Otterbox / Aqua Box Navigaattorille
Valvoja: Moderaattorit
Otterbox / Aqua Box Navigaattorille
löytyykö mistään helposti koteloita 5" naville ja motorola defylle. Aamuisen googletuksen tuloksena en löytänyt ...kaikki loppu. Jeesatkaas jos tiedätte mistä noita löytyy vielä.
Viimeksi muokannut -Make-, To Loka 20, 2011 10:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Re: Otterbox
Otterboxin saatavuudesta mitään tietoa, mutta defy pärjännee vaikka cellyn kotelossa?
Eilen tilasin tuon kyseisen aquaboxin tosin eri paikasta halvemmalla. Saa nähdä kuinka sopii pyörään.
Ei kukaan suutu sinulle vaikka laitat linkin mistä ja millä hinnalla ostit-Make- kirjoitti:Eilen tilasin tuon kyseisen aquaboxin tosin eri paikasta halvemmalla. Saa nähdä kuinka sopii pyörään.
Suuttumista tässä vähiten pelkään, eli nettihuutokaupassa oli uusi myynnissä 45€. Laitan linkin jos niitä tulee lisää sinne kaupan.Paulijes kirjoitti:Ei kukaan suutu sinulle vaikka laitat linkin mistä ja millä hinnalla ostit-Make- kirjoitti:Eilen tilasin tuon kyseisen aquaboxin tosin eri paikasta halvemmalla. Saa nähdä kuinka sopii pyörään.
Tuo kuitenkin on kyseessä:
http://www.ram-mount.com/EmptyPages/AQU ... fault.aspx

Re: Otterbox / Aqua Box Navigaattorille
Itse ostin tuollaisen syvemmän cellyn kotelon verkkokaupasta ja se ainakin täyttyy vedellä hyvin nopeasti. Onneksi on se syvä malli ettei puhelin ui vedessä kunhan ei pohjalla ole. Eli jos joku tuon iphone mallin hankkii, niin ainakaan suorassa vesisateessa se ei kestä hetkeäkään, tiedä sitten miten pleksin takana.
meikä kirjoitti:Itse ostin tuollaisen syvemmän cellyn kotelon verkkokaupasta ja se ainakin täyttyy vedellä hyvin nopeasti. Onneksi on se syvä malli ettei puhelin ui vedessä kunhan ei pohjalla ole. Eli jos joku tuon iphone mallin hankkii, niin ainakaan suorassa vesisateessa se ei kestä hetkeäkään, tiedä sitten miten pleksin takana.
ai tälläisen? Jos, niin tuollanen mulla oli ennen --> ei pidä vettä ja tuo kalvo liian paksu. Näkee tosin jo hinnasta, että sunnuntai fillaroijille tehty suojakotelo...ihan eri tarkoitukseen valmistettu kun otsikossa mainitut.

Juurikin tuollaisen. Ei tietenkään ole tarkoitettu ihan samaan käyttöön kuin otterboxit sun muut muovilaatikot.
Tuolta ( http://www.gpscity.com/ram-mount-aqua-b ... radle.html )saa Aqua Boxi Largen postikuluineen n. 38€. Wide-malli voisi olla parempi ( http://www.gpscity.com/ram-mount-aqua-b ... -aq6u.html ). Tuollaisesta ostoksestahan ei mene veroja eikä tulleja. Hyvä kauppa ja nopeahkot toimitukset. Kaupasta saa muutkin Ram-mount tarvikkeet sopuhintaan. Tämä ei ole mainos vaan perustuu kokemukseen.
Jos suomalaiset hinnat olisi järkeviä, niin kannattaisin suomalaisia kauppoja, mutta tässäkin tapauksessa hinta on kolminkertainen
.
Jos suomalaiset hinnat olisi järkeviä, niin kannattaisin suomalaisia kauppoja, mutta tässäkin tapauksessa hinta on kolminkertainen
Viimeksi muokannut Ranezki, La Loka 22, 2011 9:47 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moi
Tartteen 7" naville koteloa kaikki tuntuu olevan liian pieniä ,onko kukaan kokeillut tehdä Bilteman roadbookista navikoteloa ?
Terv. -jn-
Tartteen 7" naville koteloa kaikki tuntuu olevan liian pieniä ,onko kukaan kokeillut tehdä Bilteman roadbookista navikoteloa ?
Terv. -jn-
-
garbonaare
- Pyörä: 1100gs
Mä ostin tollaisen ja en ymmärrä miten toi kalvo on liian paksu?-Make- kirjoitti:meikä kirjoitti:Itse ostin tuollaisen syvemmän cellyn kotelon verkkokaupasta ja se ainakin täyttyy vedellä hyvin nopeasti. Onneksi on se syvä malli ettei puhelin ui vedessä kunhan ei pohjalla ole. Eli jos joku tuon iphone mallin hankkii, niin ainakaan suorassa vesisateessa se ei kestä hetkeäkään, tiedä sitten miten pleksin takana.
ai tälläisen? Jos, niin tuollanen mulla oli ennen --> ei pidä vettä ja tuo kalvo liian paksu. Näkee tosin jo hinnasta, että sunnuntai fillaroijille tehty suojakotelo...ihan eri tarkoitukseen valmistettu kun otsikossa mainitut.
![]()
Ainakin mun luuri toimii hienosti sen läpi. Veden pitävyydestä en tosin ala kinata...
Toi muovi on reinoilta niin jäykä et ainakaan autonavin reinoilla olevia toimintoja ei sen läpi voinu käyttää. Tosin mulla oli viime kesän käytös et tiedä vaikka kovettuisi aurinkossa tms.?garbonaare kirjoitti:Mä ostin tollaisen ja en ymmärrä miten toi kalvo on liian paksu?-Make- kirjoitti:meikä kirjoitti:Itse ostin tuollaisen syvemmän cellyn kotelon verkkokaupasta ja se ainakin täyttyy vedellä hyvin nopeasti. Onneksi on se syvä malli ettei puhelin ui vedessä kunhan ei pohjalla ole. Eli jos joku tuon iphone mallin hankkii, niin ainakaan suorassa vesisateessa se ei kestä hetkeäkään, tiedä sitten miten pleksin takana.
![]()
Ainakin mun luuri toimii hienosti sen läpi. Veden pitävyydestä en tosin ala kinata...
Mulla on tuo cellyn rihvelikotelo pultattuna SW-Motechin navitelineeseen. Muuten menettelee, mutta todella ärsyttävää näppäillä navista juurikin niitä reunimmaisia toimintoja.