valkosella kyllä ajelin siellä suunnilla.Gepezzi kirjoitti:Tunnustaako joku tulleensa sinisellä Bemarilla vastaan Pohjaslahti - Jäähdyspohja tiellä Virroilla tänään yhden nurkilla?
Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
GAZ
- Pyörä: gs 1100, dnepr 1300 ja 650
Re: Tulitko vastaan??
- mek
- Pyörä: V-Strom 800 DE
- Viesti:
Olisikohan ollut tuota porukkaa http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... =1&t=13132Happi kirjoitti:Samoja porukoita tuli aamusella vastaan, soratiellä Porin ja Luvian välillä. Kaveri porukan keskivaiheilla vähän oikas mutkassa, sen vasen pytty täytti koko mun kaistani. No hyvin ehdittiin väistää.Jarno kirjoitti:Harjavallassa tuli vastaan suuri lauma soranorsuja, lienekö kevätmuutto alkanut![]()
Hiukan hiitteenharjun teboilista etelään kurvasi metsän siimeksestä pikitielle (12791) muomattava määrä GS-tyyppisiä (oliko peräti pelkästään noita) moottoripyöriä.
Samaa porukkaa näin uudelleen huoltiksella Harjavallassa, mutta ei niitten kanssa oikein juttuun päässyt. Perinteisiä Bemariäijiä, siinä ne vaan ihaili omia vehkeitää.
Alastarolla oli kunnon moottoriurheilun tuntua, kun mopoilla(max55cc) ajettiin kuuden tunnin kisaa.
Happi
- Kurahousu
- Pyörä: BMW G 450X, BMW F900GS, BMW R1100GS
Jepulis, BMW Moottoripyöräkerhon Allroad tapahtuma, pari ryhmää joissa molemmissa 10 pyörää.mek kirjoitti:Olisikohan ollut tuota porukkaa http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... =1&t=13132Happi kirjoitti:Samoja porukoita tuli aamusella vastaan, soratiellä Porin ja Luvian välillä. Kaveri porukan keskivaiheilla vähän oikas mutkassa, sen vasen pytty täytti koko mun kaistani. No hyvin ehdittiin väistää.Jarno kirjoitti:Harjavallassa tuli vastaan suuri lauma soranorsuja, lienekö kevätmuutto alkanut![]()
Hiukan hiitteenharjun teboilista etelään kurvasi metsän siimeksestä pikitielle (12791) muomattava määrä GS-tyyppisiä (oliko peräti pelkästään noita) moottoripyöriä.
Samaa porukkaa näin uudelleen huoltiksella Harjavallassa, mutta ei niitten kanssa oikein juttuun päässyt. Perinteisiä Bemariäijiä, siinä ne vaan ihaili omia vehkeitää.
Alastarolla oli kunnon moottoriurheilun tuntua, kun mopoilla(max55cc) ajettiin kuuden tunnin kisaa.
Happi
- Kurahousu
- Pyörä: BMW G 450X, BMW F900GS, BMW R1100GS
Hittolainen, minä en ainakaan sinua nähny mutta kovasti porukkaa kävi juttelemassa, toista porukkaa muuten veti kotari ja oli siellä mukana myös XT, ei me ketään syrjitä ja aika harvoin kukaan näkee minun ihailevan omia vehkeitäni, ehkä vaimo joskus vahingossaHappi kirjoitti:
Samaa porukkaa näin uudelleen huoltiksella Harjavallassa, mutta ei niitten kanssa oikein juttuun päässyt. Perinteisiä Bemariäijiä, siinä ne vaan ihaili omia vehkeitää. Happi
- Sottapytty
- Pyörä: BMW G650XChallenge
Kurahousu kirjoitti:Hittolainen, minä en ainakaan sinua nähny mutta kovasti porukkaa kävi juttelemassa, toista porukkaa muuten veti kotari ja oli siellä mukana myös XT, ei me ketään syrjitä ja aika harvoin kukaan näkee minun ihailevan omia vehkeitäni, ehkä vaimo joskus vahingossaHappi kirjoitti:
Samaa porukkaa näin uudelleen huoltiksella Harjavallassa, mutta ei niitten kanssa oikein juttuun päässyt. Perinteisiä Bemariäijiä, siinä ne vaan ihaili omia vehkeitää. Happi
Tuosta tuli mieleeni vanha vitsi...
Isäntä ihaili vehkeitään, ja totesi: Jos olis viissenttiä pidempi, olisin kuningas. Johon emäntä tokasi: Jos olis viissenttiä lyhyempi, olisit kuningatar.
Olihan meitä siinä muutama.Meikäläinen toimi reittimestarina ja vedin yhtä ryhmää.Jarno kirjoitti:Harjavallassa tuli vastaan suuri lauma soranorsuja, lienekö kevätmuutto alkanut![]()
Oletettavasti foorumilaisi?
