Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- MarkusH
- Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Re: Tulitko vastaan??
Pari Kottaraista havaittu Norjan Alta:ssa tankilla tiistaina ja eilen tulossa samalta suunnalta kohti Enontekiötä. Itse olin liikkeellä bred last -kyltein varustetulla Actros mersulla. Koitin morjestella tuulilasin takaa (kateellisena).
Uraa uurtava motoristi
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Kukas se tumman sinivihreällä ATllä, mustien sivulaukkujen kanssa tänään körötteli n. klo 18 Herukassa, Oulussa? Saa sitä tulla ainakin pihalle kääntymään ja morjestamaan, kun kerran vierestä ajaa!
Tulin kaupasta mesevanhuksella, enkä oikein erottanut (enkä uskonut) että sieltä oikeasti tulee AT vastaan. Sinulla oli varmaan aurinko silmissä.
Tulin kaupasta mesevanhuksella, enkä oikein erottanut (enkä uskonut) että sieltä oikeasti tulee AT vastaan. Sinulla oli varmaan aurinko silmissä.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Joku ajelee säännöllisen epäsäännöllisesti ilmeisesti 1-mukisella 4t vehkeellä entistä ehikin pikataivalta. Ostettiin lapsuudenkoti tuolta pätkän varresta.
Onko palstalaisia?
Onko palstalaisia?
Mopot: Yamaha XTZ 900 Projekti Projektikuvia
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
- jonkko
- Pyörä: KTM 640 Adventure
MarkusH kirjoitti:Pari Kottaraista havaittu Norjan Alta:ssa tankilla tiistaina ja eilen tulossa samalta suunnalta kohti Enontekiötä. Itse olin liikkeellä bred last -kyltein varustetulla Actros mersulla. Koitin morjestella tuulilasin takaa (kateellisena).
Jos oli hopeanväriset niin olin minä ja Kimme.
Mulla oli toi hopea coyote zydeemi ja punainen pieni rinkka seläs
Bred last kyltillisiä osui silmiin muutamia niissä maisemis.
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Mahtoiko olla foorumilaisia joka tyrkkäs eilen vähän kasin jälkeen illalla Laaksotietä Koivukylänväylän yli Husaberilla jonkun nakun kanssa? Oli ne vaan komeet saundit yksmukisesta ja keulakin tais olla kevyt.
Timing Has a Lot to Do With the Outcome of a Rain Dance
Lauantaina tuli matkaenduroita vastaan useampiakin:
- Hausjärvellä neljän-viiden maissa Puujaantien ja Oikotien risteyksessä kolmen pyörän ryhmä kääntyi Oikotielle, josta itse olin tulossa.
- Oliko Hämeen linnan edustalla ihan itse KN76, joka tuli mustalla kotkanpojalla vastaan? Lapanen nousi molemmilla kyllä reilummasti.
- Paluumatkalla Lopella Ojajärven länsipuolella oli surauteltu jälkien perusteella. Hiukan ennen pomppi pari peuraakin metsätien poikki.
- Hausjärvellä neljän-viiden maissa Puujaantien ja Oikotien risteyksessä kolmen pyörän ryhmä kääntyi Oikotielle, josta itse olin tulossa.
- Oliko Hämeen linnan edustalla ihan itse KN76, joka tuli mustalla kotkanpojalla vastaan? Lapanen nousi molemmilla kyllä reilummasti.
- Paluumatkalla Lopella Ojajärven länsipuolella oli surauteltu jälkien perusteella. Hiukan ennen pomppi pari peuraakin metsätien poikki.
Meidän poppoohan se siellä vaikutti. Näin kyllä jostain rekasta lapasen heiluvan. Olit vissiin sitten sinä.MarkusH kirjoitti:Pari Kottaraista havaittu Norjan Alta:ssa tankilla tiistaina ja eilen tulossa samalta suunnalta kohti Enontekiötä. Itse olin liikkeellä bred last -kyltein varustetulla Actros mersulla. Koitin morjestella tuulilasin takaa (kateellisena).
Sami
-
Larsanjus
- Pyörä: 950 Adv -04
Mää olin porukassa keskimmäisenä. Oli kartturilla niin kova meno päällä ettei kerennyt jutulle.peteace kirjoitti:Lauantaina tuli matkaenduroita vastaan useampiakin:
Oli valmis 120km reitti kartalla, välillä oltiin kartan ulkopuolella ja loppulenkki oikastiin, tuloksena 195km sorarännniä. Hauskaa oli!
- Muddy Waters
- Pyörä: KTM+GSA
PikkuTennari-kuskia tuli morjestettua Satamakadun ja Koulukadun risteyksessä... Tänään siinä hieman ennen kuutta...
Sinäkö?
Sinäkö?
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Kyllä ihan itse olin!peteace kirjoitti:Lauantaina tuli matkaenduroita vastaan useampiakin:
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Hep! Sotilaallinen tervehdys.Muddy Waters kirjoitti:PikkuTennari-kuskia tuli morjestettua Satamakadun ja Koulukadun risteyksessä... Tänään siinä hieman ennen kuutta...
Sinäkö?
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Kapo,tulitko vastaan hirvaskankaalla tänään n.18.30 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Kyllä olin noihin aikoihin sielläpäin ajelemassa. Millä vekottimella olit liikenteessä, kun en rekisteröinyt?gixxerman kirjoitti:Kapo,tulitko vastaan hirvaskankaalla tänään n.18.30
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Olin pikkugeellä
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- MarkusH
- Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Juu morjes vaansrbg kirjoitti:Meidän poppoohan se siellä vaikutti. Näin kyllä jostain rekasta lapasen heiluvan. Olit vissiin sitten sinä.MarkusH kirjoitti:Pari Kottaraista havaittu Norjan Alta:ssa tankilla tiistaina ja eilen tulossa samalta suunnalta kohti Enontekiötä. Itse olin liikkeellä bred last -kyltein varustetulla Actros mersulla. Koitin morjestella tuulilasin takaa (kateellisena).
Uraa uurtava motoristi