Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Oli kärsimysten taival käydä inarin uisteluissa kun ei päässy perinteiseen tapaan pyörällä...
Rovaniemen ja Vikajärven välissä tuli eilen puoli ysin aikaan pohjoseen päin kiireisen näkönen
matkalainen kaunottarella jonka olin tunnistavinani XL-hontaksi.
Komeasti papatti...
Perjantaina mennessä ajeli saariselän pohjospuolella mettikon laiassa
3 hemmoa kotareilla, ne taisi olla niitä Jyskyn vuokravehkeitä ku niin rauhassa menivät! Kyllä pisti vihaksi kattoa a*ton penkiltä...
Rovaniemen ja Vikajärven välissä tuli eilen puoli ysin aikaan pohjoseen päin kiireisen näkönen
matkalainen kaunottarella jonka olin tunnistavinani XL-hontaksi.
Komeasti papatti...
Perjantaina mennessä ajeli saariselän pohjospuolella mettikon laiassa
3 hemmoa kotareilla, ne taisi olla niitä Jyskyn vuokravehkeitä ku niin rauhassa menivät! Kyllä pisti vihaksi kattoa a*ton penkiltä...
-
kymppivalve
- Pyörä: fillari
Helsingin Postikeskuksen pihalla oli keltainen gessu ja vähän matkan päässä upea vanha kunnon KLR 600, täysin samanmoinen kun oli minullakin... Ja sitten helsingin kalliossa on välillä näynyt Adventure n. aamu yhdeksän aikoihin; ajaa kirstinkatua ja kääntyy helsinginkadulle jatkaakseen töölönlahdelle päin. Mahtaako kukaan olla foorumilaisia? Tuo Adventure bongattu lähinnä kevättalvella...
Varmaankin minä. Tuota kautta ajelen työmatkoja satunnaisen kummallisiin aikoihin aamu ja iltapäivällä. Mopo on 950 Adventure '04, mutta voi näyttää supermotolta tai muuten erikoiselta, kun pleksi on vaihdettu mustaan ämpärimuoviin, jossa leveä oranssi raita keskellä.JIIÄSSÄ kirjoitti:Kaukajärven nurkilla Saarenmaantiellä tuli joku vastaan 950 Kotarilla, supermoto varmaankin...joku "täältä"..?
-Tero-
Olikohan muuten joku ryhmäläinen eilen vai toissapäivänä iltasella liikkeellä Kangasalan Mobilian risteys - Vehoniemi -akselilla. Tuli Mobilian suunnasta jollain enskalla Lahdentielle (vt.12) ja teki pari epätoivoista keulimisyritystä. Sitten tsekkasi ympärilleen (näkikö kukaaan? jäikö tientukoksi 80 alueella? ehkä?) ja poistui tapeilla seisten ylämäkeen...
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Eilen oli Kellon liikenneympyrässä (rakenteilla) noin klo 16:15 valkea Suzuki DR 650. Minä olin liikkeellä autolla. Luulen että sama pyörä tuli vastaan pintatiellä noin klo 22 jossain Kellon Shellin tietämillä. Jos olet paikallisia, ota yhteyttä. Haukiputaalla alkaa olla niin paljon foorumilaisia että kohta saadaan pystyyn vaikkapa oma moottorikerho
JPT, MarkkuH, Tase, ....
tulitko vastaan
Käännetään tämä otsiko tähän; tuletko vastaan?
Jossakin päin Suomea liikkuu, musta dr650 rse, reilun viikon ajan.
Lisävalot ja säkki pitkittäin takana.
Se olen minä.
canam
Jossakin päin Suomea liikkuu, musta dr650 rse, reilun viikon ajan.
Lisävalot ja säkki pitkittäin takana.
Se olen minä.
canam
ciao,Tase kirjoitti:Eilen oli Kellon liikenneympyrässä (rakenteilla) noin klo 16:15 valkea Suzuki DR 650. Minä olin liikkeellä autolla. Luulen että sama pyörä tuli vastaan pintatiellä noin klo 22 jossain Kellon Shellin tietämillä. Jos olet paikallisia, ota yhteyttä. Haukiputaalla alkaa olla niin paljon foorumilaisia että kohta saadaan pystyyn vaikkapa oma moottorikerho![]()
JPT, MarkkuH, Tase, ....
ja kohta minäkin,
nimittäin Kellossa kasvanut ja Shellillä vieläkin tankkaan ja joskus bisseä ostan....
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Tuo se TT350 tänne ja laita rekisteriin. Niitä ei nimittäin ihan joka päivä näe ja kyllä sillä reissuissa pärjää. Porukka-ajelut ovat maisemienkatselua ja retkeilyhenkisiä, onhan kysymyksessä matkaendurot. Kuumat ryhmät ovat sitten erikseen.FinMoto kirjoitti:ciao,Tase kirjoitti:Eilen oli Kellon liikenneympyrässä (rakenteilla) noin klo 16:15 valkea Suzuki DR 650. Minä olin liikkeellä autolla. Luulen että sama pyörä tuli vastaan pintatiellä noin klo 22 jossain Kellon Shellin tietämillä. Jos olet paikallisia, ota yhteyttä. Haukiputaalla alkaa olla niin paljon foorumilaisia että kohta saadaan pystyyn vaikkapa oma moottorikerho![]()
JPT, MarkkuH, Tase, ....
ja kohta minäkin,
nimittäin Kellossa kasvanut ja Shellillä vieläkin tankkaan ja joskus bisseä ostan....![]()
![]()
mutta en tiedä mitä tuon TT350n kanssa teen, tuonko ja laitanko rekisteriin....kai sillä teitä vois vähän ainakin seurailla...
- Marko Leiviskä
Eilen tuli pari mopoa vastaan noin klo 20 maissa hiekkatietä Kalimekylän suunnasta Alakyläntielle päin. Toinen tais olla Domi, toista en hokassut katsoa. Molemmilla kuskeilla oli Kurapyöräilijöiden uutukaiset paidat päällä (jota en itse ehtinyt tilaamaan... =/). Morjestelin Dakarin selästä kun piti käyttää tyttöä (3v.) ilta-ajelulla hiekkatiellä kotinurkilla.
On muuten tyttöä ruvennut sen verta mopot kiinnostamaan jo varhaisessa iässä, että pitää kohtapuolin hommata oma kurapyörä...
On muuten tyttöä ruvennut sen verta mopot kiinnostamaan jo varhaisessa iässä, että pitää kohtapuolin hommata oma kurapyörä...
Marko Leiviskä
BMW F 650 GS Dakar
BMW F 650 GS Dakar
Taidettiinpa jor:n kanssa tulla vastaan jälkikasvua kulettanutta Dakaria Alakyläntien korvilla. Syvemmällä metsässä tapasimme myös Haukiputaan poliisin maijan jonka vänkäri yritti epätoivoisesti tutkata meitä oikein kurottaen puolivartaloa auton ikkunan ulkopuolelle. Mutta mitäpä meissä on tutkailemista:)
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94