukaan eli n.1500e + alv. WR:stä täytyy kyllä sanoa että on aika kiva peli.