Kevät on siis saapunut. Loputtomalta tuntuneen talvihorroksen jälkeen pääsi dertsi ulkoilemaan ja hienoltahan se tuntui, tietenkin. Ja heti huomasi tuon härpättimen potentiaalin talvimopoiluun..ehkäpä ensi talvena ei enää tarvi mököttää..Tietty ne omat vähätkin kyvyt on taas hukassa, senhän huomasi jo tuolla lyhyellä (alle 40km) lenkillä mut eiköhän se taas tästä suttaannu.. Mukavaa uutta elämää kaikille, mä kuljen loppuviikon naama pystys ainakin.. On tää hianoo niin.
-J
Ekat sauhut...
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Kevät ja kevät,,, hmphmm
Mulla vaan näyttää odometri edelleenkin 00 000 km, mutta putket on jo sinisenä.
Kun saisi tarpeeksi rohkeutta suorittaa tuon 500m peililiukasta jäätä iskemättömillä silikoonipinnoitetuilla enduro3 renkailla. No on sitä tullut "tunneliajelua" (ei liity ihmis-ihmis kohtaamisiin) harrastettu liukkaammissa keleissä.
Riku
Mulla vaan näyttää odometri edelleenkin 00 000 km, mutta putket on jo sinisenä.
Kun saisi tarpeeksi rohkeutta suorittaa tuon 500m peililiukasta jäätä iskemättömillä silikoonipinnoitetuilla enduro3 renkailla. No on sitä tullut "tunneliajelua" (ei liity ihmis-ihmis kohtaamisiin) harrastettu liukkaammissa keleissä.
Riku
Riku. Mitäs myit nastarenkaas pois. Niillä pärjää, vaikka pikitiellä on vähän liukasta.
- Liitteet
-
- mopot 006.jpg
- (275.96 KiB) Tiedosto ladattu 158 kertaa
-
- mopot 005.jpg
- (270.2 KiB) Tiedosto ladattu 154 kertaa
Viimeksi muokannut Happi, Pe Maalis 24, 2006 10:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.