Matkaendurofoorumi

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Lakupilotti
Pyörä: Laku

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

ramirin kirjoitti:C:\foorumi\cmd.exe

//command: lopeta tämän aiheen seuraaminen;
//goto: takaisin parempiin juttuihin;
//quit;

:idea:
Tämä keskustelu jäi ikuiseen luuppiin. Se hyppää goto-käskystä takaisin alkuun jonkun aliohjelman kautta. do while (kyllästyminen==1)
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

[
No jatketaan näin. Pitääkö sielä Jyväskylän suunnilla tarkistaa lääkitystä?[/quote]

:D Minä tarkistan juuri lääkitystä,lähinnä sen määrää ja lääke on Mannerheim vodka,ai,niin ja omistan muuten ison ja ruman matkaenduropyörän,tai niitä on perheessä kaksin kappalein .Että kyllä täällä ainakin tuntuu olevan kohdallaan lääkitys
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
kasipallo

Viesti Kirjoittaja kasipallo »

Menipäs hankalaksi, pikku GSää ei saa kurapyöräksi millään vaikka välillä mies ja pyörä suossa onkin. Matkaenduroksi penkki on liian huono tai sitten olen kermaperse :D

Katuendurroksikaan en välttämättä tuota sanoisi oikeaoppisten pinnavanteiden vuoksi. Hmmm, jätän pähkäilemisen hevosille kun niillä on isompi pää ja notkun täälle edelleen ja ajelen niitä teitä jotka sattuu sillä hetkellä huvittamaan, eikö tuossa viimeisessä lauseessa kiteydy aika hyvin mistä matkaenduroista on kyse :wink:
takakura
Pyörä: 690 Rally

Re: Matkaendurofoorumi

Viesti Kirjoittaja takakura »

Nostetaan aihetta esiin...

Kun olin katumopoilija... sain puhelimeen tekstiviestin että sun uusi mopo on Turussa valmiina noudettavaksi.
Olin silloin edellisellä mopolla Kokkolan korkeudella, menossa lappiin. Kaverit jatkoivat matkaansa...minä palasin takaisin.
Tulin kotiin iltamyöhään. Aikaisin aamulla herätys. Kohti turkua.
Turun liikeeeseen saavuttuani siellä oli pari hyvännäköistä blondia ostamassa itselleen uutta pyörää.
Siinäkin meni oma aikansa kun seurailin niitten touhuja. Paperityöt tuli tehtyä ja uusi mopo alle ja eikun baanalle.
Uusi viriputki köytettynä pelkääjänpaikalle suuntailin yhdelle tallille turun suunnalla. Putki kiinni ja illalla klo 8:00 baanalle kohti lappia.
Ajoin koko yön 12 tuntia putkeen. Olin seuraavana aamuna klo 8:00 lähellä Rovaniemeä.
Itseasiassa ohitin kaverini, jotka olivat kemissä yötä. Menin nukkumaan
20km rovaniemeltä olevaan tienvierihotelliin. Sain huoneen halvalla jossa joku nainen oli nukkunut edellisen yön toisessa sängyssä. Mutta mua se ei haitannut kun toinen puoli oli koskematon. Aamulla kysyvät haluatko aamusaunaan? Tottakai halusin! Hyvät aamiaiset ja sen jälkeen saunaan. Kaveritkin ilmaantuivat puolenpäivän jälkeen hotellin pihaan josta matka jatkui jonnekkin....
Tarinan opetus on se että kun on joku motivaatio niin sen eteen tekee jotain. Toistaiseksi mulla ei ole mitään motivaatiota
lähteä kotoa ajaamaan esimerkiksi uraalle. Pakulla tuli viimeksikin pysähdyttyä erään kaverin kämpillä Vaasassa.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Omakinen
Pyörä: KTM 950 SE

Viesti Kirjoittaja Omakinen »

takakura kirjoitti:Ennen oli miehet rautaa ja laivat oli puuta hiiohoi.