Jos se olit sinä, niin voi olla että olen tulossa värisokeaksi tai sitten iridium visiiri värittää maailmaaGAZ kirjoitti:valkosella kyllä ajelin siellä suunnilla.Gepezzi kirjoitti:Tunnustaako joku tulleensa sinisellä Bemarilla vastaan Pohjaslahti - Jäähdyspohja tiellä Virroilla tänään yhden nurkilla?
Itse surauttelin vaalean sini-harmaalla pikkugessulla.
Hieman vielä pitää GPS:än välietappeja optimoida, koska tre-virrat välille jäi yli puolet asfalttitietä
Timo tuli eilen "halliendurolla" vastaan Instan kohdalla autoja ohittaen ennen aamukahdeksaa, kun itse ajoin sillalla alaspäin Pirkkalan suuntaan vollellani.
-Veijo
-Veijo
- daddy0
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Viesti:
Mahtaako olla foorumilaisia Karaportissa viihtyvän Super Teneren omistaja? Pirun hienossa kunnossa kyseinen pyörä.
- mek
- Pyörä: V-Strom 800 DE
- Viesti:
Ajoitko ohi?
Pitäisi oikeastaan kysyä, että ajoitko ohi, kun satun asumaan Vihdissä soratien varressa, tie kulkee Vihdin kirkonkylästä Ojakkalaan ja tuntuu olevan todella suosittu kurapyöräreitti. Meinnaa mennä kahavipöyvvässä pullammurut väärrään kurkkuun ku pittää kurkisttaa akkunasta jokkaisen ohi kulukevan papattajam'perrää.
Su 3.5 ohi ajoi ainakin kaksi Kotaria, käsittääkseni musta 990 ja oranssi 950 sekä kaksi sinistä pienempää pyörää, lieneekö olleet Jammu XT 660 R:iä. Lauantaina iltapäivällä (muistaakseni) tuli 2-tien ylittävällä sillalla peräkkäin kaksi 1100/1150 Gessua peräkkäin vastaan, yksi Gessu puolestaan seisoi lauantaina iltapäivällä ilman kuskia Nummelan ja Oinasjoen puolivälissä 2-tien varressa.
Eilen, eli 6.5. hieman ennen klo 17 ajoi meidän ohi kaksi DR:ää, ensin vanhempi punainen kohti Ojakkalaa ja heti perään uudemman näköinen vihreä/musta kohti kirkonkylää, tulitte varmaan toisianne vastaan?
Jospa tänään ehtisi itsekin heittään lenkin illalla...
Su 3.5 ohi ajoi ainakin kaksi Kotaria, käsittääkseni musta 990 ja oranssi 950 sekä kaksi sinistä pienempää pyörää, lieneekö olleet Jammu XT 660 R:iä. Lauantaina iltapäivällä (muistaakseni) tuli 2-tien ylittävällä sillalla peräkkäin kaksi 1100/1150 Gessua peräkkäin vastaan, yksi Gessu puolestaan seisoi lauantaina iltapäivällä ilman kuskia Nummelan ja Oinasjoen puolivälissä 2-tien varressa.
Eilen, eli 6.5. hieman ennen klo 17 ajoi meidän ohi kaksi DR:ää, ensin vanhempi punainen kohti Ojakkalaa ja heti perään uudemman näköinen vihreä/musta kohti kirkonkylää, tulitte varmaan toisianne vastaan?
Jospa tänään ehtisi itsekin heittään lenkin illalla...
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
3*AT ja jotain muita mopoja tuli Koå:ssa (Lehmäjoki) vastaan vappuna. Mä onnetoon köröötin Pajerolla vastaan. Mihinkä ja kuka oli menossa? (sielä on ATeille parempiakin teitä kun pikitie)
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Musta 11 satanen gessu bongattu Päijänteen keskireitillä,välillä Pulkkilanharju-Luhanka katselemassa järvimaisemia parkissa.Itse kahden 1150 gessun saattueessa vappu la.Musta ja kelt. 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
JKM
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
Tuohon kuvaukseen sopivalle parivaljakolle tervehdykset heilautimme,taisi musta ainakin olla adventure mallia.
Tutun näköinen SE TTY:llä tänään, tikipoksi nökötti stongassa... Olisikohan sama ollut eilen tai toissapäivänä hermian kupeessa 
Neljä vaihdetta riittää.
Mörköperä MC oli vappuajelulla. Piti tyytyä kestopäällysteisiin teihin kun joukos oli katupyöriäkin, kurkkua kuivas ja oli kiire kerholle ajokauden avajaisiinmopopoitsu kirjoitti:3*AT ja jotain muita mopoja tuli Koå:ssa (Lehmäjoki) vastaan vappuna. Mä onnetoon köröötin Pajerolla vastaan. Mihinkä ja kuka oli menossa? (sielä on ATeille parempiakin teitä kun pikitie)