Endurosi huiput?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Endurosi huiput?
Tehdas lupaa 160
itse ajoin mittariin 140 enenpää ei pää kestänyt 
gessu meni nastoilla 200 oman mittarin mukaan päijänteellä, oli huhtikuuta. saattoi mennä yli kingsin nopeusluokituksen eikä ajo-ominaisuudet olleet sen paremmat kuin alle satasen vauhdeissa.
jukka
jukka
Oikeeta vauhtia 130km/h tuntus menevän ja välitykset loppuu.. Tuskin mitään kauheita vauhteja kun ei ole mikään tykki. Digitaalimittarit on kyllä gay kun kaikki tapahtuu tunnin myöhässä, ei auta jos käväsee vauhdissa X.
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
- Kipa
- Pyörä: SE ja kolmipökö
Kovaa menee; töistä pääsen puol viis ja oon kotona jo kolmelta.
- taas kahden mopon taktiikalla -
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
690ER-12 menee ihan liian kovaa, en edes ole uskaltanut ajaa sillä kertaakaan täysii
En ole vielä kokenut mielekkääksi kokeilla tarkoituksenhakuisesti paljonko pelit kulkee, kulkee minkä kulkee, pääasia ettei maisemiin kerkee kyllästyä.
En ole vielä kokenut mielekkääksi kokeilla tarkoituksenhakuisesti paljonko pelit kulkee, kulkee minkä kulkee, pääasia ettei maisemiin kerkee kyllästyä.
Kylätason kurapyöräilijä.
- jonkko
- Pyörä: KTM 640 Adventure
152 sen jälkeen nousi vaan kierrokset eikä vauhti soralla,pikitiellä en edes viitti koittaa.
Kuulalaakerisoralla rupee vaan vetää tyhjää kun ilmanvastus nousee tarpeeks isoks.
Mutt ei huiput siit pahemmin nouse pidollakaan.
Kuulalaakerisoralla rupee vaan vetää tyhjää kun ilmanvastus nousee tarpeeks isoks.
Mutt ei huiput siit pahemmin nouse pidollakaan.
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Huimaa vauhtia menee minunkin BMW R1100GS.
Joskus ihmetellyt itsekin, että miksi piti ajaa siellä kuusimetsän keskellä 150 km/h lasissa, jos olis vaikka hirvi tullut eteen.
Ja peltojen keskellä vedetty vielä kovempaa.
Ihan hölmöä hommaa.
Ei sitä itsesuojeluvaistoa ole vieläkään tarpeeksi mulla vaikka ikääkin on.
Pekka

Joskus ihmetellyt itsekin, että miksi piti ajaa siellä kuusimetsän keskellä 150 km/h lasissa, jos olis vaikka hirvi tullut eteen.
Ja peltojen keskellä vedetty vielä kovempaa.
Ihan hölmöä hommaa.
Ei sitä itsesuojeluvaistoa ole vieläkään tarpeeksi mulla vaikka ikääkin on.
Pekka
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Olisko Karhutunturi tai Niekka korkein huippu. Ainiin, Norjassa myös oli aika korkeita mäkiä.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
Hyvä näkökanta asiaan.Lakupilotti kirjoitti:Olisko Karhutunturi tai Niekka korkein huippu. Ainiin, Norjassa myös oli aika korkeita mäkiä.
Itsekin ajattelin ensin, että tässä haetaan huippukokemuksia enduroreissuilta.
No niitä on ollut minulla monta.
Hienoa oli järjestää Kontiorallin enduroajelut avustajieni voimin vuonna 2006 Raahessa. Siitä jäi hieno muisto.
Toinen huippu oli varmaan 2006 URAA!!! reissulla, kun hajotin pyöräni keskellä Rovajärven ampuma-aluetta.
Sylinteri puhki kivikossa kaatumisessa. Se jäi ainakin mieleen.
Ja tietysti BMW GS Meetingin järjestämiset joka vuosi jo 6 kertaa ovat aina ikimuistoinen homma.
Pekka
- Timo Tasakaasu
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Kaksi vuotta tuon jälkeen Kontion lauantailenkillä Adventure keräsi 174 soralla logiin alkuperäisillä Scorpioneilla. Ja minä vielä kysyin, että kannattaako näillä sileillä ensiasennuskumeilla lähteä reikäpäiden ryhmään.Pekkavee kirjoitti:Hienoa oli järjestää Kontiorallin enduroajelut avustajieni voimin vuonna 2006 Raahessa. Siitä jäi hieno muisto.
SMC on kelannut 171 omaan mittariin motorenkailla vakioväleillä. Samoilla välityksillä Ahveniston etusuoralla ehtii ottaa 165 eli luulisi pidemmillä kelaavan enemmänkin, jos suoraa riittää.
TA 180 oman mittarinsa mukaan katurengastuksella. Nappuloilla taitaa jäädä 160 tienoille.
Ennätys mulla on 305km/h VT1 motaria vasemman puolen kaistaparia pitkin. Tuplaäksä oli tosin silloin enduron malli. Siis vasemman puolen ennätys
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
- Pallokala
- Pyörä: NX650, 450MT
Moottoritiellä ei jää jalkoihin. Muttei siinä vauhdissa enää mitään urotekoja tehdä...
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
- Moelanen
- Pyörä: Yamaha XT 660R -07
asfaltti on kyllä melko kovaa, lienen myös pienen pätkän betonilla ajanut aina sillointällöin, se lienee kovempaa kuin asfaltti? yleensä tulee kyllä huomattavasti pehmeämpää ajettuaKooteeäijä kirjoitti:..kyselläänpä mielenkiinnosta kuinka kovaa olet enduropyörälläsi ajanut?
(sorry, oli ihan pakko
-Moelanen
XT660R -07
moelanen[at]gmail.com
XT660R -07
moelanen[at]gmail.com
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Minä olen ajanut vielä kovempaa, lossin kansi oli terästä.Moelanen kirjoitti:asfaltti on kyllä melko kovaa, lienen myös pienen pätkän betonilla ajanut aina sillointällöin, se lienee kovempaa kuin asfaltti? yleensä tulee kyllä huomattavasti pehmeämpää ajettuaKooteeäijä kirjoitti:..kyselläänpä mielenkiinnosta kuinka kovaa olet enduropyörälläsi ajanut?![]()
(sorry, oli ihan pakko)
Oletko?Tase kirjoitti:Minä olen ajanut vielä kovempaa, lossin kansi oli terästä.Moelanen kirjoitti:asfaltti on kyllä melko kovaa, lienen myös pienen pätkän betonilla ajanut aina sillointällöin, se lienee kovempaa kuin asfaltti? yleensä tulee kyllä huomattavasti pehmeämpää ajettuaKooteeäijä kirjoitti:..kyselläänpä mielenkiinnosta kuinka kovaa olet enduropyörälläsi ajanut?![]()
(sorry, oli ihan pakko)
Mietin vaan, että jos tekee lossin kannesta Hiltiin terän ja ajelee sillä betonia, niin kumpi kuluu enemmän