Itse tässä muistelen pikitiemopo aikoja. Suuntana oli Inari. Olin Kokkolan korkeudella kun tuli soitto että sun uus mopo on Turussa. Eiku nokka kohti Turkua. Seuraavan päivän iltana klo 8:00 illalla lähdin matkaan ottamaan kavereita kiinni uudella mopolla. Ajoin 12 tuntia putkeen sisältäen vain tankkaukset ja muutama kusi ja kahvitauko. Ohitin kaverini jotka olivat yötä Kemissä. Aamulla klo 8:00 olin noin 20km rovaniemelle olevan motellin pihalla. Puolen päivän aikaan kaveritkin oli jo melkein hollilla. Tollanen 800km ei oikeestaan ole mitään kun ajomaitti on päällä. Mutta sitten tullaan siihen että onko se nykyisellä mopolla enää järkevää?

takakura kirjoitti:Nostetaan aihetta esiin...

Kun olin katumopoilija... sain puhelimeen tekstiviestin että sun uusi mopo on Turussa valmiina noudettavaksi.
Olin silloin edellisellä mopolla Kokkolan korkeudella, menossa lappiin. Kaverit jatkoivat matkaansa...minä palasin takaisin.
Turun liikeeeseen saavuttuani siellä oli pari hyvännäköistä blondia ostamassa itselleen uutta pyörää.
Siinäkin meni oma aikansa kun seurailin niitten touhuja. Paperityöt tuli tehtyä ja uusi mopo alle ja eikun baanalle.
Uusi viriputki köytettynä pelkääjänpaikalle suuntailin yhdelle tallille turun suunnalla. Putki kiinni ja illalla klo 8:00 baanalle kohti lappia.
Ajoin koko yön 12 tuntia putkeen. Olin seuraavana aamuna klo 8:00 lähellä Rovaniemeä.
20km rovaniemeltä olevaan tienvierihotelliin. Sain huoneen halvalla jossa joku nainen oli nukkunut edellisen yön toisessa sängyssä. Mutta mua se ei haitannut kun toinen puoli oli koskematon. Aamulla kysyvät haluatko aamusaunaan? Tottakai halusin! Hyvät aamiaiset ja sen jälkeen saunaan. Kaveritkin ilmaantuivat puolenpäivän jälkeen hotellin pihaan josta matka jatkui jonnekkin....
Tarinan opetus on se että kun on joku motivaatio niin sen eteen tekee jotain. Toistaiseksi mulla ei ole mitään motivaatiota
lähteä kotoa ajaamaan esimerkiksi uraalle. Pakulla tuli viimeksikin pysähdyttyä erään kaverin kämpillä Vaasassa.

Tuli TESAVUU, että jotain tuttua tässä tarinassa on 8)

Ei muuta, jatkakaa...
takakura
Pyörä: 690 Rally

Viesti Kirjoittaja takakura »

Omakinen kirjoitti:
takakura kirjoitti:Ennen oli miehet rautaa ja laivat oli puuta hiiohoi.

Itse tässä muistelen pikitiemopo aikoja. Suuntana oli Inari. Olin Kokkolan korkeudella kun tuli soitto että sun uus mopo on Turussa. Eiku nokka kohti Turkua. Seuraavan päivän iltana klo 8:00 illalla lähdin matkaan ottamaan kavereita kiinni uudella mopolla. Ajoin 12 tuntia putkeen sisältäen vain tankkaukset ja muutama kusi ja kahvitauko. Ohitin kaverini jotka olivat yötä Kemissä. Aamulla klo 8:00 olin noin 20km rovaniemelle olevan motellin pihalla. Puolen päivän aikaan kaveritkin oli jo melkein hollilla. Tollanen 800km ei oikeestaan ole mitään kun ajomaitti on päällä. Mutta sitten tullaan siihen että onko se nykyisellä mopolla enää järkevää?

takakura kirjoitti:Nostetaan aihetta esiin...

Tuli TESAVUU, että jotain tuttua tässä tarinassa on 8)

Ei muuta, jatkakaa...
Oho! Taitaa varhaisdementia jo vaivata...
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Vastaa Viestiin