Itse näin myös afrikkalaisen yläneentiellä klo 18. Itse katselin mökin ikkunasta. Niin ja pyörä oli vihreä.016054 kirjoitti:Wanhakoppanen afrikkalainen ruonantiellä n.klo 20. Itse olin paljussa ja nautin olutta... Oisko ollu voorumilaisia??
Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- MarkusH
- Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Re: Tulitko vastaan??
Uraa uurtava motoristi
Joku surautti eilen tuosta meidän postilaatikon ohi kottaraisella, äänistä päätellen ainakin 4satanen.
Lautiosaari-Keminmaa välillä toinen saman kaltainen tullut vastaan parikin kertaa.
Melko vähän on enskoja näkynyt näillä nurkilla, traktoreita kyllä riittää
Lautiosaari-Keminmaa välillä toinen saman kaltainen tullut vastaan parikin kertaa.
Melko vähän on enskoja näkynyt näillä nurkilla, traktoreita kyllä riittää
Etuveto, onko se joku veikkauksen uusi peli?
-
heneld
- Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Tänään joskus klo 19.30(?), punainen Penari (iso gessu?) Kuopiossa paloopiston (kaatopaikan likellä) kohdilla tuli vastaan heilahduskäsi ojossa
Itse sillä afrikaanilla liikenteessä
Henkka
Henkka
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Eilen torstaina sinivalkoinen pörinä bongattu kiukaisissa,armotonta ravia ikkunaan, mutta perävalot vain vilkkuivat
olisko ollu susna?
-
Harri Hemmilä
- Pyörä: R1200GS
Kalajoen Hiekkasärkillä bongattu 3 kertaa Adventure Bemari, eilen ajoin Hiekkasärkit-Kalajoki perässä, mahtaako olla foorumin väkeä?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Tänään seisoskelin pihalla tupakilla niin iso viininpunainen dr surautti postilaatikon ohi.
Taitaa olla sittenkin harrastajia lähistöllä, kun ei näyttänyt kovin paljon tavaraa olevan matkassa.
Taitaa olla sittenkin harrastajia lähistöllä, kun ei näyttänyt kovin paljon tavaraa olevan matkassa.
- daddy0
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Viesti:
Tänään viiden maissa keltainen DR-Z numerolla 7 tuli Länsiväylää keskustasta päin Nokian pääkonttorin kohdalla. Varustus oli kovin kurapyöräilijälle sopiva, joten mahtaako olla foorumilaisia?
- Muddy Waters
- Pyörä: KTM+GSA
Taas ajoi joku Orivedellä Voitilan tietä enskalla, ehdin vain näkeen punaisen perälaukun.
Kukas kumma?
(siis minuutti sitten...)
Kukas kumma?
(siis minuutti sitten...)
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
- joku_tyyppi
- Pyörä: Husqvarna TE 610 IE
Missäköhän se oli, jossain siellä Marskin majan kulmilla kai, Räyskälän ja Lopin välillä. Aventyyrillä joku kahden maissa.
Olikos foorumilaisia se 2002-mallisen GS Dakarin kuski jonka kanssa morjenstettiin tänään siinä viiden maissa 66-tiellä Ruhalan ja Jäminkipohjan välillä? Samassa porukassa(?) oli keltainen kyykky kärjessä ja TA(?) seuraavana. Jäi mieleen kun ensimmäistä kertaa tuli vastaan justiinsa samanlainen pyörä kuin oma on
Itse siis ajelin etelään.
Jopas nyt on Ylipaakkolassa vilskettä, kun tänään pöristeli joku iso matkaenska taas postilaatikon ohi, saattoi olla AT ja kyytiläinenkin oli matkassa.
Oli kyllä mahtava keli, makailin volvon kontissa olutta maistelemassa ja katselin auringonlaskua, kun ei päässyt ajamaan lasten vahti vuorolta
Oli kyllä mahtava keli, makailin volvon kontissa olutta maistelemassa ja katselin auringonlaskua, kun ei päässyt ajamaan lasten vahti vuorolta
Tänää Ahlajärventiellä kaks enskaa vastaa foorumilaisia?
Viimeksi muokannut HVA, Pe Touko 14, 2010 12:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jyväskylässä Kukkumäessä Myllyjärven suuntaan noin seitsemän aikaan illalla menossa KTM iso Adventure, 600 BMW ja olisiko ollut DR tai AT. Bongattiin tallin pihasta seisoessa.
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta..
Sellaista vaan tuossa mietin, että luultavimmin ei kannata kertoa kovin tarkkaan missä pihoissa on toisten pyöriä bongaillut, voin jopa kuvitella että joku voisi pahastua moisesta..
Äkkiä kun ajattelee niin on vähän kun hobbyhallin kuvastoa selailisi, kun ensin katsoo projekteista miten pyörä on rakennettu ja huollettu, seuraavaksi surautteluista miten ja missä sitä on käsitelty ja sit vielä tästä että mistä pihasta sen voi noutaa.
Kuuluiko tää nyt tuonne varkauden torjunta ketjuun?
Sellaista vaan tuossa mietin, että luultavimmin ei kannata kertoa kovin tarkkaan missä pihoissa on toisten pyöriä bongaillut, voin jopa kuvitella että joku voisi pahastua moisesta..
Äkkiä kun ajattelee niin on vähän kun hobbyhallin kuvastoa selailisi, kun ensin katsoo projekteista miten pyörä on rakennettu ja huollettu, seuraavaksi surautteluista miten ja missä sitä on käsitelty ja sit vielä tästä että mistä pihasta sen voi noutaa.
Jyväskylässä Kukkumäessä Myllyjärven suuntaan noin seitsemän aikaan illalla menossa KTM iso Adventure, 600 BMW ja olisiko ollut DR tai AT. Bongattiin tallin pihasta seisoessaWalt kirjoitti:Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta..
Kolme pyörää menossa Myllyjärven suuntaan ja nähtiin ne kun itse seisoimme tallimme pihassa. Ei tuota minusta oikein voi päätellä missä päin Suomea/Jyväskylää nuo kolme tien päällä ollutta pyörää asustavat