Tuontimopot

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ola
Pyörä: KTM 790 ADV-R & RD-07A

Viesti Kirjoittaja Ola »

Lisähuomautuksena: Ei ole pelkästään legendaa että saksalaiset keräävät aamupalalta kaiken reppuun ja huoltoasemallakin kustaan pihalle jos vessa maksaa... Nämä sakemannit on aivan äärettömän pihejä ! Joskus tuntuu että jutut täytyy olla keksittyjä, mutta ei
Männävuosina lähti Suomen tienvarsien levähdyspaikoilta tukeista halkaistut "pirttikalusteet" kleinbussien kyytiin sangen herkästi :mrgreen:
TDM850

Viesti Kirjoittaja TDM850 »

Kiitti tähän astisista. Vielä jos löytyisi lisää noita linkkejä hyviksi todetuista maahantuojista???
Laavulla nukkuu parhaiten
Lake
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja Lake »

http://www.mwheels.com/
Itse aikoinani tilasin heiltä "97 tai uudempi TA, hyvä" ja sellainen tuli, jopa parempi kuin osasin odottaa. Mikan sanojen mukaan, he eivät tuo huonoja, silloin ei kukaan pety. Suosittelen.
MTRO
Pyörä: 950SE, 525 EXC, 150TPI

Viesti Kirjoittaja MTRO »

Minulla myös hyviä kokemuksia tuosta Myllytiestä eli mwheelsistä. Edesmenneen TT ostin tuota kautta. Äärettömän siisti ja hyväkuntoinen peli.
PAH
Pyörä: 890 R

Viesti Kirjoittaja PAH »

Lake kirjoitti:http://www.mwheels.com/
Itse aikoinani tilasin heiltä "97 tai uudempi TA, hyvä" ja sellainen tuli, jopa parempi kuin osasin odottaa. Mikan sanojen mukaan, he eivät tuo huonoja, silloin ei kukaan pety. Suosittelen.
Minäkin ostin nykyisen pyöräni Myllytien Mikalta ja voin suositella.
Rehellisen tuntuinen kaveri, käy itse ostamassa yksityisiltä, rekisteröi ja maksaa verot, hinnat kilpailukykyiset eikä tarvitse maksaa etukäteen.
Rapakko
Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010

Viesti Kirjoittaja Rapakko »

Jep! Mikalla minäkin pyöräni tuotin ja 100% tyytyväinen olen kokonaisuutena. Suosittelen, koska on luotettava kaveri.
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
Lake
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja Lake »

Ilmeisesti muitakin tyytyväisiä :o) Mika onkin tuonut kyllä varmaan eniten TA:ita domeja jne :D

Omani oli tosissaan 97 ja 20000km ajettu. Vähän olin ensin skeptinen kilometreihin mutta kun näin, ei tarvinnut olla. Oli todella siisti ja vieläpä kohtuuhintainen.
mikpiil
Pyörä: XT 600E

Viesti Kirjoittaja mikpiil »

Laitampa omat kokemukseni sitten kehiin... Itse ostin valmiiksi tuodun pyörän yksityiseltä, ja olen ollut tyytyväinen. Pyörässä oli huoltokirja, huoltokuitit ja katsastustodistukset tallessa. Niiden mukaan pyörä on ollut yhdellä omistajalla saksassa ja kilometrit alle 10tkm, esimerkiksi renkaat ovat vielä alkuperäiset. Kyllähän ne liian siistejä on suomeen tuotavaksi, on hieman likaisempi kuin ostohetkellä :roll: .
Liitteet
DSCN1106.JPG
(654.4 KiB) Tiedosto ladattu 114 kertaa
Vastaa Viestiin