Löysin halpaa enska osaa / varustetta

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

uiop
Pyörä: KTM 450 EXC

Re: Löysin halpaa enska osaa / varustetta

Viesti Kirjoittaja uiop »

Jtre kirjoitti:
bisti kirjoitti:Acerbiksen kuitukypäriä 99€. Jos olisi tarve niin ostaisin mutta kun ei ole. Pitäisiköhän ostaa varalle 8)
http://www.24mx.fi/crossikypara-acerbis-bombshell-musta
Tilasin tuommosen Aserpiksen ja yhden reissun perusteella tyytyväinen. Mukavan kevyt ja hyvin ilmastoitu ainakin vanhaan Nolaniin verrattuna. Kiitoksia vinkistä.
Tulikin melko nopeasti. Maanantaina kävin hakemassa kypärän postista (23. päivä siis tilasin illalla).
{]o.O[}
bisti
Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021

Viesti Kirjoittaja bisti »

Ja lisää löytöjä, ai että mä sitten tykkään googlen kohdennetusta mainonnasta :mrgreen:

Proworksin rengaskone (jota olen jo muutamaan otteeseen katsonut ja lisännytkin ostoskoriin mutta jäänyt ostamatta) nyt alennuksessa 84,90€ : http://www.24mx.fi/rengaskone-proworks/

Tuli sitten tilattua samalla sitä mousse-geeliäkin, jota olen kytännyt jo tovin. Tällä combolla postikulutkin ilmaiseksi 8)
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

bisti kirjoitti:Ja lisää löytöjä, ai että mä sitten tykkään googlen kohdennetusta mainonnasta :mrgreen:
Höh. Toi Acer-potta pyörii koko ajan mainoksissa 99 € ja kun klikkaa linkkiä niin se pumpsahtaa 106,90 €uroon. Meinasin tilata, mutta en sitten tilannut. Laitoin kyselyn hintatakuusta. :mrgreen:
- taas kahden mopon taktiikalla -
VAK
Pyörä: pyöräkuume on kova

Viesti Kirjoittaja VAK »

mä tilasin tuon pojalle. Hinta on sen 99, kunhan ottaa jotain muuta myös, koska yli satasen tilaus tulee ilman postikuluja.

Oikein hyvä kypärä on, tekisi mieli itsellekin samanlaista.

Kipa

JUHHisi
Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97

Viesti Kirjoittaja JUHHisi »

Acerbis tuli tännekkin mustana. mittasin pääni n.59cm ja tilasin 61-62cm. Alku tuntuu todella tiukalta mutta sitten kun korvat menee remmien yli niin lumpsahtaa päähän oikein mukavasti.

On kyllä hassun avonainen naamasta. Siis suu ja posket hyvin tarjolla mutakylvyille. Myöskin ilmastointi on tehokas ja sitämyöten moottorin äänet tulee paljon vapaammin kypärän sisään. Ekalla kerralla ihan mietin että onkohan nyt pyörä hajoomassa. :P
Kipa

Kipa kirjoitti:
bisti kirjoitti:Ja lisää löytöjä, ai että mä sitten tykkään googlen kohdennetusta mainonnasta :mrgreen:
Höh. Toi Acer-potta pyörii koko ajan mainoksissa 99 € ja kun klikkaa linkkiä niin se pumpsahtaa 106,90 €uroon. Meinasin tilata, mutta en sitten tilannut. Laitoin kyselyn hintatakuusta. :mrgreen:
Tilasin 2 kpl, itselle ja pojalle, asiakaspalvelu pelitti hienosti ja sain nuo tuolla 99:llä / kpl.
villho
Pyörä: Sähköfillari

Viesti Kirjoittaja villho »

FC-moto.de:ssä näytti olevan Klim Latitude -takkeja (hajakokoja, S, XL, XXL, ehkä muitakin) 349 e. Itselläni (185/77) on samainen takki M-kokoisena ja olen tyytyväinen.

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_ ... acket-0010
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Kävin eilen paikallisessa mopo/mönkijähuollossa moikkaamassa ja tuli juttua renkaista. Heillä on hyllyssä Michelin UHD sisärenkaita 18" 5kpl ja 19" 5kpl, sitten oli vielä useampi laatikko tavallisia 19" sisärenkaita ja joku 19" krossirengas. Hinnasta oli puhetta ja ne saa sieltä pilikkahinnalla, tekee jonkun tarjouksen niin varmaan menee läpi. Soita ja kysy Tapea, hän tietää näistä parhaiten: http://www.motojet.fi/yhteystiedot

Siellä on myös erilaisia krossikypäriä, paljon S ja M kokoja sekä isompia umpikypäriä. Nämä lähtee kanssa halavalla hyllystä pois.
Kylätason kurapyöräilijä.
Jussi_S
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

Tämä juomareppu lienee melko edullinen: http://www.octane.fi/p/leatt-element-ju ... 5l/1142089
AT -95
KTM-JP
Pyörä: KTM

Viesti Kirjoittaja KTM-JP »

Aika iso ja painava oli tuo reppu. Ainakin metsäpolulle. Matkaenduro käyttöön paremmin sopiva tai muuhun urheiluun mun mielestä. Pitää palauttaa.

PS. Nettisivuilla lukee 3 litran juomasäiliö otsikossa. Tuoteinfossa 2,5 litraa ja repun tuotelapussa 2 litraa :D
bisti
Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021

Viesti Kirjoittaja bisti »

No enska ja enska osaa, mutta nyt "halvalla" työkalulaatikosto Fixus -liikkeistä http://www.fixusnet.fi/fin/tyokalulaati ... 871-51840/

Boxon valmistama, laadukas laatikosto ylälaatikolla + 3:lla vetolaatikolla, toimii myös matkapakkina, hintaa 99€

Lähin vastaava mitä löysin oli IKH:lla ~120€ ja siitä ylöspäin
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Dominator
Pyörä: Hondat:CR250R, XR650L, XL1000V

Viesti Kirjoittaja Dominator »

Hekeli
Pyörä: 990 Duke

Viesti Kirjoittaja Hekeli »

Tota Aserbiksen Bombshellipottaa vieläkin tuputtavat 99€ niin ajattelin että voisi testata. Aika moni taisi tilata, ei liene edelleen mitään valitettavaa?

Vanha hyvin sopiva Tour-X4 on kokoa M/57-58cm. Mittailin että mulla kuitenkin saman kokoinen pää kuin Juhhisilla (~59cm) joka tilasi 61-62 senttisen? Kuinkas muut?
JUHHisi
Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97

Viesti Kirjoittaja JUHHisi »

Nyt kun kypärää on muutaman tunnin pitäny päässä niin on muotoutunu / väljistyny sopivaks kun alkuun tuntu vähän tiukalta.
Vastaa Viestiin