Neuvokaas vihreää...

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Tuoppi

Neuvokaas vihreää...

Viesti Kirjoittaja Tuoppi »

...Eli olen hankkimassa ensimmäistä enskaani ja tuollainen kiinnostaisi. Olen vuosia ajanut katupyörällä ja olen aina tykännyt kuitenkin ajella syrjäisempiä teitä. Nyt tulin siihen tulokseen että on hankittava enska, joka sopii siihen tarkoitukseen paljon paremmin! :D

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=493189

Tuollainen KLR kiinnostaisi.

Olisko tuollainen hyvä pyörä? Tyyppiviat ja muut seikat jotka ostaessa kannattaa huomioida?
Viimeksi muokannut Tuoppi, To Syys 06, 2007 10:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mti
Pyörä: Ural 650 -93, Dnepr MT-11, AT RD07 Rally

Viesti Kirjoittaja mti »

Jos et ole merkkiuskollinen niin itse ainakin katselisin ehhkä ennemmin samassa sarjassa ja hintaluokassa Honda NX 650 dominaattoria tai Suzuki DR 650 RS(E). Jotenkin vaan noi kaksi merkkiä antavat luotettavuuden tunteen, kun kyseisiä moottorikonsepteja on käytetty vuosikymmeniä. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. :lol:
Wesihiisi
Pyörä: KTM LC4 640

Viesti Kirjoittaja Wesihiisi »

Kolme tonnia tuntuu aika paljolta.. Toi taitaa olla "Tengai" -malli, elikkä oikea matkaenduro kylläkin.
Vähän painavahko, mutta ilmeisesti et meinaa ihan pöpelikössä ajellakaan?
Kawan osia ei Euroopasta löydy ehkä niin hyvin, kuin muiden japskien. Jenkeissä Kawa on suosittu, Advrider:illa löytyy paljonkin juttua.
Itse omistin KLX:n, joka on tota vähän maastopainotteisempi. Hyvin se kävi ja kukkui, eikä edes vuotanut öljyä (kuten, hm. no...kaikkea ei voi saada) ;)

edit:tulipas leveää tekstiä, taitaa johtua tosta linkistä tuolla
Tuoppi

Wesihiisi kirjoitti:Kolme tonnia tuntuu aika paljolta.. Toi taitaa olla "Tengai" -malli, elikkä oikea matkaenduro kylläkin.
Vähän painavahko, mutta ilmeisesti et meinaa ihan pöpelikössä ajellakaan?
Kawan osia ei Euroopasta löydy ehkä niin hyvin, kuin muiden japskien. Jenkeissä Kawa on suosittu, Advrider:illa löytyy paljonkin juttua. Itse omistin KLX:n, joka on tota vähän maastopainotteisempi. Hyvin se kävi ja kukkui, eikä edes vuotanut öljyä (kuten, hm. no...kaikkea ei voi saada) ;)
Tingitty hinta tuolle oli tänään kaks ja puolitonnia. Tarkoitus ei ole ihan pöpelikköön mennä juu.
Koeajossa tuntui ihan mukavalle. Wanha katu-Kawani painaa yli 250kg taistelukunnossa, ei tuo KLR ihan hirveän raskaalta tuntunut sen jälkeen... 8) ..onnex noita katuohjuksia ei tarvi kaivella suon silmistä :lol: .

Kertokaa vaan lisää kehuja ja haukkuja KLR:stä.
Viimeksi muokannut Tuoppi, To Syys 06, 2007 10:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mikaki
Pyörä: ktm690-xr650l-klx650c-nx250

Viesti Kirjoittaja mikaki »

Wesihiisi kirjoitti: Itse omistin KLX:n, joka on tota vähän maastopainotteisempi. Hyvin se kävi ja kukkui, eikä edes vuotanut öljyä (kuten, hm. no...kaikkea ei voi saada) ;)
Vähän ohi aiheesta, mutta miltäs on meno maistunut ktm:llä? Ei siksi että olisin itekki siirtymässä mainiosta klx:stä..

Ja sitten takas aiheeseen:
http://www.uta.fi/~vh75525/klr/index.htm (ei ole minun sivuni)

mika
Ron Jeremy

Viesti Kirjoittaja Ron Jeremy »

Osta multa Yammun XT600 vm.92 ajettu 20500km saat 3200€ täysin huollettuna (venasäädöt, kaasarin läpikäynti jne) ja melkein uusilla renkailla MT21 endurorenkaat "katuluvalliset". Huolto-ohjekirja jne
Pärrä painaa 170kg, siinä on acerbiksen suurempi tankki ja kahvalämppärit. Kysy vaikka voorumilta niin kone on todella kestävä. Näin vähän ajettuna on harvinainen.

