Ruåtsin kartat Oziin?
Valvoja: Moderaattorit
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Ruåtsin kartat Oziin?
Mistähän löytyisi tai miten saisi? Muuten kuin skannaamalla paperikarttoja.
Minulla on joku Garminin MapSource topokarttasarja Ruotsista, mutta konvertointi vaikuttaa olevan se ongelma.
Minulla on joku Garminin MapSource topokarttasarja Ruotsista, mutta konvertointi vaikuttaa olevan se ongelma.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Re: Ruåtsin kartat Oziin?
Mulla olis Fugavin kartta, saiskohan siitä?
- rainerb
Voisi toimia! Ainakin TAHO ja MAPC2MAPC väittävät osaavansa konvertoida karttoja Fugavista Ozille.Pasi kirjoitti:Mulla olis Fugavin kartta, saiskohan siitä?
Se Fugavin ohjelma on sinänsä aika hyvä että sen puolesta ei ole edes pakottavaa tarvetta konvertoida Oziin.
- rainerb
Mobile Atlas Creator (MOBAC) - on ilmainen paketti, joka rakentaa netin karttapalveluista automaattisesti eri zoomaustasoilla olevia karttoja navigaattoriin. Mukana pari tusinaa eri talletusformaatteja, mm. Ozi.
Tämä taitaa välttää tähän kertakäyttöön. Pikaisen kokeilun perusteella se ainakin teki karttoja Ruotsista.
Ja kun vähän kikkaili ja surffaili, niin sai nuo "kaupalliset" karttalähteet kuten Google Mapsin käyttöön imuroitaviksi lähdekartoiksi...
Tämä taitaa välttää tähän kertakäyttöön. Pikaisen kokeilun perusteella se ainakin teki karttoja Ruotsista.
Ja kun vähän kikkaili ja surffaili, niin sai nuo "kaupalliset" karttalähteet kuten Google Mapsin käyttöön imuroitaviksi lähdekartoiksi...
- jlohikoski
- Pyörä: gs1150adv R1200gs
Jos löytää tämän Mobile Atlas 1.8 beta 2 version, niin karttoja on käytössä enemmän.
- rainerb
Juu, minäkin paikansi netistä vanhemman version, jossa valikoimaa oli enemmän. Ja siirsin sieltä valikoimat uuteen versioon...jlohikoski kirjoitti:Jos löytää tämän Mobile Atlas 1.8 beta 2 version, niin karttoja on käytössä enemmän.