Joko laipanmaa lumeton

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Pavee
Viestit: 8
Liittynyt: La Huhti 21, 2018 10:08 pm
Pyörä: BMW R1200GS Rallye

Joko laipanmaa lumeton

Viesti Kirjoittaja Pavee »

Olisko paikallistuntemusta että joko laipanmaan tiet ovat lumettomat?
Eli pääseekö isolla metkaenskalla läpi.
Kiitos mahdollisista vastauksista.
Avatar
timo
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 9:23 am
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN
Paikkakunta: Sarkola

Re: Joko laipanmaa lumeton

Viesti Kirjoittaja timo »

Eiköhän nuo yleensä kannata henk.koht. käydä kokeilemassa ja todeta sitten miten kävi.
Avatar
timo
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 9:23 am
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN
Paikkakunta: Sarkola

Re: Joko laipanmaa lumeton

Viesti Kirjoittaja timo »

Mutta joo.. Lieso- Sahalahti soratiet tulin tänään etuvetoperheautolla.
Eli kai sen välin mopollakin selvittää.
Kooma
Viestit: 192
Liittynyt: Su Marras 30, 2008 3:12 pm
Pyörä: Kovin monella

Re: Joko laipanmaa lumeton

Viesti Kirjoittaja Kooma »

Pääsee kyllä, jossain kohdin on vähän valkoista mutta ei ongelmia.
Pavee
Viestit: 8
Liittynyt: La Huhti 21, 2018 10:08 pm
Pyörä: BMW R1200GS Rallye

Re: Joko laipanmaa lumeton

Viesti Kirjoittaja Pavee »

Ei tullut kylläkään laipanmaalle vielä lähdettyä mutta kiitokset kuitenkin.
Vastaa Viestiin