Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tulitko vastaan??
Ehkö joka kolmas vastaantuleva motoristi morjestaa. Pitäs varmaan ostaa joku oikea moottoripyörä.
On tainnut kokea inflaation tuo käden nosto, kun pyöriä on joka paikka pullollaan nykyään.
On tainnut kokea inflaation tuo käden nosto, kun pyöriä on joka paikka pullollaan nykyään.
Onhan noita morjestettavia täällä loviisanseudullakin vastaan tullut
Ite oon pyrkinyt moikkaamaan,vaikkei sitä vastakaikua aina saiskaan...kysehän on kumminkin "hauskanpidosta",niin toi moikkaaminen on vähän kuin "yläfemma",tiedättehän mitä tarkoitan ?
Ite oon pyrkinyt moikkaamaan,vaikkei sitä vastakaikua aina saiskaan...kysehän on kumminkin "hauskanpidosta",niin toi moikkaaminen on vähän kuin "yläfemma",tiedättehän mitä tarkoitan ?
Foorumin "sekakäyttäjä"
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Näin o, täällä on muutamissa mopoissa Kotarin maski joten aika usein on moikattu mopokuskilleRiku76 kirjoitti:Taitaa Kotari ja Derbi näyttää edestä päin jotenkin samanlaiselta.
Oikeastaan mitä välii? Kurapyörän alkuja nekin on ja on siinä mopopojalla rinta rottingilla kun pääsee snägärillä lesoomaan että kotarikuskit moikkaa kun tulee vastaan
Täällä pk-seudulla tulee päivittäin todella paljon pyöriä vastaan ja aina ei jaksa lapasta nostaa, kurapyörät on asia erikseen.
Kylätason kurapyöräilijä.
Joo,toki on pk-seudulla ehkä pikkasen vaikeempi keskittyä ajamiseen ja morjesteluun yhtaikaaTäällä pk-seudulla tulee päivittäin todella paljon pyöriä vastaan ja aina ei jaksa lapasta nostaa, kurapyörät on asia erikseen.
Foorumin "sekakäyttäjä"
- Kurainen mieli
- Pyörä: Honda XL 600 V
Itsekin katselin kerran että tulee kolme mopoa vastaan Sanginjoen suunnalla. Sitten kaikki kuskit nostivat kädet pystyyn ja moikkasin aatellen, ettei ne tainnut mopoja ollakaan.Riku76 kirjoitti:Mulle on käynny ihan samalla lailla, kun kaveri ajeli 690 Kotarilla vastaa, niin en morjestanu. Kattelin vaan että joku tulee mopolla vastaan (siis sellasella 50cc)Koheltaja kirjoitti:On se nyt jumankauta kun Tenerellä ajetaan vastaan, morjestetaan mun edellä olevaa katupyöräilijää mutta mun kurapyörän kohdalla lapanen pysyy kiinni ohjaustangossa. Taisi olla sellainen wannabe kurapyöräilijä![]()
Enkä kerro missä ettei tule paha mieli jos sattuu lukemaan![]()
Taitaa Kotari ja Derbi näyttää edestä päin jotenkin samanlaiselta.
Joskus moposkootterilla ajellessa tulee nostettua lapasta mp-vastaantulijoille. Yleensä vastaavat.
Täytyy vaan tervehtiä sillälailla uskottavasti ja häijy ilime naamalla.
Täytyy vaan tervehtiä sillälailla uskottavasti ja häijy ilime naamalla.
TransUralisti
Vähän myöhäinen sytytys mutta kuitenkin. Rautalammilla komee tohtori parkissa. Taisi olla Robocop.
treriksrøysare
Minähän se olin. Arvasin että varmaan joku foorumilaisista tulee vastaan kun morjensti niin komeesti.

- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
Joku AT(rd07?) kuski Vehmaisten suunnasta
Vähikkälän suvipuodin ohi 11 jälkeen ...
Bongattu kahvikupin ääreltä
Vähikkälän suvipuodin ohi 11 jälkeen ...
Bongattu kahvikupin ääreltä
-
garbonaare
- Pyörä: 1100gs
Tänään Salo-Perniö tiellä joku upealla keltamustalla bemarilla vastaan?
-
SavoSusi
- Pyörä: Africa Twin RD07A, entinen AT Army RD07
Joku ajoi mustalla AT RD07a:lla tänään klo 18 jälkeen moottoritiellä neulamäen kohdan ohi eteläänpäin. olisko foruumilainen?
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Kellon Kiviniemessä pyöriskelee isoja enskoja: 1200 gs, oranssi lc8 adventure ja AT on myös havaittu k-kaupan pihalla.
-
voetto
- Pyörä: 990 Adv
Pari isoa Adventurea näkynyt tässä Konneveden maisemissa, toinen oli Istunmäen Kivisalmessa parkissa, oranssi. Toinen tuli taasen Äijäläntiellä vastaan ajaen kohti Konnevettä. Mie olin autolla molemmissa tapauksissa, odotellen viileämpiä ajokelejä 
- Muddy Waters
- Pyörä: KTM+GSA
Muroleen kanavan jälkeen joku ajeli isolla Gessulla jonkin aikaa perässä ja jossain Teiskossa tuli TA vastaan.
Siis tänään molemmat joskus yhden jälkeen. Voorumilaisia?
Siis tänään molemmat joskus yhden jälkeen. Voorumilaisia?
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Joku tuli lempäälässä tänään vastaan rajajärventien kohdilla. Harvemmin näkee tuolla päin vastaantulijoita, kai.
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa