Ompi tässä nostattanut lievää kuumetta yllämainittu bemari, mutta kun en ole edes livenä päässyt läheltä näkemään.
Onkohan kellään ko. värkkiä jossain Kuopion ympäristössä? En ole ruinaamassa koeajoa,vaan tutustumista. 20-vuotta on tullut harrastettua, mutta valta osa asfaltilla joka alkoi tympimään... nyt ollut muutama vanhempi enska, joten mieli tekis uudempaan...että näillä pohjilla. Ei viitsi saksastakaan tilata, ellei pääse ensin tutustumaan ko. pyörään ja kuulemaan käyttäjien kokemuksia...niitä nyt kaivattais myös.
Ja jos sopiva peli löytyy, tulee hyvä XT600Z (3AJ) -91 myyntiin...Tietty vaihtaakin vois siihen bemariin, jos se nyt sitten on mieleisen tuntuinen...
Tutustumis mahdollisuutta F650GS Dakariin?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Jani-SRI
- Pyörä: 530exc,690RALLY
ItSE olen ostanut KTM 640 adventuren ainoastaan kuvien ja teknisten tietojen perusteella.
Koskaan en livenä kyseistä mopoa muistanut nähneeni, mutta Saksanmaalta KTM liikkeestä mopo piti tilata. Kun se rekan lavalla saapui pihaan, niin kävi kyllä mielessä, että näyttää se kuvissa paljon pienemmältä
. Noh ei muuta kuin rohkeasti satulaan ja hyvinhän sillä ylttyi ajamaan
.
Nyt olisi muuten DAKARIA:kin mahdollisuus päästä ihmettelemään tai vaikka testaamaankin. Tosin Kuopijon ympäristöön en aio mopoa tuoda, vaan saat tulla tänne paikanpäälle. Siinä voikin sitten mukavasti yhdistää mopon testauksen ja aasian lomareissun

Koskaan en livenä kyseistä mopoa muistanut nähneeni, mutta Saksanmaalta KTM liikkeestä mopo piti tilata. Kun se rekan lavalla saapui pihaan, niin kävi kyllä mielessä, että näyttää se kuvissa paljon pienemmältä
Nyt olisi muuten DAKARIA:kin mahdollisuus päästä ihmettelemään tai vaikka testaamaankin. Tosin Kuopijon ympäristöön en aio mopoa tuoda, vaan saat tulla tänne paikanpäälle. Siinä voikin sitten mukavasti yhdistää mopon testauksen ja aasian lomareissun
.....Ja kayntiin palmun alta 
No multa löytyy oravikoskelta dakari ihmeteltäväksi tai koeajettavaksi. Ei tosin myynnissä...
Kunhan nuo kelit pikkasen lämpenis, niin olis kyllä meininki ajella työmatkoja kuopioon, että voisin sielläkin "esitellä" mopoa.
Sokkona itsekkin tuon ostin. Tai olin kyllä nähnyt noita, mutta en edes koe-istunut saatikka ajanut, mutta en ole kyllä katunut kertaakaan... Kiva mopo.
Laita viestiä, niin katellaan joku päivä.
Kunhan nuo kelit pikkasen lämpenis, niin olis kyllä meininki ajella työmatkoja kuopioon, että voisin sielläkin "esitellä" mopoa.
Sokkona itsekkin tuon ostin. Tai olin kyllä nähnyt noita, mutta en edes koe-istunut saatikka ajanut, mutta en ole kyllä katunut kertaakaan... Kiva mopo.
Laita viestiä, niin katellaan joku päivä.
Sami
Eipä tuo XT600Z Tenerekään taida olla sieltä matalimmasta päästä, joten korkeus ei hirvitä. -94 mallin funduroa kokeilin viimekesänä, mutta tuo Dakar nimenomaan kiinnostaa.kasipallo kirjoitti:Käy kokeilemassa tavis GS:ää jos niitä löytyisi helpomalla kokeiltavaksi. Eroa ei ole muutakuin joustoissa ja eturenkaan koossa. GSD on melko julmasti korkeampi. Itse olen 184Cm pitkä ja GSD:n korkeus hirvitti vaikka tossut maahan hyvin yltääkin, GS taas saisi olla korkempikin
srbg:lle, Kiinnostaa kovasti. Nythän on hyvät kelit ajella...sunnuntaina satoi lunta, joten eikun baanalle...ei muuten 70 km:n lenkillä näkynyt ainuttakaan toista mopoilijaa... Laitan YV:tä