Kilometrit

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Juice
Pyörä: Suzuki

Re: Kilometrit

Viesti Kirjoittaja Juice »

Kausi alkoi 20.5 rekisterikilven hakemisella ja siitä päivästä tähän päivään on tullut 2500km. Ehkä tän kuun vielä ajan jos kelejä on mutta sitten saa olla.

Ajot on olleet 50km säteellä kotoa.
amon74
Pyörä: ktm 990 adventure s

Viesti Kirjoittaja amon74 »

Kymppi tuli just täyteen... Vaan onhan helvetin komeat revontulet... :D
jamba
Pyörä: MT604E, Frigerio 250F7, Bonneville

Viesti Kirjoittaja jamba »

amon74 kirjoitti:Kymppi tuli just täyteen... Vaan onhan helvetin komeat revontulet... :D
Kilometreistä ei mitään hajua, ku se on ollu rikki. Mutta revontulet on tosiaan mahtavat :)

Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Creature
Pyörä: Suzuki DR 800

Viesti Kirjoittaja Creature »

Kattos kun vanha kettinki vaan elää ja voi hyvin. Mulla... öö... hampaissa reikiä nolla. :D
Creature kirjoitti:
Laittakoon kilometrinsä tänne edelleen ken haluaa. Mukava niitä on seurailla. Mutta sovitaan niin, että mulla ei ole enää oikeutta osallistua ”tilastoon”. Jos vielä laitan ”saavutukseni” tänne, niin tarjoan kaikille tähän mennessä tässä ketjussa asiaa kritisoineelle kahvit pullan kera jahka tapaamme.
No nyt on sitten sellainen juttu, että tuotannollis-taloudellisista syistä näinä vaikeina aikoina saatetaan joutua luopumaan pullakahviedusta. Voi olla, että kyseeseen tulee pysyväisluontoinen pakkoratkaisu. Todennäköisesti kuitenkin väliaikainen, noin sadan vuoden jakso. :lol:

ps. pelkona on epävarmuus, että pullakahvin sijaan herneille saattaa olla käyttöä tässä ja nyt.

Olen nähnyt kirjoitettavan, että "sori, oli ihan pakko". Siispä: sori...

Niin, ja siitä pullakahvipuolesta voidaan toki edelleen paikallisesti sopia. :D
Joh. 3:16

Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S
Vastaa Viestiin