dq kirjoitti:Upeita kuvia -W-:llä, varsinkin tuo vika.
Komeita ovat kyllä!
Käytätkö -W- jotain suodatinta kuvatessasi? Viimeinen kuva näyttää hieman samanlaiselta, kuin itse kuvasin lapin hangilla polaroid aurinkolasien linssin läpi.
Täytyypä laittaa tähän yksi kuva joulun alta, vaikka pyörä ei ollutkaan mukana
Jakke N kirjoitti:
Käytätkö -W- jotain suodatinta kuvatessasi? Viimeinen kuva näyttää hieman samanlaiselta, kuin itse kuvasin lapin hangilla polaroid aurinkolasien linssin läpi.
Ei ole suodinta, jos ei linssin suojana olevaa UV-suodinta lasketa. Tuossa viimeisessa kuvassa on nimittäin pointtina se että kuvassa ei ole aurinko vaan kuu...
Otettu kahdentoista maissa yöllä ihan säkkipimeässä, valoitusajan ollessa lähemmäs puoli minuuttia.
Jakke N kirjoitti:...rinnevalotkin näkyy noin hyvin...
Komeita on kuvia, etenkin tuo punaisempi kolahtaa!
Niin Riihivuorenko valot tuossa loistaa vai mistä tuo lienee?
- matti
----------------------------
"Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki" Aaro Hellaakoski (1893-1952, alunperin oululainen runoilija, maantieteilijä)
Nyt on mopotin viety lämpöiseen huoltohommia varten ja hyvinhän se mahtui hyllyillä varustettuun ransittiin AT:n leveys 90+ cm ja tila hyllyjen välissä 89 cm
Tuossa pätkiä jouluaaton Lappeenranta-Savonlinna reissusta. Isoille teillä (auratut hiekkatiet) tuli kylmä ja pienet oli auraamatta ja pikkusen liian hitaita ajaa joten siirryin puolivälissä autokyytiläiseksi että ehti ajoissa Joulusaunaan. http://enduro.galleria.fi/kuvat/Videot/ ... ection.wmv
Ihan perusajelua mut laitoin videon esimerkkinä kypäräkamerasta. Laitetaan se nyt tännekin. Lopussa sentään vähän enduron tyylistä ajelua.
Edit: galleria hukkas äänet pientäessään videota joten lataa se omalle koneelle ennen kattomista.
Ajokausi alkoi 50km lenkillä Törmävaaralle ja takaisin, sisältäen kahden tunnin ojan ylityksen...
Siinäpäs on tuttu pyörä, onko vielä samalla omistajalla jonka kans pyörät vaihettiin? mitenkäs domi on toiminu?
Minulla tuo on ollut vasta muutaman kuukauden, mönkijän vaihdoin pois ja siinä tuli tuo domi vaihdossa..
Kyllä tuo jotenkin toimii, onkos sulla tietoja pyörästä enempi, vaikka koneen osalta ja muuten huoltohistoriasta?
Ajokausi alkoi 50km lenkillä Törmävaaralle ja takaisin, sisältäen kahden tunnin ojan ylityksen...
Siinäpäs on tuttu pyörä, onko vielä samalla omistajalla jonka kans pyörät vaihettiin? mitenkäs domi on toiminu?
Minulla tuo on ollut vasta muutaman kuukauden, mönkijän vaihdoin pois ja siinä tuli tuo domi vaihdossa..
Kyllä tuo jotenkin toimii, onkos sulla tietoja pyörästä enempi, vaikka koneen osalta ja muuten huoltohistoriasta?
Mun entinen pyörä nopeusmittarin pyöritin meni viimetalvena rikki ja startin hiilet vaihoin viimekesänä, muuta vikaa siinä ei ollu mun aikana ja sellasen vuojen ajelin.
ajokausi tuli sit avattua tänään. rupeaa luntakin oleen mukavasti täällä turun suunnalla.kävin jollain radiomastolla ja huonosti oli sekin tie aurattu.
Askalan voimalaitokselle tultaessa yläkautta,meinas usko loppua ja aattelin et haukkasinko liian ison palan kakkua,mut kyl se repi vaan ihtiänsä etiäpäin. könytessä rupes suojallasit huurtuun ja pistin huolimattomasti sangasta roikkuun pleksiin. padolla huomasin et oli pudonnut. enpä lähtenyt hakeen. (arvo 2,70e).
löytäjä saa pitää.