On se vaan aika tylsää kun softa pyörittää nykyään melkein kaikkea.
Tää on just sitä kun omasta pöpöttimestä olen ajatellut, että yksinkertainen pyörä yksinkertaiselle miehelle. Olis nuo viatkin helpommin fiksattavissa. Vaan kun en taida osata edes tasakaasunykimistä korjata...
Noh, kaasuttimeen en ole vielä koskenut; eiköhän se sieltä löydy? Ennen äitienpäivää ei pääse kyllä edes katsomaan, kun ne kaikki #&£§!%#! työkalutkin on toisessa kaupungissa.
Ja sitten se on taas sama juttu kuin aina ennen auton kanssa: avataan paikat illalla hämärässä ja kylmässä, katsotaan että jaahah tuo pitää vaihtaa, seuraavana arkipäivänä tilaamaan osia ja odotetaan, sitten taas etsitään vapaa iltamyöhä, jolloin lähdetään väsyneenä ja puutteellisilla työkaluilla soveltamaan osia paikoilleen...
No, jotkut rakastaa tuotakin, onneksi. Minä en kuulu niihin; huonoja kokemuksia vissiin pienten lasten, vähien työkalujen, liian vähän ajan ja rahan sekä vanhan pösön ajalta...??!
Mutta noista yleensä kuitenkin selviää itse tai kaverin avulla - toisin kuin #¤"%&$$!:n softavioista! Siinähän periaatteessa joku ***kele vaan päätteen ääressä pizzaa ja kokista mussuttaessaan määrää, miten sinä sillä pyörällä/autolla oikein ajelet, ja näpyttää sen mukaiset koodit!!
Noin niinkuin karkeasti yleistettynä; kaikki kunnia vaan heille jotka osaavat koodata
Eiköhän me vielä kuitenkin tämänkin kesän aikana ehditä ajella! Tekniikka on ihmeellistä...