Ei missään tapauksessa kannata koeajaa!
Käy niiku mulle kun sain maistiaiset 300:sta niin meni taas monta tuntia elämästä hukkaan nettimotossa, sitten onneksi elämän realiteetit herätti.
Joo se on jo päätetty että kevyempi peli tulee alle. Kevyt ja edullinen nelari tulee alle. Voin kyllä joustaa jopa huoltotiheydestä. On kyllä paikka missä tehdä. Ehdoton edellytys on on valkokilpisyys. Nyt kriteeri on siis mitä kevyempi ja kestää 120kg kaverin (ensikesänä painan 90kg )
Eiköhän tollasta 100-130kg pärrää kantele mettässä kantojen ja ojien yli
Nyt tulee tyhmä kysymys mutta mistä koosta alkaen on aikuisten alusta KTM pyörissä eli tällainen hyvinmuodostuneen kropan omaava voisi myös harkita? Olen vaan huomannut että painovoima ei ole ylivoimaa mettässä
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Jos meinaa valkokilpisen hommata kyllä se on 450 tai isompi oltava. Tiellä on muuten tuskaa ajaa (tuska se on muutenkin). Ainakin kotaria, hussea ja jammua löytyy valkokilpisenä 450 kuutioista.
IceFire kirjoitti:Jos meinaa valkokilpisen hommata kyllä se on 450 tai isompi oltava. Tiellä on muuten tuskaa ajaa (tuska se on muutenkin). Ainakin kotaria, hussea ja jammua löytyy valkokilpisenä 450 kuutioista.
Se on niin maku asia, tuossa viikolla just muuan kaveri rutisi että meillä on liian isot pyörät (400exc ja 450wr) "kakspuolikas riittää näihin hommiin" kun mietittiin yhteen enska tapahtumaan osallistumista.
Itte oon kyllä tyytyväinen tuohon omaani varsinkin kun en pikkunelaria ole kokeillut.
Hösö kirjoitti:Jep ja mie en oo saanu sitä racing paikista enkä örtteeniltä.
Hkin BW:n varaosapalvelussa o ollu ihan hyvä palvelu.
KTM asioissa turvaudun kyllä kavereihin tai Oulun Dirtbikeen. Suosittelen soittoa sinne Antille ja kyseleen siltä.
Jos en ihan väärin nimiä muista ja nähny niin yks Lauttasaaren BW:n varaosapuolen jannu on nykyään Racingbikessä töissä. Sehän vaihto omistajaa ja sijaintiaankin Klaukkalaan.
Joo, päätös on tehty. pärräni vaihtuu KTM tai Yammu nelariin vähintään 300cc. Juttelin tänään yhden asiantuntijan kanssa ja sai vakuuttuneeksi. Huollot ei kuulemma tosiaankaan vaikeita eikä paljoa rahaavieviä ja maalima varaosia pullollaan. Mun nykyinen lähtee virallisesti myyntiin kesäkauden jälkeen mutta jos joku haluaa vaihtaa halvempaan XT600 Yammuun vm.92 (ajettu 20.000km, acerbiksen suuri tankki, kahvalämppärit ja melkein uudet MT21 alla) niin olen kiinostunut aikaisemminkin ja maksan väliä.
Ai niin valkokilvissä pitää olla.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.