Pilssi kirjoitti:SE JA 990ADVE. Ruskon ja Vahdon välissä. Pete v ja Akileus vai miten se nyt meni
Ite kotilolla mökille olin menossa. Nostin kyllä kaikki kudinpuikot ylös
Juu emmääkä huamannu Tairettiin keskittyä keulimiseen taijotain, sillo ei passaa irrottaa kättä .
terv. Tapsa ja SE (SE tulee myyntiin, saa ostaa)
p.s mul o karmee mopokuume, osta Pilssi hyvä SE
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
Pilssi kirjoitti:SE JA 990ADVE. Ruskon ja Vahdon välissä. Pete v ja Akileus vai miten se nyt meni
Ite kotilolla mökille olin menossa. Nostin kyllä kaikki kudinpuikot ylös
Juu emmääkä huamannu Tairettiin keskittyä keulimiseen taijotain, sillo ei passaa irrottaa kättä .
terv. Tapsa ja SE (SE tulee myyntiin, saa ostaa)
p.s mul o karmee mopokuume, osta Pilssi hyvä SE
Houkuttelevaa kyllä. Toki saa toi Supertenere enduro tenere enduro riittää
Menitko kokeilemaan peten pyörää ja se oli sitten menoa?
Positiivista huomata, että aurinkoinen sää on aktivoinut muutkin sunnuntai soralle...
Ensimmäinen heimoveli tuli vastaan Lempäälässä Savontien mahtavissa mutkissa kello kuuden korvilla, itse oltiin liikkeellä kahden pyörän voimin.
Kärjessä tumma BMW F800GS ja perässä harmaa Kawasaki KLE500.
Vauhdin hurmassa en kerinnyt tehdä muita havaintoja, kuin komean morjestuksen ja mahdollisesti valkoisen kurapyörän, kuskilla taisi olla jotain sinistä... mene ja tiedä!
Seuraava osuma tuli tuntia myöhemmin Sääksjärvellä Kannistontien ja rajajärventien risteyksessä kun pysähdyin näppäilemään navia.
Lempäälän suunnasta porhalsi jälleen valkoinen kurapyörä, olisikohan ollut vanhempi sukisuki tai joku muu... Jälleen morjesteltiin komeasti.
Mahtava viikonloppu, miltei 600km soraa/hiekkaa. Taisi mukaan mahtua itseasiassa yksi 5 metrin suopätkäkin, mikä tosin päättyi hikeen.
Tänään aikaslailla puoliltapäivin Surkeen ja Parkkolan välillä(Punasuo) kaksi enskaa, eka mahdollisesti kotarikuusysikymppi. Tervehdykset vaihdettiin. Villi veikkaukseni on Birdie?
Ajelin pikku lenkin Päntäne-Rovaniemi-Kuusamo-Päntäne isompia ja pienempiä teitä ja vähän oli prätkiä liikkeellä. Ainut enska, jonka näin, oli poliisi Vaalassa mahdollisesti pikkutenerellä, jossa oli alulaukut. Ei nostanut kättä.
JKM kirjoitti:Tänään aikaslailla puoliltapäivin Surkeen ja Parkkolan välillä(Punasuo) kaksi enskaa, eka mahdollisesti kotarikuusysikymppi. Tervehdykset vaihdettiin. Villi veikkaukseni on Birdie?
Veikkaan et se olin mä ja kaverini. Itse olin mustissa ajokamppeissa, mustalla dr-z:lla perässä. Särkijärven laavulla kävästiin.
JKM kirjoitti:Tänään aikaslailla puoliltapäivin Surkeen ja Parkkolan välillä(Punasuo) kaksi enskaa, eka mahdollisesti kotarikuusysikymppi. Tervehdykset vaihdettiin. Villi veikkaukseni on Birdie?
Veikkaan et se olin mä ja kaverini. Itse olin mustissa ajokamppeissa, mustalla dr-z:lla perässä. Särkijärven laavulla kävästiin.
Hyvä että vastaantuliat on nyt tiedossa . Me käytiin monenmoisia mutkateitä Kuhmoisissa.