Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Pari Kottaraista havaittu Norjan Alta:ssa tankilla tiistaina ja eilen tulossa samalta suunnalta kohti Enontekiötä. Itse olin liikkeellä bred last -kyltein varustetulla Actros mersulla. Koitin morjestella tuulilasin takaa (kateellisena).
Uraa uurtava motoristi
rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Kukas se tumman sinivihreällä ATllä, mustien sivulaukkujen kanssa tänään körötteli n. klo 18 Herukassa, Oulussa? Saa sitä tulla ainakin pihalle kääntymään ja morjestamaan, kun kerran vierestä ajaa! :)

Tulin kaupasta mesevanhuksella, enkä oikein erottanut (enkä uskonut) että sieltä oikeasti tulee AT vastaan. Sinulla oli varmaan aurinko silmissä.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Jiibee
Pyörä: xtz-???

Viesti Kirjoittaja Jiibee »

Joku ajelee säännöllisen epäsäännöllisesti ilmeisesti 1-mukisella 4t vehkeellä entistä ehikin pikataivalta. Ostettiin lapsuudenkoti tuolta pätkän varresta.
Onko palstalaisia?
Mopot: Yamaha XTZ 900 Projekti Projektikuvia
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

MarkusH kirjoitti:Pari Kottaraista havaittu Norjan Alta:ssa tankilla tiistaina ja eilen tulossa samalta suunnalta kohti Enontekiötä. Itse olin liikkeellä bred last -kyltein varustetulla Actros mersulla. Koitin morjestella tuulilasin takaa (kateellisena).

Jos oli hopeanväriset niin olin minä ja Kimme.
Mulla oli toi hopea coyote zydeemi ja punainen pieni rinkka seläs
Bred last kyltillisiä osui silmiin muutamia niissä maisemis.
Liitteet
Fisustustauko pohjoisessa jäämeressä..jpg
Mr. J
Pyörä: KLR White Whale

Viesti Kirjoittaja Mr. J »

Mahtoiko olla foorumilaisia joka tyrkkäs eilen vähän kasin jälkeen illalla Laaksotietä Koivukylänväylän yli Husaberilla jonkun nakun kanssa? Oli ne vaan komeet saundit yksmukisesta ja keulakin tais olla kevyt.
Timing Has a Lot to Do With the Outcome of a Rain Dance
peteace
Pyörä: kauramoottori

Viesti Kirjoittaja peteace »

Lauantaina tuli matkaenduroita vastaan useampiakin:

- Hausjärvellä neljän-viiden maissa Puujaantien ja Oikotien risteyksessä kolmen pyörän ryhmä kääntyi Oikotielle, josta itse olin tulossa.

- Oliko Hämeen linnan edustalla ihan itse KN76, joka tuli mustalla kotkanpojalla vastaan? Lapanen nousi molemmilla kyllä reilummasti. :)

- Paluumatkalla Lopella Ojajärven länsipuolella oli surauteltu jälkien perusteella. Hiukan ennen pomppi pari peuraakin metsätien poikki.
srbg
Pyörä: 990s

Viesti Kirjoittaja srbg »

MarkusH kirjoitti:Pari Kottaraista havaittu Norjan Alta:ssa tankilla tiistaina ja eilen tulossa samalta suunnalta kohti Enontekiötä. Itse olin liikkeellä bred last -kyltein varustetulla Actros mersulla. Koitin morjestella tuulilasin takaa (kateellisena).
Meidän poppoohan se siellä vaikutti. Näin kyllä jostain rekasta lapasen heiluvan. Olit vissiin sitten sinä. 8)
Sami
Larsanjus
Pyörä: 950 Adv -04

Viesti Kirjoittaja Larsanjus »

peteace kirjoitti:Lauantaina tuli matkaenduroita vastaan useampiakin:

- Hausjärvellä neljän-viiden maissa Puujaantien ja Oikotien risteyksessä kolmen pyörän ryhmä kääntyi Oikotielle, josta itse olin tulossa.
Mää olin porukassa keskimmäisenä. Oli kartturilla niin kova meno päällä ettei kerennyt jutulle.
Oli valmis 120km reitti kartalla, välillä oltiin kartan ulkopuolella ja loppulenkki oikastiin, tuloksena 195km sorarännniä. Hauskaa oli!
Muddy Waters
Pyörä: KTM+GSA

Viesti Kirjoittaja Muddy Waters »

PikkuTennari-kuskia tuli morjestettua Satamakadun ja Koulukadun risteyksessä... Tänään siinä hieman ennen kuutta...
Sinäkö?
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
KN76
Pyörä: R 1200 GS

Viesti Kirjoittaja KN76 »

peteace kirjoitti:Lauantaina tuli matkaenduroita vastaan useampiakin:

- Oliko Hämeen linnan edustalla ihan itse KN76, joka tuli mustalla kotkanpojalla vastaan? Lapanen nousi molemmilla kyllä reilummasti. :)

- Paluumatkalla Lopella Ojajärven länsipuolella oli surauteltu jälkien perusteella. Hiukan ennen pomppi pari peuraakin metsätien poikki.
Kyllä ihan itse olin! :mrgreen:
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
mKA
Pyörä: XTZ660 Ténéré

Viesti Kirjoittaja mKA »

Muddy Waters kirjoitti:PikkuTennari-kuskia tuli morjestettua Satamakadun ja Koulukadun risteyksessä... Tänään siinä hieman ennen kuutta...
Sinäkö?
Hep! Sotilaallinen tervehdys. 8)
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Kapo,tulitko vastaan hirvaskankaalla tänään n.18.30 :?:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
kapo
Pyörä: on

Viesti Kirjoittaja kapo »

gixxerman kirjoitti:Kapo,tulitko vastaan hirvaskankaalla tänään n.18.30 :?:
Kyllä olin noihin aikoihin sielläpäin ajelemassa. Millä vekottimella olit liikenteessä, kun en rekisteröinyt?
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Pikkugee.JPG
Olin pikkugeellä
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

srbg kirjoitti:
Meidän poppoohan se siellä vaikutti. Näin kyllä jostain rekasta lapasen heiluvan. Olit vissiin sitten sinä. 8)
Juu morjes vaan :mrgreen: On kyllä uskomattoman komeita maisemia. Varsinkin ruskan aikaan
Uraa uurtava motoristi
Vastaa Viestiin