eturatas(kulunut)

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

ikibemaristi
Viestit: 10
Liittynyt: Su Joulu 26, 2010 10:12 pm
Pyörä: BMW F 650twin GS

Re: eturatas(kulunut)

Viesti Kirjoittaja ikibemaristi »

rasvaan ketjua raskaasti ja pesen ketjut öljyllä parin viikon välein, on se mopo kyllä ihan rasvassa mutta takaratas kestää helposti 35000 ja eturattaalla ajaa varmasti 20000, ketjun vaihdan joka toinen vuosi. tosin rattaiden pitää olla alkuperäisiä jotka ovat kovempia kuin jotkut tarvikejutut

ikibemaristi
Vastaa Viestiin