Liikennevakuutusmaksut?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Vakuutus tuli lopulta otettua Tapiolasta. Siellä oli halvin tarjous mitä kyselin ja kun muut vakuutuksetkin ovat sieltä niin se tuli senkin vuoksi edukkaammaksi.
Lopullinen hinta omaetuprosenteilla ja 20% liikennevakuutuksen bonareilla on n. 450 euroa vuoden ympäri.
Osakasko n. 77euroa
Lopullinen hinta omaetuprosenteilla ja 20% liikennevakuutuksen bonareilla on n. 450 euroa vuoden ympäri.
Osakasko n. 77euroa
Jonkinlainen smoto- projekti aluillaan (vaiheessa edellisten omistajien jäljiltä)
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Päntäneellä asuvan Lakun liikenevakuutuksesta If haluaa 152 euroa vuodessa. Bonukset tapissa ja kuljettajalla ikää riittävästi. Aamulla voi halutessaan pahennusta herättämättä kusta portailta, eli asemakaavaa ei tälle kylälle ole. Osakasko on neljän-viiden kympin hujakoilla muistaakseni.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
- Tuuba
- Pyörä: Transalp Super Four version R -97
Anteeksi nyt vain, mutta millä helevetillä te pääsettä näin halpoohin lukemihin?????
Mulla pohjolas Transalppi vm.97, alue Kurikka, bonukset 25% niin pelkkä liikennevakuutus on n. 350e/vuosi
Tämä sankari on syntyny armon wuonna 1982, eli 26vee
kaskoa en oo raaskinu eres ottaa!
Mulla pohjolas Transalppi vm.97, alue Kurikka, bonukset 25% niin pelkkä liikennevakuutus on n. 350e/vuosi
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille 
-
Agitheosis
- Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
- Viesti:
DR 350 S -91
Mies, 29v, Rauma
Pohjola, vain liikenne, ei-ympärivuotinen
liikennevakuutus / 12kk 1198,99€
- bonus 30%
- keskittämisalennus 7%
- OP-bonusasiakkaan lisäalennus 3%
yht. 757,12€ / 12 kk
Ympärivuotinen olis noin 400€ / 12kk (sen mukaan mitä viimex asiaa kyselin, tieto saataa olla jo
vanhentunu). Jos pyörä on minulla vielä viikolla 1/09 (kalenterivuoden viimäset arkipäivät) käyn
vaihtamassa tuohon koska tulee ajettua yli 6 kk per vuosi.
Mies, 29v, Rauma
Pohjola, vain liikenne, ei-ympärivuotinen
liikennevakuutus / 12kk 1198,99€
- bonus 30%
- keskittämisalennus 7%
- OP-bonusasiakkaan lisäalennus 3%
yht. 757,12€ / 12 kk
Ympärivuotinen olis noin 400€ / 12kk (sen mukaan mitä viimex asiaa kyselin, tieto saataa olla jo
vanhentunu). Jos pyörä on minulla vielä viikolla 1/09 (kalenterivuoden viimäset arkipäivät) käyn
vaihtamassa tuohon koska tulee ajettua yli 6 kk per vuosi.
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Jos sulla olisi bonukset 70, niin eihän tuostakaan jäisi kuin 140 juuroa maksettavaa.Tuuba kirjoitti:Anteeksi nyt vain, mutta millä helevetillä te pääsettä näin halpoohin lukemihin?????
Mulla pohjolas Transalppi vm.97, alue Kurikka, bonukset 25% niin pelkkä liikennevakuutus on n. 350e/vuosi![]()
Make & Laku
- JK-Lehtinen
- Pyörä: pyörätön ny juur
Nordeasta kohtalaisen edukkaasti...
Tuolla voi itse kukin käydä laskemassa:
http://laskuri.nvv.fi/(S(aue2hnbbfp21jpawhnkqhvvo))/Default.aspx
Forward taapertamista - as early as -62
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
Eri yhtiöillä on niin erilaiset laskentakaavat, että mikä yhtiö on yhdelle halpa niin se voi olla toiselle kallis. Nordean laskuri antoi mun mopon liikenne+kasko yhdistelmälle 723e mikäli otan sieltä muitakin vakuutuksia, muutoin 804e. Fenniassa vakuutukset samaisen mopoon on hieman alle 400e.JK-Lehtinen kirjoitti:Nordeasta kohtalaisen edukkaasti...![]()
- JK-Lehtinen
- Pyörä: pyörätön ny juur
Nyt kun tuli tää ensimmäinen mopo hommattua, otin tarjoukset eri yhtiöistä. Kaikki vakuutukset ollu aina Pohjolassa, vaan ei enää kauan. Säästö vuositasolla useita satoja vaihdettaessa kaikki vakuutukset Lähivakuutukseen.vkoivu kirjoitti:Nordean laskuri antoi mun mopon liikenne+kasko yhdistelmälle 723e mikäli otan sieltä muitakin vakuutuksia, muutoin 804e. Fenniassa vakuutukset samaisen mopoon on hieman alle 400e.
Liikennevakuutus kawalle on ny n. 380€ Lähivakuutuksessa.
Nordean bongasin vasta, siellä se olis 350 pyöreesti. Kasko kalliimpi kuin nykyisessä, osakasko olis taas huomattavasti halvempi...
Lähivakuutuksessa kuitenkin pysytään, myös muut vakuutukset sinne, kun tässä kerkiäis hoiteleen..
Forward taapertamista - as early as -62
Joo, viimein kun pohjola sai kaikki bonukset kohdalleen jotka olen "tiennannut" niin on 12 kuukauden liikenne vakuutus 111,38 euroa. Tosin niitä bonareitakin on täydet 70% siihen osakasko päälle ja kokonaissumma on luokkaa 170 euroa. Pyörähän oli TTR 600
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>