Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

karmolis
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Haminassa Sivatista itään tuli lauantaina metsäautotietä vastaan lauantaina ilmeisesti Super Tenere. Morjestelin kovin ja mietin jo hännystelemään lähtöä mutta pölyä oli sen verran ettei siellä mitään olis nähnyt joten jatkoin kohti Haminaa.
Jukka
Site Admin
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Oli kärsimysten taival käydä inarin uisteluissa kun ei päässy perinteiseen tapaan pyörällä...

Rovaniemen ja Vikajärven välissä tuli eilen puoli ysin aikaan pohjoseen päin kiireisen näkönen
matkalainen kaunottarella jonka olin tunnistavinani XL-hontaksi.
Komeasti papatti...

Perjantaina mennessä ajeli saariselän pohjospuolella mettikon laiassa
3 hemmoa kotareilla, ne taisi olla niitä Jyskyn vuokravehkeitä ku niin rauhassa menivät! Kyllä pisti vihaksi kattoa a*ton penkiltä...
JIIÄSSÄ

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Kaukajärven nurkilla Saarenmaantiellä tuli joku vastaan 950 Kotarilla, supermoto varmaankin...joku "täältä"..?
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
kymppivalve
Pyörä: fillari

Viesti Kirjoittaja kymppivalve »

Tulitko vastaan??
EN tullut! :lol: 8) :lol: 8)
adventure muka painava?
aapo
Pyörä: DR 750 S

Viesti Kirjoittaja aapo »

Länsisatamassa nosturin nurkalla (helsinki) 27.7 aamulla joku ajeli risteyksessä ohi DR 650 RS:llä ja nosti kättä. Oliko paikallisia (tarkoitan foorumilaisa) ?
-too Big to fail-
perttu
Pyörä: T7

Viesti Kirjoittaja perttu »

Helsingin Postikeskuksen pihalla oli keltainen gessu ja vähän matkan päässä upea vanha kunnon KLR 600, täysin samanmoinen kun oli minullakin... Ja sitten helsingin kalliossa on välillä näynyt Adventure n. aamu yhdeksän aikoihin; ajaa kirstinkatua ja kääntyy helsinginkadulle jatkaakseen töölönlahdelle päin. Mahtaako kukaan olla foorumilaisia? Tuo Adventure bongattu lähinnä kevättalvella...
Adventure

Viesti Kirjoittaja Adventure »

JIIÄSSÄ kirjoitti:Kaukajärven nurkilla Saarenmaantiellä tuli joku vastaan 950 Kotarilla, supermoto varmaankin...joku "täältä"..?
Varmaankin minä. Tuota kautta ajelen työmatkoja satunnaisen kummallisiin aikoihin aamu ja iltapäivällä. Mopo on 950 Adventure '04, mutta voi näyttää supermotolta tai muuten erikoiselta, kun pleksi on vaihdettu mustaan ämpärimuoviin, jossa leveä oranssi raita keskellä.

-Tero-

Olikohan muuten joku ryhmäläinen eilen vai toissapäivänä iltasella liikkeellä Kangasalan Mobilian risteys - Vehoniemi -akselilla. Tuli Mobilian suunnasta jollain enskalla Lahdentielle (vt.12) ja teki pari epätoivoista keulimisyritystä. Sitten tsekkasi ympärilleen (näkikö kukaaan? jäikö tientukoksi 80 alueella? ehkä?) ja poistui tapeilla seisten ylämäkeen...
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

Eilen oli Kellon liikenneympyrässä (rakenteilla) noin klo 16:15 valkea Suzuki DR 650. Minä olin liikkeellä autolla. Luulen että sama pyörä tuli vastaan pintatiellä noin klo 22 jossain Kellon Shellin tietämillä. Jos olet paikallisia, ota yhteyttä. Haukiputaalla alkaa olla niin paljon foorumilaisia että kohta saadaan pystyyn vaikkapa oma moottorikerho :lol: :lol: JPT, MarkkuH, Tase, ....
canam
Pyörä: canam

tulitko vastaan

Viesti Kirjoittaja canam »

Käännetään tämä otsiko tähän; tuletko vastaan?
Jossakin päin Suomea liikkuu, musta dr650 rse, reilun viikon ajan.
Lisävalot ja säkki pitkittäin takana.
Se olen minä.
canam
FinMoto

