Rampe kirjoitti:Tänään bongasin kaksi enskamiestä Niinisalon sodessa klo 14.30 aikoihin. Juteltiinkin, mutta jäi kysymättä, että ketä tapasin
Meikäläinen (se kortsupukuinen) siellä pörräs kaverin kanssa. Kotiin päästiin, vaikka kaverin AT rupeskin vähän kiukutteleen.
Kai se Rukan uusi puku vettä piti. Mulla tosin jalat kastu, mutta kai ne kuivuu TA-kokkareihin mennessä.
Happi kirjoitti:
Meikäläinen (se kortsupukuinen) siellä pörräs kaverin kanssa. Kotiin päästiin, vaikka kaverin AT rupeskin vähän kiukutteleen.
Kai se Rukan uusi puku vettä piti. Mulla tosin jalat kastu, mutta kai ne kuivuu TA-kokkareihin mennessä.
Happi
Onkos tällä kaverilla 650 afrikaano Allroad tour-teipein ja musta ajotakki? Juttelin vaan tänään työpaikan pihassa (Raumalla) yhden kaverin kanssa joka juuri kertoi käyneensä noihin aikoihin niinisalossa ajelemassa.
Onkos tällä kaverilla 650 afrikaano Allroad tour-teipein ja musta ajotakki?
Kyllä varmaan sama kaveri.
AT:n CDI-boksi kypsyi vähitellen. Onneksi multa löytyi korjattu tilalle ja kaveri pääsi tänään reissuun Jyväskylän suunnalle.
Happi
Satuin oleen tallis just sillon (300606/2130 paikkeilla) ku alko kuuluun ison tohtorin jytinää. Kävelin tien reunaan ja ojensin käpälää, ja mulle vastattiin. Joskus ku tallin ovet o levällään ni sopii poiketa ihmettelemään.... by the way; en muist nähneeni Shline'n kirjotelleen tääl, mites on?
Näin Shlinen viikonloppuna Luvialla kun pidettiin omat "TUSKA" bileet, kerto et oli iltavuorosta tullessaan nähny teikäläisen moikkailemassa. Pistä sille YV:tä, kyl se täällä foorumissa juttuja lueskelee mut on niin ujo et ei uskalla kirjottaa Tottelee muuten kutsumanimeä Tumppi ....
Eilen siinä noin 21:30-22:00 kangasalan jetin liikenneympyrästä kurvasi eteen yamaha xtz tenere puna/valkoinen. Rek oli joku bg-8?? itse olin myös liikenteessä omalla pyörällä. Tuli ajettua perässä kaukajärven nesteelle saakka ja siitä sit ohitin ja jatkoin matkaan eteen päin ( kaupungille ) näköyhteys katosi tampereella lähellä linja-auto asemaa ( poliisilaitosta vastapäättä ) olisiko mahdollisesti ollut joku täällä palstalla pyörivä henkilö kyseessä.?
Tosa muutama viesti takaperin kuuluttelin AT'tä ja tänään parkkiksella vaihdoin kaverin kans pari sanaa. Kysyin onx tällanen foorumi tuttu, mut ei ollu koskaa kuullukkaa. Sano tarkistavansa asian, eli kohta varmaan saadaan uutta verta kentälle. "Hanki uusi jäsen ja saat...." - pörssissä meikkiksellä yx ehkä kohta....
Tuliko kukaan vastaan viikonloppuna Itävallassa / etelä Saksassa. Pyöriä oli liikkeellä aivan sanoin kuvaamattoman hirvittävän kammottavasti
Viikonloppunahan oli Garmishissa vuosittaiset kokkarit (olikos nuo puimuri kokkarit ?) Itse ei perskeles tuonne päässyt kun appiukko on kylässä ja piti olla liikenteessä nelirenkaisella kulkuneuvolla...
Vaimolle lupasin että ens vuonna jos on vieraita niin saavat olla tuon viikonlopun päineen kämpillä, koska itse ainakin käyn kuuntelemassa eri putkien soundeja tuolla
Käväisin viikonloppuna mutkan nuorgamissa/utsjoella, pyöriä tuli vastaan sellainen liuta ettei uskoisi maasta löytyvän niin paljoa. Varsinkin AT:t ja gs-bemarit näkyivät olevan sankoin joukoin enskoista liikenteessä mutta myös muuta isohkoa enduroa oli paljon. Muuten pyöräkanta oli vahvasti custom painotteinen !?
roiala kirjoitti:Käväisin viikonloppuna mutkan nuorgamissa/utsjoella, pyöriä tuli vastaan sellainen liuta ettei uskoisi maasta löytyvän niin paljoa. Varsinkin AT:t ja gs-bemarit näkyivät olevan sankoin joukoin enskoista liikenteessä mutta myös muuta isohkoa enduroa oli paljon. Muuten pyöräkanta oli vahvasti custom painotteinen !?
Itse laskettelin Inarista etelää (Raahea) kohti perjantaina ja joskus 12-13 aikoihin lähdin Saariselältä ajelemaan. Joten jos silloin pohjoiseen menit, niin vastakkain varmaan tultiin...
Tänään keskiviikkona 12.8. noin klo 11:45 tuli väriä myöten omaani vastaava Transalp vastaan Turun motarilla (siis väärässä ympäristössä) Kilon ja Tuomarilan liittymiem välissä matkalla Turun suuntaan. Itse olin autolla (koska ympäristö oli edelleenkin väärä).
Eli onko tuon jalon ja hienon pyörän omistaja tämän sivuston lukijoita?
Marko Hemmilä kirjoitti:Tuliko kukaan vastaan viikonloppuna Itävallassa / etelä Saksassa. Pyöriä oli liikkeellä aivan sanoin kuvaamattoman hirvittävän kammottavasti
Jaa, sielläkö ne on olleet kaikki. Pyörähdin itse tuossa männäviikolla työreissulla Dusseldorffissa + ympäristössä (mm Dortmund) ja olin hämmästynyt siitä, kuinka vähän katukuvassa/teillä ylipäätään näkyi pyöriä. Ilmeisesti olin liian pohjoisessa