Pistä privaa jos kiinostaa, niin saat kuvat ja tarkemmat tiedot jne...
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Wesihiisi
Pyörä: KTM LC4 640

Viesti Kirjoittaja Wesihiisi »

mikaki kirjoitti: Vähän ohi aiheesta, mutta miltäs on meno maistunut ktm:llä?
mika
Kyllähän Kotari hauska peli on. KLX:n alusta ei oo huono,
mut ero on huomattava, eikä parempi teho/painosuhde haittaa sekään.
Kolikon kääntöpuoli on hinta, ja muutamat "ominaisuudet", joita täältäkin saa lukea.

Alkuperäiseen aiheeseen: Kawa on tossa 2k€ hintaluokassa varmaan yhtä hyvä tai huono, kuin mikä tahansa.
Vesijäähdytys tietty lisää kuluvien osen määrää, mut toisaalta kone ei niin helposti ylikuumenekaan.
Muistaakseni flekti lähti kerran käyntiin, kun rymysin läpi yhtä "tietä" mikä sit olikin melko umpeenkasvanut :roll:
Tuoppi

Ron Jeremy kirjoitti:Osta multa Yammun XT600 vm.92 ajettu 20500km saat 3200€ täysin huollettuna (venasäädöt, kaasarin läpikäynti jne) ja melkein uusilla renkailla MT21 endurorenkaat "katuluvalliset". Huolto-ohjekirja jne
Pärrä painaa 170kg, siinä on acerbiksen suurempi tankki ja kahvalämppärit. Kysy vaikka voorumilta niin kone on todella kestävä. Näin vähän ajettuna on harvinainen.

Kiitos tarjouksesta. Pidetään mielessä. :)
Tuoppi

Jaahas, näyttää siltä että KLR on harvinaisempi vekotin. Ainakin tuo "Tengai"-malli on harvinainen, jota ei ilmeisesti ole maahantuojan toimesta edes koskaan virallisesti maahantuotu. Kehujakaan ei ole hirveästi Kawalle satanut...(huono?) Jostain syystä haluaisin kuitenkin olla merkkiuskollinen...hankala juttu. :?

Yhtä kaikki, nämä ovat mainiot sivut ja yleistä tietoa asiasta on löytynyt täältä mukavasti. Tunne siitä, että matkaenska on mun juttu on vain vahvistunut.
Ron Jeremy

Viesti Kirjoittaja Ron Jeremy »

Tuoppi kirjoitti:
Ron Jeremy kirjoitti:Osta multa Yammun XT600 vm.92 ajettu 20500km saat 3200€ täysin huollettuna (venasäädöt, kaasarin läpikäynti jne) ja melkein uusilla renkailla MT21 endurorenkaat "katuluvalliset". Huolto-ohjekirja jne

Kiitos tarjouksesta. Pidetään mielessä. :)
Pistä privana sähöpostiosoitteesi niin lähetän sulle tarkat kuvat + tiedot.
Hinnassa voipi olla pienehkö tinkausvara. Luulen että ihastut kun näät kuvat :D Eikä ole ainekaan harvinainen pyörä ja osia on maailma täynnä. Vaan tolla hinnalla ja kilometreillä voipi olla vaikeaa löytää :shock:
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Stobe
Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500

Viesti Kirjoittaja Stobe »

Ei Kawasaki ole erityisen epäluotettava peli. Meillä on ajettu eri Kawasakeilla noin 100 tkm. Ainoastaan yksi vakavempi vika on ollut(ed. KLE:n vauhtipyörän magneetit hajosivat, tyyppivika, mutta todella harvinainen sellainen). Koneet ovat olleet aina EX-sarjaa, mutta myöskin yksipyttyisten Kawojen omistajilta olen kuullut kehuja kestävyydestä.
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
Tuoppi

Omista nurkista löytyy tuollaiset. Voisin antaa jomman kumman enskaan vaihdossa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=687380.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=938749.jpg
ScB
Pyörä: EXC 450

Viesti Kirjoittaja ScB »

Todella siisti Raisu!
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Siis tosi siisti Raisu, liekö myynnissä?
jor

Viesti Kirjoittaja jor »

Raisu joka on aika vaisu! Kelpais kyllä mulle!!! :lol:
Vastaa Viestiin