Kausi alkoi 20.5 rekisterikilven hakemisella ja siitä päivästä tähän päivään on tullut 2500km. Ehkä tän kuun vielä ajan jos kelejä on mutta sitten saa olla.
Ajot on olleet 50km säteellä kotoa.
Kilometrit
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
amon74
- Pyörä: ktm 990 adventure s
Re: Kilometrit
Kymppi tuli just täyteen... Vaan onhan helvetin komeat revontulet... 
-
jamba
- Pyörä: MT604E, Frigerio 250F7, Bonneville
Kilometreistä ei mitään hajua, ku se on ollu rikki. Mutta revontulet on tosiaan mahtavatamon74 kirjoitti:Kymppi tuli just täyteen... Vaan onhan helvetin komeat revontulet...
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Kattos kun vanha kettinki vaan elää ja voi hyvin. Mulla... öö... hampaissa reikiä nolla.
ps. pelkona on epävarmuus, että pullakahvin sijaan herneille saattaa olla käyttöä tässä ja nyt.
Olen nähnyt kirjoitettavan, että "sori, oli ihan pakko". Siispä: sori...
Niin, ja siitä pullakahvipuolesta voidaan toki edelleen paikallisesti sopia.
No nyt on sitten sellainen juttu, että tuotannollis-taloudellisista syistä näinä vaikeina aikoina saatetaan joutua luopumaan pullakahviedusta. Voi olla, että kyseeseen tulee pysyväisluontoinen pakkoratkaisu. Todennäköisesti kuitenkin väliaikainen, noin sadan vuoden jakso.Creature kirjoitti:
Laittakoon kilometrinsä tänne edelleen ken haluaa. Mukava niitä on seurailla. Mutta sovitaan niin, että mulla ei ole enää oikeutta osallistua ”tilastoon”. Jos vielä laitan ”saavutukseni” tänne, niin tarjoan kaikille tähän mennessä tässä ketjussa asiaa kritisoineelle kahvit pullan kera jahka tapaamme.
ps. pelkona on epävarmuus, että pullakahvin sijaan herneille saattaa olla käyttöä tässä ja nyt.
Olen nähnyt kirjoitettavan, että "sori, oli ihan pakko". Siispä: sori...
Niin, ja siitä pullakahvipuolesta voidaan toki edelleen paikallisesti sopia.
Joh. 3:16
Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S
Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S