Gessuli kirjoitti:Tuota valoketjua lukeneena ja kuvia katselleena oli gessu tutun näköinen.
Koskaan kun en ole itse pyörääni ja sen valoja edestä liikenteessä nähnyt, niin... jäikö mieleen, miltä näytti, ovatko tuollaiset päiväajovalot oikeasti helpommin huomattavissa kuin ajovalot?
Mielestäni näkyvyys on muille tienkäyttäjille huomattavasti parempi kuin pelkällä ajovalolla. Toisaalta voihan olla, että näin asiasta kiinnostuneena pistää silmään helpommalla. Mut kyllä sen jo kaukaa huomas, et isokessu tuloo.
Eilen sunnuntaina vähn puolen päivän jälkeen, Luhangan ja Toivakan välillä uuden mallinen harmaa Transalp? Kurvailit 80 km/h rajoitusalueella suunnilleen 60 km/h ja vielä jarrutit mutkiin. Ei vissiin ollut kiirettä?
kurapyörä kirjoitti:Kukas foorumilainen oli jonka kans juttelin tänään 21.8 jämsässä itse tulin joltakin enska polulta dakarin kans täyteen pakattuna sivulaukut yms kyseisellä kaverilla oli myös bmw f 650 (keltainen) en huomannut kysyä nikiä millä nimellä on täällä
Hienoja kuvia! Dakar on päässyt omaan elementtiinsä. Taisit muuten olla 20.8. Yläneen-Säkylän suunnalla tai sitten se oli joku muu samanlainen Dakar, joka oli bussipysäkillä katupyörän kanssa katselemassa karttaa? Kuskikin näytti kyllä ihan sinulta.
Tänään tuli kymmenen aikaa joukko matkaenskoja 110-tiellä vastaan Piikkiön ja Kaarinan kohdalla. Turun alueella ei ainakaan foorumilla ollut ilmoitettua ajelua, joten ajattelin tännekin asiaa ihmetellä..
Tänään Tupoksen ABC:lla noin 15:30 valkoinen GS 650 ja sitten Ylivieskan ABC:lla kello 17:30 950 Adve kaverina joku pienempi Yammu.
Muutenkin tänään oli paljon enduroja liikenteessä tuolla pohjois-Suomessa. Jokaista ei pysty tässä erikseen mainitsemaan.
Konginkangas GoGo! Punasilla rystereillä varustettu punanen KLE (tai KLR) tuli vastaan kirkolta 4-tielle päin 15.27. Kirkolta kanttas Sumiaisiin päin sininen XT 15.38,liekö sama minkä oon usein bongannu Äänekoskella ja aikasemminkin pari kertaa Konginkankaalla. Keitähän lienee?
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...