Nordic Adventure Finland ry. Onko kokemuksia?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Nordic Adventure Finland ry. Onko kokemuksia?
Tervehdys.
Silmiini osui tällainen reissujen järjestäjä ja kiinnostaisi kovasti kyseisen puulaakin toiminta. Onko foorumilaisilla kokemuksia? Nettisivuja en löytänyt, ja googlettamalla löytyy vain kyseiset FB-sivut.
www.facebook.com/nordicadventurefinland/
Uteliaana kyselee
Toni
Silmiini osui tällainen reissujen järjestäjä ja kiinnostaisi kovasti kyseisen puulaakin toiminta. Onko foorumilaisilla kokemuksia? Nettisivuja en löytänyt, ja googlettamalla löytyy vain kyseiset FB-sivut.
www.facebook.com/nordicadventurefinland/
Uteliaana kyselee
Toni
Elämässä ei jaeta uusintoja.
Re: Nordic Adventure Finland ry. Onko kokemuksia?
Ihan ok. meininki ja tietojeni mukaan hyvää porukkaa, olen lähdössä 6-8.10 reissulle jos mukaan huolivat 
Piti joskus lähteä ekaa kertaa BR-Bikersien mukaan ja voin sanoa että kyllä kannatti
oon ollut toistekkin 
Piti joskus lähteä ekaa kertaa BR-Bikersien mukaan ja voin sanoa että kyllä kannatti
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Hyvä homma. Itsekin kiinnostunut tuosta 6-8.10 reissusta. Laitoin sähköpostia ja vastausta odotellessa ajattelin kysyä muiden kokemuksia. Alustavasti siis hyviä kokemuksia.
suke62 kirjoitti:Ihan ok. meininki ja tietojeni mukaan hyvää porukkaa, olen lähdössä 6-8.10 reissulle jos mukaan huolivat
Piti joskus lähteä ekaa kertaa BR-Bikersien mukaan ja voin sanoa että kyllä kannattioon ollut toistekkin
Elämässä ei jaeta uusintoja.
Olin edellisellä Pärnun reissulla, ja ilmoittauduin seuraavallekin, oli mahtava reissu
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
kannattaa lähteä, ite tunnen 2heppua tuosta porukasta pää vetäjät, hauskoja heppuja joista toinen sai porkka taudin viime reissulle 
Yksinäinen Susi
- Pete K2
- Pyörä: KTM 1190 Adv R
- Viesti:
Itse kyllä miettisin vielä kovasti reissuun lähtöä. Tuo porkkanatautihan voi olla vielä tartuntavaiheessa....jarno78 kirjoitti:kannattaa lähteä, ite tunnen 2heppua tuosta porukasta pää vetäjät, hauskoja heppuja joista toinen sai porkka taudin viime reissulle
ex. KTM 690 Enduro R, Yamaha YZF 250 Enduro, KTM 400 EXC, Yamaha WR 250 2-t, Yamaha IT 250, KTM 125 GS
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Yksinäinen Susi