Olisko paikallistuntemusta että joko laipanmaan tiet ovat lumettomat?
Eli pääseekö isolla metkaenskalla läpi.
Kiitos mahdollisista vastauksista.
Joko laipanmaa lumeton
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Joko laipanmaa lumeton
Eiköhän nuo yleensä kannata henk.koht. käydä kokeilemassa ja todeta sitten miten kävi.
Re: Joko laipanmaa lumeton
Mutta joo.. Lieso- Sahalahti soratiet tulin tänään etuvetoperheautolla.
Eli kai sen välin mopollakin selvittää.
Eli kai sen välin mopollakin selvittää.
Re: Joko laipanmaa lumeton
Pääsee kyllä, jossain kohdin on vähän valkoista mutta ei ongelmia.
Re: Joko laipanmaa lumeton
Ei tullut kylläkään laipanmaalle vielä lähdettyä mutta kiitokset kuitenkin.