Huhut kertovat (vaikka en itse nähnyt), että siniharmaa KTM ADV oli eilen ajanut Haukiputtaalla harmaan farkku-Volvon perässä. Volvon omistaja on ahkera kuvasurautus-osallistuja...Tase kirjoitti:Eilen tuli Haukiputaalla Annalankankaalla vastaan sinininen Dominator, näytti ihan Ekes:in pyörältä. Vaan niin taisi kuskiparalla olla holtiton olo, että ei edes kättä nostanut
Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Re: Tulitko vastaan??
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Sitä minä en kyllä nähnyt.rainerb kirjoitti:Huhut kertovat (vaikka en itse nähnyt), että siniharmaa KTM ADV oli eilen ajanut Haukiputtaalla harmaan farkku-Volvon perässä. Volvon omistaja on ahkera kuvasurautus-osallistuja...
Minun pyörä on sellainen hopeanharmaa/musta. Sinistä on korkeintaan paleltumavammat kuskin naamassa.
Ihteasiassa Kottarainen ajeli pohjoisesta päin ja Martinniementien risteyksessä ABC:n kohdalla Lolvon keulan editserainerb kirjoitti:Huhut kertovat (vaikka en itse nähnyt), että siniharmaa KTM ADV oli eilen ajanut Haukiputtaalla harmaan farkku-Volvon perässä. Volvon omistaja on ahkera kuvasurautus-osallistuja...Tase kirjoitti:Eilen tuli Haukiputaalla Annalankankaalla vastaan sinininen Dominator, näytti ihan Ekes:in pyörältä. Vaan niin taisi kuskiparalla olla holtiton olo, että ei edes kättä nostanut
-
ekes
- Pyörä: Desert Express
Tase kirjoitti:Eilen tuli Haukiputaalla Annalankankaalla vastaan sinininen Dominator, näytti ihan Ekes:in pyörältä. Vaan niin taisi kuskiparalla olla holtiton olo, että ei edes kättä nostanut
Saattoi ollakin allekirjoittaneen entinen, Haukiputaallehan se edelleen jäi. Sen nykyistä kuskia en osaa enempää luonnehtia kuin että kyllä se ainakin meidän pihasta ihan hallitusti lähti
Itse olen suhannut tohtorilla perjantaina ja tänään yhteensä 500km, eikä yhtään motoristia ole vastaan tullut!! Ainakaan moottoripyörällä....
Kun ei Oulun talousalueella ollut hengenheimolaisia liikenteessä, ajelin tänään Raahen MotoCafeeseen ryystämään nisukaffit, mutta ei - ei yhtään kertaa tarvinnut kättä nostaa. Ja keli oli mitä parhain, kunnon lumipyry
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Bingo !ktndwn kirjoitti:Ihteasiassa Kottarainen ajeli pohjoisesta päin ja Martinniementien risteyksessä ABC:n kohdalla Lolvon keulan editserainerb kirjoitti:Huhut kertovat (vaikka en itse nähnyt), että siniharmaa KTM ADV oli eilen ajanut Haukiputtaalla harmaan farkku-Volvon perässä. Volvon omistaja on ahkera kuvasurautus-osallistuja...Tase kirjoitti:Eilen tuli Haukiputaalla Annalankankaalla vastaan sinininen Dominator, näytti ihan Ekes:in pyörältä. Vaan niin taisi kuskiparalla olla holtiton olo, että ei edes kättä nostanut
Pitää olla risteyksissä erityisen tarkkana että volovo- yms kuskit tajuavat pysyä kolmion takana. Joillakin menee pasmat sekaisin kun näkevät moottoripyörän sydäntalven aikana.
- MarkusH
- Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Lauantai päivällä istuskelin mökillä ja sitten kuului "WRROUUUMMM" ja katsoin ikkunasta niin jokin vanhempi iso kurapyörä viiletti ohi, sen perässä Superenduro ja tämän perässä vielä kaksi vähän vanhempaa enduroa. Sijainti oli Yläneentie Yläneeltä 22km Hinnerjoelle/Lappiin päin. Kaihoten katsoin takavalojanne, mutta fysioterapeutin määräämä ajokielto ja kicksin irtonainen jousi palautti mielen todellisuuteen

