Tom tom riderin lataus

GPS, kartat, navigaattorit, eksymiset ynnä muut navigointiin liittyvät jutut.

Valvoja: Moderaattorit

asikha
Pyörä: BMW

Tom tom riderin lataus

Viesti Kirjoittaja asikha »

Navi lopetti lataamisen pyörän telineestä, olisiko kellään tietoa tuleeko kaikkiin nastoihin (4 kpl) + virta. Omassani kolmeen nastaan tulee virta ja kolmas oikealta katsottuna on pimeä, ei tule virta eikä mene maahan. Voisiko joku testata omaansa, helpottaisi vian hakua. Lataus toimii verkkovirralla ladattaessa hienosti.
SS
Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51

Re: Tom tom riderin lataus

Viesti Kirjoittaja SS »

Jos et ole vielä tätä ketjua lukenut, niin lue....voit miettiä mitä virityksiä tekisi...
Mittauksia en saa enää tehtyä kun TomTom vaihtui Garminiin.

http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 39#p175973

SS
garbonaare
Pyörä: 1100gs

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Tomtom:iin yhteyttä ja uutta laitetta takuusta.
asikha
Pyörä: BMW

Viesti Kirjoittaja asikha »

Kontaktipinnat näyttää olevan kunnossa, ei mitään suurempia kuoppia. Ihmettelen sitä telineen kolmatta nastaa kun ei tule plus eikä miinus napaa, ei kai se mikään ylimääräinen nasta voi olla. Veikkaan että siihen pitäisi tulla maa kaapeli kun kaikki muut kolme on plus napoja, mistä laite olisi muuten maadoitettu.
RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Mun -07 mallisen Riderin teline lataa vieläkin,liekö ihme? Huoltona telineelle oon silloitällöin pyyhkässyt molempia kontaktipintoja,sekä nastoja,että vastakappaletta karhunkielellä siis tollasella astioiden tiskaukseen tarkoitetulla ja toisinaan suhauttanut crc:tä tai vastaavaa sprayta. Itte Rideri alkaa olemaan tiensä päässä näyttö temppuilee mutta onhan se jo tossa mopon tangossa hyvän aikaa hakannut ja vatkannut.Uutena laitteena mulla Zumo 660. Btw. Saattaa vaikuttaa tohon Riderin telineen pitkäikäisyyteen jonniivverran,et talvikäyttöä ei mulla ole ja ku mopoa ei käytetä säilytys on kuivassa,lämpimässä tallissa.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
jaa
Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata

Viesti Kirjoittaja jaa »

RiiMi kirjoitti:Mun -07 mallisen Riderin teline lataa vieläkin,liekö ihme? Huoltona telineelle oon silloitällöin pyyhkässyt molempia kontaktipintoja,sekä nastoja,että vastakappaletta karhunkielellä siis tollasella astioiden tiskaukseen tarkoitetulla ja toisinaan suhauttanut crc:tä tai vastaavaa sprayta. Itte Rideri alkaa olemaan tiensä päässä näyttö temppuilee mutta onhan se jo tossa mopon tangossa hyvän aikaa hakannut ja vatkannut.Uutena laitteena mulla Zumo 660. Btw. Saattaa vaikuttaa tohon Riderin telineen pitkäikäisyyteen jonniivverran,et talvikäyttöä ei mulla ole ja ku mopoa ei käytetä säilytys on kuivassa,lämpimässä tallissa.
Juurikin samanikäinen ja samalla tavalla käsitelty ja samanlaisessa käytössä ja vielä toimii. Ja jos on pätkinyt reissulla, niin olen rassannut vähän jollain muulla karhialla. Yhdellä reissulla kun oltiin keskellä ei mitään, hankasi telineen kontaktipinnat mopon avaimella ja navin nastat silosella kivellä ja jotain crc tyyppistä roiskautin sekaan. Alkoi toimimaan. Hakkaantunut navi ja teline jo niin paljon, että oli viime kesälle pakko laittaa sähköteipin palasia sinne tänne telineen ja navin väliin että pysyi kunnolla paikallaan. Talvikäytössä ollut auton telineessä, mutta ei mopon kun mopo seisoo talvet tallissa.

Kyselin kanssa viime kesänä kun Tomppa heittäytyi reittisuunnittelun osalta kuolleeksi jonkin ohjelmavirheen takia (viallisia POI-pisteitä eikä saanu pois), että jos tällaista ongelmaa tulee, niin saisiko tuota kontaktipintaa TomTomilla huollettua. Sanoivat puhelimessa että 160€ (muistaakseni) niin huoltavat tuon kuntoon. Eli tarkoittanee että lähettävät uuden tompan vanhan tilalle tohon hintaan (oma arvaus). Tuskin taitaa noin vanhaan mitään varaosia mistään enää löytyä. En kokeillu miten homma toimii, sillä jos lähettävät uuden niin ei hyvä. En jaksa meinaan pelata tuon kartta pois kartta sisään homman kanssa kun ajelee ilman suunnitelmia pitkin Eurooppaa. Kaverilla nimittäin juuri tällainen hirvee härdelli viime kesänä hotellisa kun nokka näyttikin seuraavana ihan muualle mihin oli aluksi "suunniteltu" mentävän. Oli tulossa maailman reuna vastaan uudessa tompassa. Vanhassa kun nuo kaikki kartat mahtuu kun vaan vaihtaa isompaa muistikorttia sisään. Vai oliko ottanu lähtiessään väärät kartat mukaan. En muista.
Vastaa Viestiin