Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Tase kirjoitti:Eilen tuli Haukiputaalla Annalankankaalla vastaan sinininen Dominator, näytti ihan Ekes:in pyörältä. Vaan niin taisi kuskiparalla olla holtiton olo, että ei edes kättä nostanut :cry:
Huhut kertovat (vaikka en itse nähnyt), että siniharmaa KTM ADV oli eilen ajanut Haukiputtaalla harmaan farkku-Volvon perässä. Volvon omistaja on ahkera kuvasurautus-osallistuja...
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

rainerb kirjoitti:Huhut kertovat (vaikka en itse nähnyt), että siniharmaa KTM ADV oli eilen ajanut Haukiputtaalla harmaan farkku-Volvon perässä. Volvon omistaja on ahkera kuvasurautus-osallistuja...
Sitä minä en kyllä nähnyt. :roll:

Minun pyörä on sellainen hopeanharmaa/musta. Sinistä on korkeintaan paleltumavammat kuskin naamassa. :mrgreen:
ktndwn
Pyörä: Suahan tiijä..

Viesti Kirjoittaja ktndwn »

rainerb kirjoitti:
Tase kirjoitti:Eilen tuli Haukiputaalla Annalankankaalla vastaan sinininen Dominator, näytti ihan Ekes:in pyörältä. Vaan niin taisi kuskiparalla olla holtiton olo, että ei edes kättä nostanut :cry:
Huhut kertovat (vaikka en itse nähnyt), että siniharmaa KTM ADV oli eilen ajanut Haukiputtaalla harmaan farkku-Volvon perässä. Volvon omistaja on ahkera kuvasurautus-osallistuja...
Ihteasiassa Kottarainen ajeli pohjoisesta päin ja Martinniementien risteyksessä ABC:n kohdalla Lolvon keulan editse :)
ekes
Pyörä: Desert Express

Viesti Kirjoittaja ekes »

:lol: :lol: :lol:

Saattoi ollakin allekirjoittaneen entinen, Haukiputaallehan se edelleen jäi. Sen nykyistä kuskia en osaa enempää luonnehtia kuin että kyllä se ainakin meidän pihasta ihan hallitusti lähti :P

Itse olen suhannut tohtorilla perjantaina ja tänään yhteensä 500km, eikä yhtään motoristia ole vastaan tullut!! Ainakaan moottoripyörällä....
Kun ei Oulun talousalueella ollut hengenheimolaisia liikenteessä, ajelin tänään Raahen MotoCafeeseen ryystämään nisukaffit, mutta ei - ei yhtään kertaa tarvinnut kättä nostaa. Ja keli oli mitä parhain, kunnon lumipyry :shock:
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

ktndwn kirjoitti:
rainerb kirjoitti:
Ihteasiassa Kottarainen ajeli pohjoisesta päin ja Martinniementien risteyksessä ABC:n kohdalla Lolvon keulan editse :)
Bingo !

Pitää olla risteyksissä erityisen tarkkana että volovo- yms kuskit tajuavat pysyä kolmion takana. Joillakin menee pasmat sekaisin kun näkevät moottoripyörän sydäntalven aikana.
MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Lauantai päivällä istuskelin mökillä ja sitten kuului "WRROUUUMMM" ja katsoin ikkunasta niin jokin vanhempi iso kurapyörä viiletti ohi, sen perässä Superenduro ja tämän perässä vielä kaksi vähän vanhempaa enduroa. Sijainti oli Yläneentie Yläneeltä 22km Hinnerjoelle/Lappiin päin. Kaihoten katsoin takavalojanne, mutta fysioterapeutin määräämä ajokielto ja kicksin irtonainen jousi palautti mielen todellisuuteen :x :lol:
Uraa uurtava motoristi
petev
Pyörä: F850GS

Viesti Kirjoittaja petev »

MarkusH kirjoitti:Lauantai päivällä istuskelin mökillä ja sitten kuului "WRROUUUMMM" ja katsoin ikkunasta niin jokin vanhempi iso kurapyörä viiletti ohi, sen perässä Superenduro ja tämän perässä vielä kaksi vähän vanhempaa enduroa. Sijainti oli Yläneentie Yläneeltä 22km Hinnerjoelle/Lappiin päin. Kaihoten katsoin takavalojanne, mutta fysioterapeutin määräämä ajokielto ja kicksin irtonainen jousi palautti mielen todellisuuteen :x :lol:
Ainakin me mentiin siitä Kari.k, minä ja Jarno, mut näitkö Jarnon kahtena :?: Ei siellä mun perässä pitänyt tulla, kuin yks pyörä :!:
Rampe
Pyörä: Tervatien kulkijoita

