Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Dassault
Pyörä: CRF250L

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Dassault »

Jutale.ko se oli Supertenere.llä Lintulahdessa kyttäämässä 4-tielle päin puoli neljän maissa :?:
Kyllä se siitä...
Jutale
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere

Viesti Kirjoittaja Jutale »

No juu,minähän se :P Asun siinä 300m:n päässä,kaupalle olin lähössä käymään...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
vtwin
Pyörä: BMW, Ducati, Cube e-MTB

Viesti Kirjoittaja vtwin »

Nyt vasta muistin; juhannuksesta palaamassa bongasin 2 kurapyörää asikkala-lammi välillä, kääntyi pois hetikohta Lammin tieltä ja tulla tupsahti taas tuulosen liikenneympyrässä vastaan kun piti autoa mennä tankkaamaan. Sitten tämän jälkeen pyörät oli menneet kahville siihen lahdentien ja hämmenlinnan tien risteyksen lähellä olevalle kahvilalle. pyörien merkistä/mallista en osaa sanoa, toinen tais olla valkonen ja toinen sininen.
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Tänään kun tossa ehkä kolmen neljän välillä kaahasin pikkasen ennen Saarijärveä kuvasurautusta hakemaan tuli siinä vastaan lähellä Uuraistentien risteystä Honda kait transalppi takalaukulla.Tuli kiire,kun luulin olevan myös samaa hakemaan,morjestettiin siinä.Minä mustalla Gessulla sinivalk.ajoaksu päällä. :roll:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Jussi_S
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

Eilen keskiviikkona noin puoli kuuden maissa Lappeenrannan kohdalla kuutostiellä tuli vastaan Kouvolan suuntaan samanlainen, vihreä AT kuin omani ja oisko ollu BMW toisena, morjestettiin. Meinasi niskat nyrjähtää kun piti katsoa toisenkin kerran että samanvärinen pyörä kuin itelläkin. Erotuksena että oli valkoiset kaatumaraudat. Tunnistaako kukaan? 8)
AT -95
rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Hoksattu tänään Oulussa, Linnanmaan Prisman parkkikselle tullut "army-green" AT hyvillä varustuksilla. Boanon USD-keula, iso lasikuitutankki, norsunkorva-istuin jne.

Tuijotin silmät metrisillä varsilla mansikanmyyntipöydän äärellä, maksuhommissa.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Akilleus
Pyörä: KTM 1290 SAR

Viesti Kirjoittaja Akilleus »

Parolan panssarimuseon sisäänpääsyn lähellä lauantaina 03.07-10 n.klo 12:30 joku ajeli hyvän näköisellä tuunatulla SE:llä, jossa pieni tyylikäs valkotarrainen tuulisuoja, muutkin tarrat valkoisia, musta takapoksi ja sen edessä poikittain JackWolfskin'tuubi ja tietty työkalutuubia vasemman änkkärin tilalla ja vaimentimena se ainut ja oikea; Wings :mrgreen: . Itse kävelin samaiselle nurmikolle kohti omaa SE:täni :mrgreen: . Olisi ollut kiva vaihtaa muutama sana. Liukenit kuitenkin paikalta :oops: . Kenties foorumilainen??. Hyviä ajeluita kuitenkin 8)
terv. Tapsa ja SE
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
Juhana
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350

Viesti Kirjoittaja Juhana »

kauttualla aamulla Transalp.en nyt muista minkä värinen :oops: .ja säkylässä valkoinen?gessu suomenlipuilla varustettuna iltapäivällä

itse mustan kotilon kyytissä nitronationaleihin mennessä aamulla
Asmo
Pyörä: 690 Enduro

Viesti Kirjoittaja Asmo »

Suzukin iso tohtori (sininen) Häijään nesteellä jotain klo. 17.00? aikoihin?
Ei ole olemassa sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi!
a_man

Viesti Kirjoittaja a_man »

No kappas, sittenhän mä näin vilaukselta Akilleuksen & SE:n. Teitä oli vissiin isompikin joukko kun nurmikolla lepäili reilu 1/2 tusinaa kuräpyörää(TA:ta, gessua eri vuosikymmeniltä, isoa ja pientä aventurea..).

Mun piti nopeesti vaan käydä syömässä jäätelöt museon ravintolassa, mutta sinne asti ei ollutkaan asiaa ilman sisäänpääsylippua - joku sesonkipäivä vissiin. Jatkoin siis retkikamppeineni matkaa.

t. a
Akilleus kirjoitti:Parolan panssarimuseon sisäänpääsyn lähellä lauantaina 03.07-10 n.klo 12:30 joku ajeli hyvän näköisellä tuunatulla SE:llä, jossa pieni tyylikäs valkotarrainen tuulisuoja, muutkin tarrat valkoisia, musta takapoksi ja sen edessä poikittain JackWolfskin'tuubi ja tietty työkalutuubia vasemman änkkärin tilalla ja vaimentimena se ainut ja oikea; Wings :mrgreen: . Itse kävelin samaiselle nurmikolle kohti omaa SE:täni :mrgreen: . Olisi ollut kiva vaihtaa muutama sana. Liukenit kuitenkin paikalta :oops: . Kenties foorumilainen??. Hyviä ajeluita kuitenkin 8)
terv. Tapsa ja SE
mylly
Pyörä: TransAlp-98

Viesti Kirjoittaja mylly »

Kukas hurjapää kaahas pari tuntia sitte mun kooran peräs Ilimajoelta kurikkahan sinisellä xt:llä?
Fideltuntsa
Pyörä: XR400R & B12T

Viesti Kirjoittaja Fideltuntsa »

Naruskalla bongattu iltapäivällä pari SE:tä ja TT-jammu (ehkä), etelää kohti menossa. Liekkö foorumilaisia? Ite olin kalahommissa noin 100m päästä tieltä, niin ei voi varmaksi sanoa.
Muddy Waters
Pyörä: KTM+GSA

Viesti Kirjoittaja Muddy Waters »

Sunnuntaina tiellä 66 Juupajoen kohdilla AT illalla kymmen jälkeen. Tänään Orivedeltä heti Treelle päin ysitiellä AT
neljän aikaan. Tunnistaako kukaan?
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Omakinen
Pyörä: KTM 950 SE

Viesti Kirjoittaja Omakinen »

03.07.2010 Pärnun rantatiellä bongattu selkämyksessä teksti "huono tie, parempi mieli"! Henkilö ei liikkunut kumipyörillä, kuten emme mekään silloin.

Ei varmaan tarvitse kysyä oliko foorumilainen 8)
koolaaja
Pyörä: dr 800

Viesti Kirjoittaja koolaaja »

Apelix kirjoitti:Suzukin iso tohtori (sininen) Häijään nesteellä jotain klo. 17.00? aikoihin?
Mä se taisin olla, matkalla sodankylästä Kotkaan.
Vastaa Viestiin