Pocket PC:lle navisoftaa?

GPS, kartat, navigaattorit, eksymiset ynnä muut navigointiin liittyvät jutut.

Valvoja: Moderaattorit

Eemo
Pyörä: BMW R1200GSA / KTM 690 Enduro R

Pocket PC:lle navisoftaa?

Viesti Kirjoittaja Eemo »

Saakohan vielä mitään navisoftaa Pocket PC- tai windows CE-pohjaisiin (kuten photonav) vehkeisiin? Mulla on jotain vanhoja versioita Tomtomista, iGo:sta ja Taskuloistosta mutta kartat on jo niistä auttamattomasti vanhentuneet. Ozi mulla on joten sitä ei tarvi mainita.
I'm not afraid to go fast... It's crashing & burning that sucks!

´R1200GSA / KTM 690 Enduro R / KTM 350 Freeride
Yamato
Pyörä: Hakusessa

Re: Pocket PC:lle navisoftaa?

Viesti Kirjoittaja Yamato »

psi
Pyörä: Africa Twin RD07

Viesti Kirjoittaja psi »

Kyllähän niitä kiina -navigaattoreita tulee edelleen pocketpc/windowsce -käyttiksillä. Omassa tuli iGo (8.2 tmsv) ja se on minun käyttöön ollut ihan tarpeeksi sopiva, sillä on ajettu täällä suomessa ja pari viikkoa ulkomailla. Kartoiksi olen siihen välillä päivittänyt esim. Primo:sta päivitettyjä karttatiedostoja. iGO:n hakemistoa kun selailee niin törmää pian finland -alkuisiin tiedostoihin, vähän samantapaisia kun hakee primon tai uudemman igo:n hakemistosta niin ne on siellä. Näistä kannattaa sitten tarkistaa että ovat tosiaan uudempia kuin entiset ihan igo:ssa itsessään.
Русский военный корабль, иди на хуй
Eemo

psi kirjoitti:Kyllähän niitä kiina -navigaattoreita tulee edelleen pocketpc/windowsce -käyttiksillä. Omassa tuli iGo (8.2 tmsv) ja se on minun käyttöön ollut ihan tarpeeksi sopiva, sillä on ajettu täällä suomessa ja pari viikkoa ulkomailla. Kartoiksi olen siihen välillä päivittänyt esim. Primo:sta päivitettyjä karttatiedostoja. iGO:n hakemistoa kun selailee niin törmää pian finland -alkuisiin tiedostoihin, vähän samantapaisia kun hakee primon tai uudemman igo:n hakemistosta niin ne on siellä. Näistä kannattaa sitten tarkistaa että ovat tosiaan uudempia kuin entiset ihan igo:ssa itsessään.
Aikaisemmin tuli leikittyä monenmoisilla Pocket PC-pohjaisilla taskutietokoneilla ja puhelimilla. Niiden kanssa ei koskaan ollut suurempia ongelmia softien asennuksessa mutta tuo Photonavin Windows CE ei suostu asentamaan mitään vanhoja navisoftia kuten iGO ver. 8 tai Tomtom ver. 6 tai Taskuloisto ver. 1 jotka on tuettu ymmätääkseni ainoastaan Pocket PC:llä, ei siis CE:llä?
En tiennytkään että ko. käyttiksissä on näinkin suuri ero.

Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

Minulla on Acer n35 ja siinä Destinator PN, vuosimallia 2005. Yritin asentaa Destinatorin CD:ltä Hakkapeliitta GPS:ään, asentuihan se mutta ei lähtenyt käyntiin. Herjasi jostain puuttuvasta DLL-tiedostosta. Windows CE -laitteiden yhteensopivuus ei taida olla perinteisen Windowsin tasolla.
Eemo

Tase kirjoitti:Minulla on Acer n35 ja siinä Destinator PN, vuosimallia 2005. Yritin asentaa Destinatorin CD:ltä Hakkapeliitta GPS:ään, asentuihan se mutta ei lähtenyt käyntiin. Herjasi jostain puuttuvasta DLL-tiedostosta. Windows CE -laitteiden yhteensopivuus ei taida olla perinteisen Windowsin tasolla.
Samaan olen itse törmännyt. OziExplorer toimii hienosti mutta se onkin tuettu Win CE-alustalla.

Eemo

Näyttäisi olevan saatavilla Garminin softaa ja kartaakin Win CE-laitteille mutta enpä taida jaksaa viritellä.

http://my.opera.com/obiwan2208/blog/ins ... t-ln500-en

Vastaa Viestiin