Viesti Kirjoittaja FinMoto »

Tase kirjoitti:Eilen oli Kellon liikenneympyrässä (rakenteilla) noin klo 16:15 valkea Suzuki DR 650. Minä olin liikkeellä autolla. Luulen että sama pyörä tuli vastaan pintatiellä noin klo 22 jossain Kellon Shellin tietämillä. Jos olet paikallisia, ota yhteyttä. Haukiputaalla alkaa olla niin paljon foorumilaisia että kohta saadaan pystyyn vaikkapa oma moottorikerho :lol: :lol: JPT, MarkkuH, Tase, ....
ciao,
ja kohta minäkin,
nimittäin Kellossa kasvanut ja Shellillä vieläkin tankkaan ja joskus bisseä ostan.... :lol: :lol: :lol: mutta en tiedä mitä tuon TT350n kanssa teen, tuonko ja laitanko rekisteriin....kai sillä teitä vois vähän ainakin seurailla... :wink:
Tase

FinMoto kirjoitti:
Tase kirjoitti:Eilen oli Kellon liikenneympyrässä (rakenteilla) noin klo 16:15 valkea Suzuki DR 650. Minä olin liikkeellä autolla. Luulen että sama pyörä tuli vastaan pintatiellä noin klo 22 jossain Kellon Shellin tietämillä. Jos olet paikallisia, ota yhteyttä. Haukiputaalla alkaa olla niin paljon foorumilaisia että kohta saadaan pystyyn vaikkapa oma moottorikerho :lol: :lol: JPT, MarkkuH, Tase, ....
ciao,
ja kohta minäkin,
nimittäin Kellossa kasvanut ja Shellillä vieläkin tankkaan ja joskus bisseä ostan.... :lol: :lol: :lol: mutta en tiedä mitä tuon TT350n kanssa teen, tuonko ja laitanko rekisteriin....kai sillä teitä vois vähän ainakin seurailla... :wink:
Tuo se TT350 tänne ja laita rekisteriin. Niitä ei nimittäin ihan joka päivä näe ja kyllä sillä reissuissa pärjää. Porukka-ajelut ovat maisemienkatselua ja retkeilyhenkisiä, onhan kysymyksessä matkaendurot. Kuumat ryhmät ovat sitten erikseen.
Marko Leiviskä

Viesti Kirjoittaja Marko Leiviskä »

Eilen tuli pari mopoa vastaan noin klo 20 maissa hiekkatietä Kalimekylän suunnasta Alakyläntielle päin. Toinen tais olla Domi, toista en hokassut katsoa. Molemmilla kuskeilla oli Kurapyöräilijöiden uutukaiset paidat päällä (jota en itse ehtinyt tilaamaan... =/). Morjestelin Dakarin selästä kun piti käyttää tyttöä (3v.) ilta-ajelulla hiekkatiellä kotinurkilla. :D

On muuten tyttöä ruvennut sen verta mopot kiinnostamaan jo varhaisessa iässä, että pitää kohtapuolin hommata oma kurapyörä... :lol:
Marko Leiviskä
BMW F 650 GS Dakar
Tase

kirppu kirjoitti:...
Syvemmällä metsässä tapasimme myös Haukiputaan poliisin maijan jonka vänkäri yritti epätoivoisesti tutkata meitä oikein kurottaen puolivartaloa auton ikkunan ulkopuolelle.
...
Missä metsissä se Haukiputaan poliisi tutkaa?
kirppu
Pyörä: NN.

Viesti Kirjoittaja kirppu »

Taidettiinpa jor:n kanssa tulla vastaan jälkikasvua kulettanutta Dakaria Alakyläntien korvilla. Syvemmällä metsässä tapasimme myös Haukiputaan poliisin maijan jonka vänkäri yritti epätoivoisesti tutkata meitä oikein kurottaen puolivartaloa auton ikkunan ulkopuolelle. Mutta mitäpä meissä on tutkailemista:)
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
Tase

Taas tuli dejavuu. Minä kysyin Kirpulta ennen kuin hän oli kertonut asiaansa. :roll:
Vastaa Viestiin