Viesti Kirjoittaja Rampe »

petev kirjoitti:
MarkusH kirjoitti:Lauantai päivällä istuskelin mökillä ja sitten kuului "WRROUUUMMM" ja katsoin ikkunasta niin jokin vanhempi iso kurapyörä viiletti ohi, sen perässä Superenduro ja tämän perässä vielä kaksi vähän vanhempaa enduroa. Sijainti oli Yläneentie Yläneeltä 22km Hinnerjoelle/Lappiin päin. Kaihoten katsoin takavalojanne, mutta fysioterapeutin määräämä ajokielto ja kicksin irtonainen jousi palautti mielen todellisuuteen :x :lol:
Ainakin me mentiin siitä Kari.k, minä ja Jarno, mut näitkö Jarnon kahtena :?: Ei siellä mun perässä pitänyt tulla, kuin yks pyörä :!:
Jos siinä oli katsojalla kaihon nostamat kyyneleet sumentaneet näkökenttää ja kahdentaneet kuvan :lol:
Onneksi täällä päin ei kukaan ajele talvella, muuten kävis samoin.
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

Kuva
MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

No voipi olla että näin jopa kolmena, oli olotila vähän sellainen (juuri herännyt ja juuri ja juuri uskalsi silmät avata). Tuli juhlittua edeltävänä yönä kavereiden kanssa uuttavuotta, kun olin varsinaisen uudenvuodenyön kipeänä :roll: :P
Uraa uurtava motoristi
Jarski61
Pyörä: k

Viesti Kirjoittaja Jarski61 »

Kukas se tänään puotteli noin 15.41 isolla gessulla vastaan Korpilahdelta Jyskäläänpäin.Renkaat ulis niinkuin olis suihkari mennyt . :lol:
T Jarski
hako
Pyörä: Puolimaastomopoja

Viesti Kirjoittaja hako »

Joku paineli sivaripyörällä Nelostietä pohjoiseen jossakin Orimattilan kohdalla noin kymmeneltä tänään. Oli iloisen pysty ajoasento ja jotenkin afrikkalaiseen viittaava väritys, mutta jäätävän tihkun seasta en erottanut tarkemmin.

Ison virneen sai aikaiseksi. Loistavaa!
JKM
Pyörä: 1100GS,1150GSA

Viesti Kirjoittaja JKM »

hako kirjoitti:Joku paineli sivaripyörällä Nelostietä pohjoiseen jossakin Orimattilan kohdalla noin kymmeneltä tänään. Oli iloisen pysty ajoasento ja jotenkin afrikkalaiseen viittaava väritys, mutta jäätävän tihkun seasta en erottanut tarkemmin.

Olisikohan ollut sama kun oli tullut vaimoani vastaan noin klo 14.45 vähän Viitasaaren eteläpuolella 4-tietä pohjoiseenpäin...
Jussi
Pyörä: KTM 950 Adventure H-D FatBoy

Viesti Kirjoittaja Jussi »

JKM kirjoitti:
hako kirjoitti:Joku paineli sivaripyörällä Nelostietä pohjoiseen jossakin Orimattilan kohdalla noin kymmeneltä tänään. Oli iloisen pysty ajoasento ja jotenkin afrikkalaiseen viittaava väritys, mutta jäätävän tihkun seasta en erottanut tarkemmin.

Olisikohan ollut sama kun oli tullut vaimoani vastaan noin klo 14.45 vähän Viitasaaren eteläpuolella 4-tietä pohjoiseenpäin...

Saman pyörän näin sitten varmaan minäkin, ma aamulla yhdeksän jälkeen vähän Mäntsälän eteläpuolella. Jäätävää tihkusadetta oli ja auton mittarin mukaan -2 astetta. Sini-valko-punaväritys pisti AfricaTwiniä veikkaamaan pyöräksi. Sitä en nähnyt oliko suomalaiset kilvet vai ei, enkä sitä oliko sivuvaunussa ketään, mutta päättäväisen näköistä menoa oli. Hauska kuulla, että ainakin Viitasaarelle asti olisi selvinnyt.
JKM
Pyörä: 1100GS,1150GSA

Viesti Kirjoittaja JKM »

Iso tumma enduro takalaukulla menossa etelään päin Äänekosken vanhalle Kotakennäänsillalle Klo 10.12.
Itse nelipyöräisellä poistumassa viereiseltä uudemmalta sillalta keskustaan päin...
Juro
Pyörä: Honda NX

Viesti Kirjoittaja Juro »

Jarski61 kirjoitti:Kukas se tänään puotteli noin 15.41 isolla gessulla vastaan Korpilahdelta Jyskäläänpäin.Renkaat ulis niinkuin olis suihkari mennyt . :lol:
T Jarski
Minä varmaankin ajelin töistä pois. Oli vähän kiire asioille niin oikaisin suoraan 9-tietä, siinähän oli sellainen jääpolanne että ei tarvinnut onneksi ihan paljaalla päästellä. Yleensä kuljen säykkiin joko moksin-tikkalan kautta tai sitten radan vartta. Aika hyvin on satapiikin renkaat kestäneet vaikka asfalttiajelua tulee väkisin noin puolet ajosta, nyt ajettuna n. 1700 km ja ei ole pahasti kuluneet edes takaa. Hyvä että soundit on kohdallaan! Taidat ajella keltaisella gessulla usein vastaan kesäkeleillä?
Vastaa Viestiin