Kävin tänään nauvos ja sama pappa tuli vastaan,on meinaa helppoa tunnistaa ton transportterin etupää
Ja se keltainen gessu olen monta kertaa nähnyt,en tiedä kuk on eikä lienee foorumilaisia?
Ihme vaan ku ei pysähtynyt ku oli sentään mopotin toisena osapuolena.
Kolarihommia varten olisi periaatteessa hyvä kantaa mukana sellasta vakuutusyhtiöiden valmista vahinkokaavaketta, joka toimii todisteena tapahtuneesta kunhan se on oikein täytetty. Sen jälkeen kun lappunen on tehty niin paikalla jo kerran syypääksi itsensä tunnustanut ei pysty perumaan puheita. Suomessa mopoillessa en ole kyseistä lappusta mukana kanniskellut, auton hanskalokerossa mulla sen sijaan sellainen aina on varmuuden vuoksi.
Tuli ihan pakosta tämäkin ketju mieleen ja 2009 tapahtumat täällä.
Nyt olen Korppoossa ja kyllä on hyvät nämä "double take mirror" peilit.
Niistä oikeesti näkee jotain mitä takana tapahtuu.
Ihan liian kovaa ajavia autoilijoita näkee koko ajan. Yhden hullun päästin ohi vilkulla ja hidastamalla. Ajoi ihan takarenkaassa kiinni. Ei täällä näe kun vene- ja peltipoliiseja. Siinä kai syy....
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
takakura kirjoitti:Tuli ihan pakosta tämäkin ketju mieleen ja 2009 tapahtumat täällä.
Nyt olen Korppoossa ja kyllä on hyvät nämä "double take mirror" peilit.
Niistä oikeesti näkee jotain mitä takana tapahtuu.
Ihan liian kovaa ajavia autoilijoita näkee koko ajan. Yhden hullun päästin ohi vilkulla ja hidastamalla. Ajoi ihan takarenkaassa kiinni. Ei täällä näe kun vene- ja peltipoliiseja. Siinä kai syy....
Viime viikot on ollut noi punaiset fordin kameraautot joka päivä jossain väjjys,niil on muuten nykyään kamera eteenpäinkin.
Mahtaako olla pyöriä varten et kuvaavat molemmista sivuista kun edessä ei o rekkaria?
Mutta joo,toi Saaristotie on kyllä tunnettu siitä että kun turisti aika on niin kannattaa olla tosi tarkkaavainen,kun välillä vedetään pöpelikköön ihan vaan sen takia et kuski kattoo jotain ja sitten huomaa että mutkahan täsä ja ......
Kerran pari kuukaudessa vähintään
Itse sitä tietä tahkonut vähintään meno/palu tyylillä joka (työ) päivä päälle 15 vuotta niin yhtä sun toista on tullut eteen siinä aikana
Eilen Räyskälän pusikoista kotio päin pudotellessa Topenon - Rengon välillä osuin paikalle kun matkamallin Harrikka oli hetkeä aiemmin lipsahtanut ulos tieltä. Melko syvälle senkin jontkaan saa. Siinä oli jo talon isäntä auton kanssa ja sillä vedettiin pyörä ylös.
HD kuljettaja oli kuulemma antanut tietä takana tulleelle kyykylle, katse jäänyt hetkeksi peileihin ja vasemmalle taittuvasa kurvissa ajautui hitusen soralle josta penkkka sitten imaisi ojaan. Juuri ennen kaarretta on myös pienet heitot jotka edesauttoivat tilannetta. Jotensakin näin käsitin käyneen, onneksi ei tullut puut vastaan, lähin koivu reitillä oli varmaan parin metrin päässä.
Kuski selvisi mustelmilla ja pyörästäkin vielä tulee kalu, mutta pistää tuommonen aina miettimään. Monesti kun asvaltilla kolisee niin jälki on melko rujoa.
No nii nyt on talli tyhjä ja darrat paremmassa paikassa jatkoa ajatellen. Katsotaan talven mittaan miten tästä pyöräilyä jatketaan. ´Voi olla museopyörän vuoro, vaikka pienempi kevyempi enskakin on ollut joskus mielessä, kuinka vaan ensin pitää opetella kävelemään ja vasen käsi mukaan. On sitä vaan ihmisellä hiljanen olo tommosenkin mällin jälkeen, on tullut kiiteltyä sitä että on sellaisen ihmisen kanssa naimisissa kuin oma vaimo. Kaikille foorumilla turvallista matkaa siellä tien päällä. olli
Pikaista paranemista,ja muista ajatella positiivisesti,tapahtunutta ei voi muuttaa,mutta tulevaa voi.Vasta kun käy vaaksan päässä kuolemasta,osaa iloita aamuisin herätessä ihan vaan siitä,että on hengissä!Lähes jokaisella mustalla pilvellä on jonkinlainen kultareuna,täytyy vain ensin hyväksyä tapahtunut,että sen näkee.
loppujen lopuksi aika vähällä pääsin verraten pahimpaan jalat poikki, lantio halki ja vasen käsi nousi olkapäästä irti eli jänteet ja kiertjälihas irti. nyt harjoitellaan kävelemistä ja olen jo ohittanut 3- vuotiaan tason eli täältä tullaan. käsi voi haitata auyon saatin pyörän ajamista jonkin aikaa mutta siihen ei auta kuin harjoittelu kyllä täältä vielä tullaan ennen 60 v päiviä ja päristellään nyt harjoitellaan. turvallista matkaa kaikille ps teksti on luotu yhdellä sormella selällään maaten t. olli
olli kirjoitti:teksti on luotu yhdellä sormella selällään maaten t. olli
Treenautetaan kättäsi vielä lisää.
Minkälaisesta tällistä tulee tuollaista mainitsemaasi jälkeä, eli mihin osui ja kuinka lujaa. Käsittääkseni lantion halkeaminen on yksi pahimmista vammoista.
Pikaista (ja ennen kaikkea täydellistä) paranemista, taistelutahtoa ja motivaatiota sinulla onneksi näkyy olevan.