Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

016054 kirjoitti:Wanhakoppanen afrikkalainen ruonantiellä n.klo 20. Itse olin paljussa ja nautin olutta... Oisko ollu voorumilaisia??
Itse näin myös afrikkalaisen yläneentiellä klo 18. Itse katselin mökin ikkunasta. Niin ja pyörä oli vihreä.
Uraa uurtava motoristi
Walt
Pyörä: Dominator, M-72

Viesti Kirjoittaja Walt »

Joku surautti eilen tuosta meidän postilaatikon ohi kottaraisella, äänistä päätellen ainakin 4satanen.
Lautiosaari-Keminmaa välillä toinen saman kaltainen tullut vastaan parikin kertaa.
Melko vähän on enskoja näkynyt näillä nurkilla, traktoreita kyllä riittää :mrgreen:
Etuveto, onko se joku veikkauksen uusi peli?
heneld
Pyörä: Honda XRV 650 RD03

Viesti Kirjoittaja heneld »

Tänään joskus klo 19.30(?), punainen Penari (iso gessu?) Kuopiossa paloopiston (kaatopaikan likellä) kohdilla tuli vastaan heilahduskäsi ojossa 8) Itse sillä afrikaanilla liikenteessä 8)

Henkka
Juhana
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Eilen torstaina sinivalkoinen pörinä bongattu kiukaisissa,armotonta ravia ikkunaan, mutta perävalot vain vilkkuivat :lol: olisko ollu susna?
Harri Hemmilä
Pyörä: R1200GS

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Kalajoen Hiekkasärkillä bongattu 3 kertaa Adventure Bemari, eilen ajoin Hiekkasärkit-Kalajoki perässä, mahtaako olla foorumin väkeä?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Walt

Tänään seisoskelin pihalla tupakilla niin iso viininpunainen dr surautti postilaatikon ohi.
Taitaa olla sittenkin harrastajia lähistöllä, kun ei näyttänyt kovin paljon tavaraa olevan matkassa.
daddy0
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Tänään viiden maissa keltainen DR-Z numerolla 7 tuli Länsiväylää keskustasta päin Nokian pääkonttorin kohdalla. Varustus oli kovin kurapyöräilijälle sopiva, joten mahtaako olla foorumilaisia?
Muddy Waters
Pyörä: KTM+GSA

Viesti Kirjoittaja Muddy Waters »

Taas ajoi joku Orivedellä Voitilan tietä enskalla, ehdin vain näkeen punaisen perälaukun.
Kukas kumma? :shock:

(siis minuutti sitten...)
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
joku_tyyppi
Pyörä: Husqvarna TE 610 IE

Viesti Kirjoittaja joku_tyyppi »

Missäköhän se oli, jossain siellä Marskin majan kulmilla kai, Räyskälän ja Lopin välillä. Aventyyrillä joku kahden maissa.
Ensio
Pyörä: Tracer GT & Radon ja Moustache

Viesti Kirjoittaja Ensio »

Olikos foorumilaisia se 2002-mallisen GS Dakarin kuski jonka kanssa morjenstettiin tänään siinä viiden maissa 66-tiellä Ruhalan ja Jäminkipohjan välillä? Samassa porukassa(?) oli keltainen kyykky kärjessä ja TA(?) seuraavana. Jäi mieleen kun ensimmäistä kertaa tuli vastaan justiinsa samanlainen pyörä kuin oma on 8) Itse siis ajelin etelään.
Walt

Jopas nyt on Ylipaakkolassa vilskettä, kun tänään pöristeli joku iso matkaenska taas postilaatikon ohi, saattoi olla AT ja kyytiläinenkin oli matkassa.
Oli kyllä mahtava keli, makailin volvon kontissa olutta maistelemassa ja katselin auringonlaskua, kun ei päässyt ajamaan lasten vahti vuorolta :roll:
HVA
Pyörä: KTM 950 Adventure S

Viesti Kirjoittaja HVA »

Tänää Ahlajärventiellä kaks enskaa vastaa foorumilaisia?
Viimeksi muokannut HVA, Pe Touko 14, 2010 12:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SamiV
Pyörä: AT

Viesti Kirjoittaja SamiV »

Jyväskylässä Kukkumäessä Myllyjärven suuntaan noin seitsemän aikaan illalla menossa KTM iso Adventure, 600 BMW ja olisiko ollut DR tai AT. Bongattiin tallin pihasta seisoessa.
Walt

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta..
Sellaista vaan tuossa mietin, että luultavimmin ei kannata kertoa kovin tarkkaan missä pihoissa on toisten pyöriä bongaillut, voin jopa kuvitella että joku voisi pahastua moisesta..

Äkkiä kun ajattelee niin on vähän kun hobbyhallin kuvastoa selailisi, kun ensin katsoo projekteista miten pyörä on rakennettu ja huollettu, seuraavaksi surautteluista miten ja missä sitä on käsitelty ja sit vielä tästä että mistä pihasta sen voi noutaa.

Kuuluiko tää nyt tuonne varkauden torjunta ketjuun?
SamiV
Pyörä: AT

Viesti Kirjoittaja SamiV »

Walt kirjoitti:Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta..
Sellaista vaan tuossa mietin, että luultavimmin ei kannata kertoa kovin tarkkaan missä pihoissa on toisten pyöriä bongaillut, voin jopa kuvitella että joku voisi pahastua moisesta..

Äkkiä kun ajattelee niin on vähän kun hobbyhallin kuvastoa selailisi, kun ensin katsoo projekteista miten pyörä on rakennettu ja huollettu, seuraavaksi surautteluista miten ja missä sitä on käsitelty ja sit vielä tästä että mistä pihasta sen voi noutaa.

Kuuluiko tää nyt tuonne varkauden torjunta ketjuun?
Jyväskylässä Kukkumäessä Myllyjärven suuntaan noin seitsemän aikaan illalla menossa KTM iso Adventure, 600 BMW ja olisiko ollut DR tai AT. Bongattiin tallin pihasta seisoessa

Kolme pyörää menossa Myllyjärven suuntaan ja nähtiin ne kun itse seisoimme tallimme pihassa. Ei tuota minusta oikein voi päätellä missä päin Suomea/Jyväskylää nuo kolme tien päällä ollutta pyörää asustavat ;) Ehkä ei nyt parhainta suomea jos jollekin välittyi mielikuva että ko.pyörät seisoivat tallimme pihassa.
Vastaa Viestiin