Käytän nokian ilmaisia karttoja ja sports trackeriä ajellessani. Puhelin on yleensä taskussa, mutta olisi hyvä jos saisi sellaisen sarveen kiinnitettävän telineen, jossa puhelin pysyisi kinni. Pitäisi hieman kestää tärinää, mutta ihan sellaiseen normiajoon olisi siis tarkoitus, ei mihinkään kivikkoryskytykseen. Nokia E75 pitäisi saada kiinni, ihan sillain kiinni-asennossa, eli qwerty-nappuloita ei tarvisi käyttää puhelimen ollessa telineessä.
Onko kokemuksia telineistä? Mistä tuollaisen saisi tilattua?
(polkupyörään olen kiinnittämässä, mutta suunnilleen saman paksuinen putki siinä on kuin moottoripyörässäkin)
Valvoja: Moderaattorit
millä puhelin kiinni pyörään
---x mopolla suohon x---
Re: millä puhelin kiinni pyörään
Ram-mount.
Toinen melkein sama.
Onkohan lähelläkään sitä mitä haet mutta tuolta olen noitta rammin palikoita tilaillut. Tuntuvat aika laadukkailta vehkeilät kaikki, eikä hintakaan ihan ääretön.
Toinen melkein sama.
Onkohan lähelläkään sitä mitä haet mutta tuolta olen noitta rammin palikoita tilaillut. Tuntuvat aika laadukkailta vehkeilät kaikki, eikä hintakaan ihan ääretön.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
Joo, just tuollainen! Tuossakin on mun käyttöön jo liikaa säätömahdollisuuksia.
verkkokaupasta löytyi tällainen, mutta nämä on loppu.
Sellainen kestävä saisi olla, ettei putoa, mutta ei tarvi ihan älytöntä ryskettä kestää. Onko sulla öö. käytössä jompikumpi noista em. telineistä? Onko kestäviä?
verkkokaupasta löytyi tällainen, mutta nämä on loppu.
Sellainen kestävä saisi olla, ettei putoa, mutta ei tarvi ihan älytöntä ryskettä kestää. Onko sulla öö. käytössä jompikumpi noista em. telineistä? Onko kestäviä?
Mulla on tuo varsi samanlainen mitä tuossa jälkimmäisessä. Puhelintelinettä mulla ei siihen päähän ole. Vain navigaattorin ja kameran vaihtopäät. 2008 ostettu ja on hyvin kestäny. Ei ole koskaan liikahtanut vauhdissa mihinkään kun kunnolla on kiristäny. Eikä ole sääkään tehnyt mitään vahinkoa tuolle.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
http://www.yepnet.fi
tuolta olen itsekin katsellut telinettä - samaa tavaraa kuin jenkeistä mutta eurohinnat
tuolta olen itsekin katsellut telinettä - samaa tavaraa kuin jenkeistä mutta eurohinnat
"Kahviautomaatti valuttaa moottoriöljyä kuppiin ja päivä on muutenkin saranoiltaan"
iPhone pitäis saada pyörään kiinni, mutta välillä tulee ajettua sen verran pahoissa paikoissa, että vesitiiveys ja iskunsuojaus olis hyvä olla. Ylempänä olevasta verkkokaupasta löytyi kyllä tämmöinen, mutta rakenne ei oikein vakuuta: http://www.mountguys.com/product_p/br-w ... iphone.htm
Onko muut törmänny suojattuihin pyörätelineisiin?
Onko muut törmänny suojattuihin pyörätelineisiin?
- Ossy-57
- Pyörä: BMW R1100gs, BMW R100, DR 350
eurobikerista ostin 19.90 semmosen mikä tulee tarrapannalla ohjaustangon pehmusteen ympäri kiinni. laukkuun mahtuu myös Tom Tom rider. Nokian puhelimella ainakin pysyi kiinni hiekktie surautuksessa komiasti, ääni ei tosin kuulu mutta nappuloitakin pystyy jotenkuten käyttämään kalvon läpi. Näyttää jopa vesitiiviiltä ja jos putoaa niin puhelin pysynee ehjänä kun on pehmusteiden sisällä. Jos osaisin niin laittaisin kuvan....
Internet on nykypäivän raamattu, keskustelupalstoilta löydät aina haluamasi vastauksen...