Uraa uurtava motoristi
Ainakin me mentiin siitä Kari.k, minä ja Jarno, mut näitkö Jarnon kahtenaMarkusH kirjoitti:Lauantai päivällä istuskelin mökillä ja sitten kuului "WRROUUUMMM" ja katsoin ikkunasta niin jokin vanhempi iso kurapyörä viiletti ohi, sen perässä Superenduro ja tämän perässä vielä kaksi vähän vanhempaa enduroa. Sijainti oli Yläneentie Yläneeltä 22km Hinnerjoelle/Lappiin päin. Kaihoten katsoin takavalojanne, mutta fysioterapeutin määräämä ajokielto ja kicksin irtonainen jousi palautti mielen todellisuuteen![]()
-
Rampe
- Pyörä: Tervatien kulkijoita
Jos siinä oli katsojalla kaihon nostamat kyyneleet sumentaneet näkökenttää ja kahdentaneet kuvanpetev kirjoitti:Ainakin me mentiin siitä Kari.k, minä ja Jarno, mut näitkö Jarnon kahtenaMarkusH kirjoitti:Lauantai päivällä istuskelin mökillä ja sitten kuului "WRROUUUMMM" ja katsoin ikkunasta niin jokin vanhempi iso kurapyörä viiletti ohi, sen perässä Superenduro ja tämän perässä vielä kaksi vähän vanhempaa enduroa. Sijainti oli Yläneentie Yläneeltä 22km Hinnerjoelle/Lappiin päin. Kaihoten katsoin takavalojanne, mutta fysioterapeutin määräämä ajokielto ja kicksin irtonainen jousi palautti mielen todellisuuteen![]()
Ei siellä mun perässä pitänyt tulla, kuin yks pyörä
Onneksi täällä päin ei kukaan ajele talvella, muuten kävis samoin.
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

- MarkusH
- Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
No voipi olla että näin jopa kolmena, oli olotila vähän sellainen (juuri herännyt ja juuri ja juuri uskalsi silmät avata). Tuli juhlittua edeltävänä yönä kavereiden kanssa uuttavuotta, kun olin varsinaisen uudenvuodenyön kipeänä

Uraa uurtava motoristi
Kukas se tänään puotteli noin 15.41 isolla gessulla vastaan Korpilahdelta Jyskäläänpäin.Renkaat ulis niinkuin olis suihkari mennyt .
T Jarski
T Jarski
- hako
- Pyörä: Puolimaastomopoja
Joku paineli sivaripyörällä Nelostietä pohjoiseen jossakin Orimattilan kohdalla noin kymmeneltä tänään. Oli iloisen pysty ajoasento ja jotenkin afrikkalaiseen viittaava väritys, mutta jäätävän tihkun seasta en erottanut tarkemmin.
Ison virneen sai aikaiseksi. Loistavaa!
-
JKM
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
Olisikohan ollut sama kun oli tullut vaimoani vastaan noin klo 14.45 vähän Viitasaaren eteläpuolella 4-tietä pohjoiseenpäin...hako kirjoitti:Joku paineli sivaripyörällä Nelostietä pohjoiseen jossakin Orimattilan kohdalla noin kymmeneltä tänään. Oli iloisen pysty ajoasento ja jotenkin afrikkalaiseen viittaava väritys, mutta jäätävän tihkun seasta en erottanut tarkemmin.
- Jussi
- Pyörä: KTM 950 Adventure H-D FatBoy
JKM kirjoitti:Olisikohan ollut sama kun oli tullut vaimoani vastaan noin klo 14.45 vähän Viitasaaren eteläpuolella 4-tietä pohjoiseenpäin...hako kirjoitti:Joku paineli sivaripyörällä Nelostietä pohjoiseen jossakin Orimattilan kohdalla noin kymmeneltä tänään. Oli iloisen pysty ajoasento ja jotenkin afrikkalaiseen viittaava väritys, mutta jäätävän tihkun seasta en erottanut tarkemmin.
Saman pyörän näin sitten varmaan minäkin, ma aamulla yhdeksän jälkeen vähän Mäntsälän eteläpuolella. Jäätävää tihkusadetta oli ja auton mittarin mukaan -2 astetta. Sini-valko-punaväritys pisti AfricaTwiniä veikkaamaan pyöräksi. Sitä en nähnyt oliko suomalaiset kilvet vai ei, enkä sitä oliko sivuvaunussa ketään, mutta päättäväisen näköistä menoa oli. Hauska kuulla, että ainakin Viitasaarelle asti olisi selvinnyt.
-
JKM
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
Iso tumma enduro takalaukulla menossa etelään päin Äänekosken vanhalle Kotakennäänsillalle Klo 10.12.
Itse nelipyöräisellä poistumassa viereiseltä uudemmalta sillalta keskustaan päin...
Itse nelipyöräisellä poistumassa viereiseltä uudemmalta sillalta keskustaan päin...
Minä varmaankin ajelin töistä pois. Oli vähän kiire asioille niin oikaisin suoraan 9-tietä, siinähän oli sellainen jääpolanne että ei tarvinnut onneksi ihan paljaalla päästellä. Yleensä kuljen säykkiin joko moksin-tikkalan kautta tai sitten radan vartta. Aika hyvin on satapiikin renkaat kestäneet vaikka asfalttiajelua tulee väkisin noin puolet ajosta, nyt ajettuna n. 1700 km ja ei ole pahasti kuluneet edes takaa. Hyvä että soundit on kohdallaan! Taidat ajella keltaisella gessulla usein vastaan kesäkeleillä?Jarski61 kirjoitti:Kukas se tänään puotteli noin 15.41 isolla gessulla vastaan Korpilahdelta Jyskäläänpäin.Renkaat ulis niinkuin olis suihkari mennyt .![]()
T Jarski